Otvoreni pogled na Grad

utorak, 17.05.2005.

Second Day after: Science Fiction ili Fictional Science ?!?

Naslov se odnosi na hrvatske medije koji me čitav dan salijeću pitanjima vezanim za moguće koalicije, tako sam još rano jutros iz novina saznala da namjeravam koalirati s Bandićem i prije nego sam ih pogledala, posebice one koje sad uređuje jedan bivši motrištarac dok njegovi novinari „vjerno“ prenose moje riječi s pressice...niš, sad budemo sve snimali i radili fonogram kojeg ćemo staviti na web, pa da si dječica mogu pogledati što je i tko točno rekao... Onda su malo poslije zvali drugi novinari i pitali je li istina da ću postati gradonačelnica u HDZ-ovoj režiji koji radi anti-Bandićevsku koaliciju svih protiv njega...ili sutra možemo očekivati i treću teoriju o big bangu i općoj povijesti svega?!?
Tresla se brda rodio se miš ili čak ni on? Svi rade neke kombinacije a nitko ne razmišlja o problemima i njihovom rješavanju. NE, ne morate se bojati nikakvih razgovora nema niti je bilo, a sve ovo što čitate po novinama je samo nečije vjerojatno (probno) puštanje balona i plašenje potencijalnih ženika...

Danas su nam stigli i službeni rezultati Izborne komisije i dobili smo točno 17.497 vaših glasova na čemu Vam još jednom svima zahvaljujem ili točno 6,97 % od ukupnog biračkoga tijela. Svi smo se slikali dok mi je Toni moj programopisac zvanično predao rezultate. Mirna zve ljude s liste i dijeli im karte za humanitarni koncert za „Sigurnu adresu“ u malu dvoranu Doma sportova, gdje će mnoštvo glazbenika svirati ne bi li prikupili nešto novca za izgradnju te kuće za jadne žene i djecu.

What's next? Ništa. Život ide dalje. Još se uvijek nisam odmorila i sve ovo liči zapravo na jedan film, nije mi još jedino posve jasno kojeg žanra ali vidjet ću... A da ima jedna novost ipak su me zvali u Nedjeljom u dva, da se iskupe valjda za ono ranije otkazivanje pa će te me moći gledati i čuti uživo tamo. Iako mi se to baš nešto i ne sviđa jer Stanković nije baš uvijek najbolje pripremljen, znam da nije nježan i baš se veselim „okršaju“...

- 17:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #