.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Just that...

You will fly and you will fall, God knows even angels fall

Anđeli nek te čuvaju kada vrijeme oboli, da li čovjek sve, baš sve na kraju preboli?

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

Ono što se traži obično se
i nađe,ako ne u stvarnosti,
-onda barem u mislima i
vlastitoj fantaziji.

Just me...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

Volim kišu i likove s druge strane ogledala, volim sanjariti i Gibbonia. Prljavce i Španjolsku.

Volim more i Tree hill, volim Sumrak od Stephanie Meyer i Jacka Sparowa.

Volim nestea i moje 3 best frendice. Patim na glazbu i volim crtati

Volim svoju sestru i Nickleback, Pretty girl(Sugar cult), Good Charlotte, Simple plan...

Volim mrak i Bonza i grčku salatu u Mcdonaldsu, Leteće medvjediće i zimu

Volim njegov pogled na sebi, makar znam da neće prijeći u ništa više...

MSN: anceko666@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

MJUZIK

Image Hosted by ImageShack.us

















Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

LINKOVI


Blog.hr
Google

Bendovi:
Prljavo kazalištehrvatska
Crvena jabukaburninmad
Hladno pivoparty
Linkin parkpuknucu
Azrarofl


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30


Želim da me pamtite po osmjehu, a ne suzama
Želim živjeti, voljeti i biti voljena.

Ovo je kutak djevojke koja uživa na kiši, djevojke koja voli svim srcem
djevojke koja rijetko pušta nekoga u srce...

"Ciljaj na mjesec, ako i promašiš završiti ćeš među zvijezdama!"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Every great song ends! Is that a reason not to enjoy the music?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Ne pitaj me noćas ništa, pusti me da šutim... ja noćas trebam mir!
Stare rane opet peku, moje bitke dalje teku, dušo, ti nemaš ništa s tim!
Sa tvojeg izvora moja se duša napila, žedna tvojih godina i sada mamurna pita gdje je utjeha. Gdje je mladost nestala?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried."

srijeda, 24.10.2007.

"...da si rekla samo riječ došao bih krilima divljih gusaka jer nisam ja ni pola tolko loš ko što kruže glasine. Ja imam samo jednu nesreću: uništim sve što dotaknem..."

Sjedni stranče...

polupotrganim upaljačem zapalila sam još jedan bijeli walter. Makar nije imalo smisla prevelikog stajala sam na kiši sa zatvorenim kišobranom i kapuljačom na glavi, uvlačila sam zadnji dim i kako bi Vatra rekla: popizdila od ljubavi?... ne baš. Popizdila od samoće. Kažu da pametni ljudi ne vole precijenjene stvari. Kažu da je ljepota precijenjena. A meni kažu da sam pametna. 2 + 2= ružno djetešce kao ja često je tražilo svoj smisao u ovom gradu. Prije par mjeseci odustala sam od te potrage, makar kažu da je cijeli život potraga za smislom. Kažu i da smisao nađemo u poslijednjem trenutku života tako da mi više nije ni privlačan odgovor.

Sjedni stranče...

Po prirodi sam više manje teška osoba, potpuno pesimistična, ne baš otvorena, ali duboko ispod kože dobra. Često mi namjere nisu baš kristalno jasne, barem ne zalutalom promatraču.
Kažu da je jedina stvar svijeta koja bi nas trebala osloboditi patnje i boli ljubav...
a ja kažem da je ljubav iluzija.
Kažu da je jedna od nemogućih stvari svijeta okrugli trokut.
Od tada ne volim matematiku jer nemoguće je često dio mog života...

Sjedini stranče...

Jasenko Houra je u svojim mladim danima pjevao jednu od meni najljepših pjesama koje postoje. Rekao je da ne želi biti kao James Bond - prokleti tajni agent. Da je neko drugo vrijeme on bi bio Romeo, a ona Juliet... uvijek je sanjao da je heroj, koji će promijeniti baš čitavi svijet.
Od tada mi je Prljavo kazalište najbolji bend.
Kažu da u smjesu za palačinke ne smijem staviti veću količinu soli. To je jednostavno pravilo.
Od tada ne voli kuhati.
Kažu da vampiri ne postoje, a u bajke i sretne završetke vjeruju samo zaljubljene djevojčice.
Od tada sam prestala slušati što mi govore.

Sjedni stranče. Dajem ti jedan bijeli walter, a za svaki novčić koji ubaciš u ovu praznu čašu... ispričam ti jedan dio sebe...

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image



| - 20:34 - ...forever.... (5) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.