Otvoreni pogled na Grad

četvrtak, 05.05.2005.

Dan 8 - Huh! I to smo prošli!

Obavili smo i naš prvi veliki skup sinoć u Lisinskom, promociju našeg programa i članova liste. Program je otvorio Sandi, svojom pjesmom „Ljubav za sve“. Kako sam trebala pričati o analizi nasljeđenih gradskih problema od svih dosadašnjih gradskih vlasti i programu, bilo je strašno puno podataka i nagovorili su me da čitam. I neću više. Drugi put ću sve govoriti jer je tako bolje i meni i publici. Sve kandidate sam pozvala na binu dok se na platnu vrtjela njihova biografija, a program je zaključila Zdenka Vučković otpjevavši nam svoju staru pjesmu „Vraćam se Zagrebe tebi“ i „Odrasla je djevojčica“. Na to je moj Toni Ćapeta, jedan od autora programa, sa ženom zaplesao na bini pa smo na kraju svi plesali i vrtjeli se na bini. Nakon silnih rukovanja i čestitki završili smo u BP klubu, gdje smo se svi zajedno kandidati i volonteri malo počastili i gdje sam se konačno mogla malo i opustiti.

Danas ujutro sam gostovala u showu kod Sanje Doležal, a tema je bila zavođenje i osvajanje muškaraca. Zgodno je što nam je na semaforu na Slavonskoj prema Novom Zagrebu dok sam se šminkala, veselo potrubio motorist koji me prepoznao i upozorio da ne stavim previše šminke jer me tata gleda... Na početku smo odgledali prilog neizbježne stručnjakinje i uvijek duhovite savjetnice za stvari srca i duše, Mme Žuži Jelinek. Osim mene gostovale su i Sunčana Lalić, Ksenija Prohaska, Snježana Tribuson i pogađate li neizbježni nam dogradonačenik koji je branio boje muškog roda, koji je u emisiji rekao da i tako žene uvijek odlučuju i vode igru, pa bi bilo zgodno da tu preporuku uzmu u obzir i birači.

U pauzi sam mu rekla da nam policija zaustavlja bus po gradui da li on ima nešto s tim te da me šef policije u Dubravi zove navečer a moje dečke u 6 sati ujutro, jer smo prijavili prevelik broj potenicjalnih sudionika naših koncerata po kvartovima i da se skup ne smije održavati pored škola (iako je to navečer, kad škole više ne rade). Nato je uzbuđeno rekao da nam je on izdao rješenje za sve skupove i da on nema veze s time, te da se za sve dozvole ako bude problema javim Uredu za promet u gradu jer da oni imaju izuzetno dobru suradnju s policijom... Ne znam kad ćete moći vidjeti tu emisiju ali pretpostavljam prije izbora, obzirom da je tamo s Mikijem bio i Duško Ljuština, šef njegove parade.

Obzirom da sada pada kiša, nažalost neću moći s mojim mladima na vožnju našim busom po istočnome dijelu grada do Sesveta, pa se nadam se da će stati do navečer?

pozdravljeni,

Tatjana

- 16:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #