Zdenka&Zvonko

U ponedjeljak datuma 05.03.2007. ja sam napisala post...

Isuse,kak je dosadno...

Prvo...
Onaj tvor ljeni nece ic van,jer on kao mora staroj nes pomoci i umoran je...bangDa,ziher...Joj...zijevJa mislim da ja ljenijeg covijeka nisam upoznala,sto je najgore on misli da ta osobina ljenosti uopce nije tako losa...nutTo naravno moze misliti samo on...ludAh...Kaj da mu ja sad radim...
Drugo...
Danas mi je staroj rodendan i ja sam jedva stigla kupiti joj poklon...Trebala sam poslije skole ici na Kvatric kupiti joj ruzu,ali nisam jer sam mislila da cu se ic naci s onim debilom pa da necu stic...burninmadOnda je on odustao i pokupila sam se doma,tak da sam morala kupiti na kvartu nekaj,ali ja sam joj kupila ruzu i onda je nastao drugi problem nisam mogla nigdje naci neke kekse ˝Vocne kocke˝...Mislim mogla sam ih naci da sam znala da su to vocne kocke,a ne ledene kako sam ja mislila...
Trece...
Neznam kaj je trece...Mislim mogla bi smisliti,ali mi se neda,jer moram popraviti sminku pa idem van(sto je zanimljivije od pisanja jebenog posta)...Tako da ljudi ja vas pozdrafljam i saljem veliku pusu...Pogotovo mojoj velikoj ljencini...kissheh...
Image Hosted by ImageShack.us
Meni je malo dosadno,pa imam jednan test za vas...
KoLiKo_Me_PoZnAjEtE?


Napravljeno u 18:58 - Izlizi tipkovnicu... (12)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SoNgS...

...MiX...

...Me...

MaLo_SlIkIcA...