Zdenka&Zvonko

U ponedjeljak datuma 30.07.2007. ja sam napisala post...

DUBROVNIK

Kao sto znate ja sam otputovao na more kod starog...Ovdje mi je predobro,naughtynasao sam decka,tj. vec sam promjenio jednog,al sve u svemu super mi je zabavljam se po cijele dane i noci,sve mi je ravno...deadJedino me malo u svemu tom sprijecava posao,ali ide nekako...rolleyesEvo upravo danas me frendica napusta ide natrag u Zagreb,bila je tu 2 tjedna i bilo nam je super...Hehe...Sinoc je bila oprostajka za nju i predobro je bilo,yesmislim kasnila sam doma sat ipo,al ko ga jebe...winkUgl. evo vam par slikica iz Dubrovnika i ja vas sve pozdravljam i saljem puno mokrih i slanih pusa iz Dubrovnika...cerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Na duznosti...bang

Image Hosted by ImageShack.us
Pocrnio sam malo...yes

Image Hosted by ImageShack.us
Ja,Tanja i Matea...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Moja jubav najveca...cerek

Image Hosted by ImageShack.us
Odmaram dusu...lud

Image Hosted by ImageShack.us

To bi bilo sve od mene za ovaj put,uzivajte...
Napravljeno u 12:20 - Izlizi tipkovnicu... (9)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SoNgS...

...MiX...

...Me...

MaLo_SlIkIcA...