28

nedjelja

siječanj

2018

U traganju za izgubljenom zimom



Možda ih je i bilo takvih, ali ja za njih ne znam.
Zima se udobno smjestila samo na stranicama kalendara s dječjim širokim osmjesima.
Sunce mi na prstima dok raspremam cvjetnu posteljinu moje postelje uz širom otvorene prozore.
Odjekuju uzvici s ulice. Pomalo ljetno zapjeva ptičica.
Uz cestu prema gradu, jučer me zaskočila forzicija u punom zamahu i raskoši.
Njoj sam se, inače, tiho veselila svakoga ožujka.
Najavljivala mi ljeto svojim žutim sunašcima.
Zazujao komarac!
Jesam li ja to "skrenula" ili je peto godišnje doba preuzelo baš sve u ovom gradu?
Jesu li poklekle i bube i biljke!?
Odlučih u trenu. Ostavih krevet neraspremljen. Neka me tako dočeka večeras.
Veselo je razbacan pa me podsjetio na rasplesane žejanske zvončare.
Zašarenila se u mojoj glavi odluka: krenuti riječkim parkovima, ulicama prema moru pa je potražiti!
U glavi tek misao.
Combray.
U traganju za izgubljenom zimom!