Otvoreni pogled na Grad

utorak, 10.05.2005.

Dan 13 – Grad i njegova djeca ...

Ujutro sam sudjelovala na tribini „Sesvete – predgrađe ili grad“ na Otvorenom učilištu Phoenix u Sesvetama, s destak lokalnih političara i strašno je što sam sve tamo čula. Iako imaju 70.000 stanovnika Sesvete su tek gradska četvrt. Onda, Grad nam kao leži na vodi a ljudi tamo nemaju tekuće vode. U 10-15 godina povećao im se broj stanovnika za 25.000 !?! a nemaju ni jaslice. Natalitet im je visok zbog strukture stanovništva a osnovne škole skraćeno rade u 4 smjene i tako potkradaju djecu. Imovinsko pravne stvari oko zemljišta za novu školu u Soblincu grad ne može riješiti 5 godina ali su zato rekordno brzi u rješavanju zahtjeva trgovačkih lanaca koji grade tamo svoje centre i dakako, cesti do njih ...

Bune se i protiv POS-a na mjestu bivše svinjogojske farme htjeli bi gospodarsku zonu zbog prometne povezanosti. Bivša vojarna Duboki Jarak bogom dana za stanovanje zjapi prazna, ali ima jedan mali problemčić – treba ga prvo razminirati, a nevjerojatno je da u gradu imamo i minsko polje !? ... Tramvajska pruga, Branimirova i Vukovarska nikako da se produže do njih, što je hitno potrebno učiniti da i na njihovoj budućoj trasi ne nikne koji neboder nekog dogradonačelnikova kuma... živi UŽAS. Uglavnom, umjesto predviđenih 2 sata zadržali smo se puna tri i pola sata u živoj raspravi, no zaboravila sam napomenuti da se NITKO iz vladajuće stranke nije udostojio doći tamo...valjda da se ne crvene...

Nakon toga trebala sam svojim autobusom do tržnice Špansko, ali je plan zbog vremena promijenjen te je bus otišao do Glavnog kolodvora, gdje sam razgovarala s brojnim građanima koje živo zanima naš program, a mi ne možemo doći do njih jer novinari dođu na našu pressicu potom novine ne objave ništa, kao puno je rklama bilo pa je noćni urednik rezao sve... da,da... Dakako, slali su nam i policiju svakih pola sata jer imamo dozvolu za štand, a nigdje ne piše koliko štand mora biti velik...

Potom sam jurila u 4 na tribinu „Borba protiv korupcije“ u organizaciji Antikorupcijske koalicije gdje su svi puno diskutirali a niš preveć konkretno zaključili. Trebala sam odmah oko 5 u emisiju posvećenoj zdrvstvu, kulturi i školstvu na Radiju 101, ali tamo je otišao profesor Kobler sa Stomatologije, ali nije mogao doći do riječi od lajavog Duška Ljuštine, a Grad je dakako i suvlasnik Radija. Moji su s liste išli dati krv u Petrovu, a ja trčim s busom u Špansko... Možda da meni daju malu transfuziju?

Sutra smo u Društvu arhitekata Zagreba, gdje ćemo s arhitektima razgovarati o strategiji razvoja grada, zaštiti vodocrpilišta, okrupnjavanju zemljišta, urbanizaciji periferije, javnom prijevozu i sanaciji bespravne gradnje... tamo će biti i arhitekti s moje liste Dinka Pavelić i Boris Morsan, profesor na Arhitekturi. Bude veselo...




- 19:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #