.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Just that...

You will fly and you will fall, God knows even angels fall

Anđeli nek te čuvaju kada vrijeme oboli, da li čovjek sve, baš sve na kraju preboli?

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

Ono što se traži obično se
i nađe,ako ne u stvarnosti,
-onda barem u mislima i
vlastitoj fantaziji.

Just me...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

Volim kišu i likove s druge strane ogledala, volim sanjariti i Gibbonia. Prljavce i Španjolsku.

Volim more i Tree hill, volim Sumrak od Stephanie Meyer i Jacka Sparowa.

Volim nestea i moje 3 best frendice. Patim na glazbu i volim crtati

Volim svoju sestru i Nickleback, Pretty girl(Sugar cult), Good Charlotte, Simple plan...

Volim mrak i Bonza i grčku salatu u Mcdonaldsu, Leteće medvjediće i zimu

Volim njegov pogled na sebi, makar znam da neće prijeći u ništa više...

MSN: anceko666@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

MJUZIK

Image Hosted by ImageShack.us

















Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

LINKOVI


Blog.hr
Google

Bendovi:
Prljavo kazalištehrvatska
Crvena jabukaburninmad
Hladno pivoparty
Linkin parkpuknucu
Azrarofl


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30


Želim da me pamtite po osmjehu, a ne suzama
Želim živjeti, voljeti i biti voljena.

Ovo je kutak djevojke koja uživa na kiši, djevojke koja voli svim srcem
djevojke koja rijetko pušta nekoga u srce...

"Ciljaj na mjesec, ako i promašiš završiti ćeš među zvijezdama!"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Every great song ends! Is that a reason not to enjoy the music?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Ne pitaj me noćas ništa, pusti me da šutim... ja noćas trebam mir!
Stare rane opet peku, moje bitke dalje teku, dušo, ti nemaš ništa s tim!
Sa tvojeg izvora moja se duša napila, žedna tvojih godina i sada mamurna pita gdje je utjeha. Gdje je mladost nestala?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30

"Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried."

petak, 03.08.2007.

I realise that I'm the one confused

Linkin park je u svojoj pjesmi Breaking the habit zpjevao: "...Inside I realise that I'm the one confused...". Nickleback pak: " ...You know I can be there, It's time that you call... I'm here afterall..." A Vatra također: " ...Povučem zadnji dim i popizdim od ljubavi..."

Mišić Gricko : " Pa dobro zašto ti složiš takvu facu čim se on spomene. Pa dečko se čini fakat ok"
Super Mario : "Pa ..." no
Mišić Gricko : " Rekla si da želiš to, zašto onda sad fantaziraš??"

Blondie: "Ok je on, pametan je, al ne znam... ja ne znam baš... uostalom,neću ti solit pamet, sama odluči!"

Nije neka top secret da su dečki budale (čast izuzetcima) i ne mare previše koga ostavljaju povrijeđenim, hoće li cura plakati za njima i da na pameti imaju samo jednu stvar. Ali što s onima koji su dobri, barem naizgled, od kojih čuješ najslađe riječi, non stop ti se javlja, zgodan je, a ti si toliko puta sama sebi ponovila da ćeš biti oprezna i da nećeš po stoti puta past na iste fore, a ponovno osjećaš da je svaka poruka izazvala reakciju kod tebe...

Nedvojbeno sam bila izigrana više puta, jednom čak i iz oklade. I čim ti dečko kaže nešto lijepo odmah znaš da mulja... i znam to...

Ali zašto mi se onda i dalje njegove poruke sviđaju makar znam što radi? Nakon poslijednjih promašaja na polju ljubavi, znam točno što želim. Ali ni sama nisam sigurna da ću to dobit ovdje.

"Everybody, put out your hands and say: I don't wanna be inlove..." upravo viče Joel Madden kroz moj mp4. Ironija, ne?

Trenutno se ne mogu dogovorit sama sa sobom, dal da ponovno kažem: jebeš sve, možemo probat?, ili: ovaj puta ne padam na to, doviđenja?, ili: "polako, pa ćemo vidjet što bude?"

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-03

"Nažalost, sviđa mi se osjećaj...
jebala ih ljubav, ko god ju izmislio"
razmišljao sam, stavio si omču oko vrata i zadržao osjećaj za vijeke vjekova...
To su bila vremena...


Spržila sam mu cd neki dan. Sad se premišljam dal da mu ga uopće dam. Rekao je da zapravo može slušati sve. A ja sam pomislila da ako čuje najbolju glazbu, neće više tako razmišljati.rolleyes
A kada mi je rekao da ide na more prošao me neki osjećaj kojeg ni sama ne mogu definirat. Jedino pitanje koje mi je prošlo glavom bilo je: "vraća se brzo???"
A sada mi jedino prolazi glavom: "Misli li on to što govori?"



| - 18:23 - ...forever.... (20) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.