.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Just that...

You will fly and you will fall, God knows even angels fall

Anđeli nek te čuvaju kada vrijeme oboli, da li čovjek sve, baš sve na kraju preboli?

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

Ono što se traži obično se
i nađe,ako ne u stvarnosti,
-onda barem u mislima i
vlastitoj fantaziji.

Just me...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

Volim kišu i likove s druge strane ogledala, volim sanjariti i Gibbonia. Prljavce i Španjolsku.

Volim more i Tree hill, volim Sumrak od Stephanie Meyer i Jacka Sparowa.

Volim nestea i moje 3 best frendice. Patim na glazbu i volim crtati

Volim svoju sestru i Nickleback, Pretty girl(Sugar cult), Good Charlotte, Simple plan...

Volim mrak i Bonza i grčku salatu u Mcdonaldsu, Leteće medvjediće i zimu

Volim njegov pogled na sebi, makar znam da neće prijeći u ništa više...

MSN: anceko666@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

MJUZIK

Image Hosted by ImageShack.us

















Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

LINKOVI


Blog.hr
Google

Bendovi:
Prljavo kazalištehrvatska
Crvena jabukaburninmad
Hladno pivoparty
Linkin parkpuknucu
Azrarofl


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30


Želim da me pamtite po osmjehu, a ne suzama
Želim živjeti, voljeti i biti voljena.

Ovo je kutak djevojke koja uživa na kiši, djevojke koja voli svim srcem
djevojke koja rijetko pušta nekoga u srce...

"Ciljaj na mjesec, ako i promašiš završiti ćeš među zvijezdama!"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Every great song ends! Is that a reason not to enjoy the music?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Ne pitaj me noćas ništa, pusti me da šutim... ja noćas trebam mir!
Stare rane opet peku, moje bitke dalje teku, dušo, ti nemaš ništa s tim!
Sa tvojeg izvora moja se duša napila, žedna tvojih godina i sada mamurna pita gdje je utjeha. Gdje je mladost nestala?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried."

subota, 19.01.2008.

jesen u meni


Mirisalo je na dunje. Makar zbilja više jesen nije ni blizu ali ona zaostala dunja na bakinom ormaru ispunila je cijeli prostor. Dugo je vremena prošlo odkada je vrtlog lišća zatočio moje sanjarije kao male djevojčice o danu koji se možda jednom i dogodi. Taj dan ni više ni manje bio u bi u jesen. Ali ne onu kišnu jesen, nego onu čarobnu kada magija prstima dotiče i najniže dijelove zemlje, a svaki san, koliko god bio nemoguć odjednom učini se bližim. Ipak svaki put, pa čak i onaj od tisuću milja počinje jednim korakom.

Image Hosted by ImageShack.us


Taj dan bio bi petak. Onaj mirni petak popodne kada zbog narednih dva dana cijeli svijet kao da spava. Hodala sam tim danom dok mi je pod nogama šuškalo lišće a Korana žuborila uz moje desno uho.
Taj dan definitivno ne bi bio tužan, ne nikako, taj dan bio bi onako mirno sretan, kako samo petak zna biti. A i ti bi bio tamo, znaš li to? Da, upravo pored mene. Šutili bi, doduše, ali riječi u tom trenutku ne bi bile potrebne. Sjećaš li se onih trenutaka kada smo kao djeca svi vjerovali u magiju? Takav bi bio moj dan. Svi bi ponovno znali d nas na svakom uglu čeka koji šiljatouhi vilenjak ili zlatna ribica sa tri želje. A ti bi se smijao mojim dječjim fantazijama i tu i tamo poljubio samo onako kako ti znaš.

Image Hosted by ImageShack.us


A onda bi pala noć, ali ni tu moj dan ne prestaje. sada je nebo preuzelo glavnu ulogu. Znaš li da uz toliko jarke zvijezde samo treba zaželjeti želju da dan bude potpun?
Stao si kraj mene, upravo u tom trenutku, nježno me privukao i poljubio samo kako ti znaš. Noć je pustila svoj veo preko nas i svijet više nije postojao. Mirisalo je na dunje, a ova zaostala dunja na bakinom ormaru nikada mi neće dopustiti da zaboravim na taj san.

Ono što se traži obično se i nađe, ako ne u stvarnosti, onda barem u mislima i vlastitoj fantaziji!


Image Hosted by ImageShack.us



| - 11:12 - ...forever.... (10) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.