Otvoreni pogled na Grad

utorak, 03.05.2005.

Dan 6. Opet ta snimanja...

Danas su stigli jučer snimljeni spotovi. Frizura mi je strašno ispala jer smo snimali vani na Gornjem gradu a puhao je vjetar na što nitko od onih muških nitko nije obraćao pažnju! Spot ćemo promovirati sutra u Lisinskom, a vrtit ćemo koliko budemo imali novaca, a zgodno baš da misle da sam sluga nekog „krupnog kapitala“.

Bili smo i na HTV-u na snimanju priloga za Panoramu, velikodušno su nam svima dali 3 minute, posjeli u isu fotelju i snimali kao na traci prvo Tomac, pa Žagar pa neki čovjek Fučić? iz Pučke stranke za Županijske izbore i ja. Tomac je odmah počeo da se gradom ne može upravljati kao poduzećem, a kako bi trebalo pitam se ja dok slušam starog profesora...

Radilli smo danas i analizu naše liste. Ima nas 18 žena i 33 muškaraca na listi, valjda zato što se čitav život krećem u muškom društvu, još od faksa pa naovamo. 80% ljudi s liste je s fakultetom (od kojih 16 % humanisti, 16% društvenjaci, 18 % je inžinjera, 12 posto su ekonomisti, a s najvišim akademskim titulama (dr.,mr. prof. dr.) je 21%. Prema zaposlenju, 16 % nas je menadžera, 21% su privatni poduzetnici 37% poslovni ljudi, 6% je umjetnika 8% umirovljenika i 12 % nezaposlenih.

Na Gornjem gradu krupno smeće se ubrzano odvozi, baš kao da nisu izbori isto kao što i Zrinjevac uređuje zelenilo ispred Kamenitih vrata, valjda je najednom jako zatoplilo? Romi revno obilaze hrpe po pločnicima i rastavljaju koristan otpad, a mi imamo problema s parkiranjem u Radićevoj. Jučer sam vidjela i svoj oldtimer minibus Ford T, ponosno veli vozač Zijo koji ga je došao pkazati kolegama, a koji će kružiti gradom i pozivati Vas u Lisinski. Jako je zgodan i vidjet ćete ga sigurno po gradu, s plakatom za Groznicu izborne večeri i našu 16. listu.


Spremam se za govor za sutra za Lisinski pa ako stignem, javim se sutra ...

- 16:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #