horroor blog

utorak, 16.01.2007.

world of warcraft

Image Hosted by ImageShack.us

jučer na ponoćnoj prodaji igrice world of warcraft bilo je hrpa ljudi,od djece ,srednjoškolaca ,studenata i starijih ljudi.Svi su htjeli tu igricu,algoritam se nije nadao tolkom broju ljudi ali se pripremio.Igricu igra više od 7 milijuna djece diljem svijeta to je prilićno velik broj s obzirom da ima igrača više nego cijela hrvatska sa slovenijom i bosnom tri države!!!!!!!!!!!!!!

- 09:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.01.2007.

chatajmo se


Get Your Own Chat Box! Go Large!

- 09:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 14.01.2007.

REKLAME



JOZOBELAnjami



VENDIJA
ŽIVELIparty



WINTERFRESH
mouthwash

- 21:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Narodnjački harry potter



narodnjački harry potter

- 21:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 13.01.2007.

KLizanje

dobro mi ide,sad sam nedavno dobio svoje klizaljke,idem na odmorko na šalatu ali sada nema odmorka ali ima klizanja u domu sportova ja idem sa svojom sestrom njen blog je
tnkt.blog.hr
prvi put sam klizao sa 5 god u vrtiću zakon je ali je glupo ŠTO NEMA SNJIEGA!!!!!
ako mislite pitat šta će ti snijeg,pa glupo mi je što je sunce i vruće a zima još nije gotova

nononono

- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ovdje su naši popušili



pgledajte bbb vs grobari

- 16:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Connnnnnneeeeeetttt


Image Hosted by ImageShack.us



Evo pjesma od Conecta
O, BOZE, FALA TI
KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI
BILI DA STE PURGERI

LIJEM KRV, A SUZA NEMA
TI SI BOJA MOJIH VENA
NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
TO JA VOLIM DINAMO


jos od malih nogu
zna se ime kluba
sto se voli od djetinjstva
bas kao prva ljubav
osvojit cemo mi
sve naslove prvaka
jer dinamo je uvijek bio
ponos svih hrvata

kad ni’ko nije htio,
mi smo rekli –moj si-
stoje iza tebe
zapresicki boysi
plemenitog roda
kaj branit cemo svoje
jer u zilama nam tece
krv plave boje

svi su puno pricali,
a nisu nista radili
ovo je za decke
sto hrvatsku su branili
kad ime su zabranili
postali smo jaci
vole tebe dinamo
tvoji navijaci

(refren)

hvala bogu kaj imamo
sveto ime dinamo
nema boljeg...
Baci loptu da se igramo
vole svi taj klub
kada gube il’ zabijamo
nema veze
pa mi za njega navijamo

znaj da te vole svi
dinamo sampione
svaki put kad igras
punis stadione
palimo te baklje
i dizemo sve salove
i kada nebo gori
znam da zabijas te golove

samo tako naprijed
do kraja
nema predaje
u ligu prvaka
da podignemo tenzije
da nam dodu gosti
predugo si ih cekao
dobrodosli...u plavi pakao

(refren)

Yeah, OK, OK, pazi ovo...
To mozda ne budes
procital u knjgama
to buraz mozda nebus
gledao u kinima
al vjeruj mi kad
ponos grada mog
cujes na tribinama
zna i dragi bog
da nema kluba do dinama

ako nisam na tekmi
ziher gledam na telki
jer volim ovaj klub
kaj god ljudi rekli
zna se kad si lud
onda kad je derbi
na lijevoj strani grb
sa bojom neba na sebi

svi kaj nas gledaju
k’o na divljake
nek’ bjeze
kad se skupe nase sake
(bezi, ne...)
Dinamo volim,
to nije nikaj novo
i svima kaj nas mrze
porucujemo ovo:

Image Hosted by ImageShack.us

O, BOZE, FALA TI
KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI
BILI DA STE PURGERI

LIJEM KRV, A SUZA NEMA
TI SI BOJA MOJIH VENA
NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
TO JA VOLIM DINAMO

JA VOLIM DINAMO
SAMO DINAMO
ZIVOTA MOG JE SRECA SVA
I LJUBAV NAJVECA

OOO OOO OOO OOO
JA VOLIM DINAMO!

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

Image Hosted by ImageShack.us


- 16:44 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 12.01.2007.

Auti

MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



nabrijanci
MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




MySpace

MySpace



MySpace

MySpace




MySpace

MySpace



- 18:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

AL STE RUŽNI

Friendster

Friendster



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



THE DARK ZONE
Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

- 18:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

MAGIC THE GATHERING


Magic The Gathering

Strateška igra kartama. Prva u nizu TCG-ova, prema mnogima i najbolja.
Magic postoji već 10 godina i igra ga 6 milijuna ljudi diljem svijeta. Magic je ujedno i igra sa najrazvijenijim sustavom natjecanja. Turniri, prvenstva i Lige sastavni su dio uzbuđenja MTG-a.
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

- 17:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Evo mene

dobro došli na moj blog ostavljajte mi puno dobrih komentara
za početak
ime:Ivan
god:13
škola:OŠ Marina Držića
treniram košarku u hrvatskoj košarkaškoj akademiji ACO PETROVIĆ

- 15:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #