/// ..SvE Je lAkO kAd sI MlAd i zAlJuBlJen...

srijeda, 24.10.2007.

evo video...








yoyo...people...=p

evo i ja napravila svoj blog...hh...samo moj...uvijek sam imala blog,ali uvijek sam ga dijelila s nekim...i to mi vise ide na zivce...na ovom blogu cete naci sve o MOM razredu i o MOJIM zgodama i nezgodama....joj....sve moje...kako sam happy...evo ja se bas probudila i odma na komp...to mi je vise svakodnevnica...yap...dignem se oko 9ipo...na komp do 11ipo...i onda pomalo se spremam za skolu...da,da...moram misliti i na skolu...ali stanje je dobro u dnevniku...samo 3 topa, dobro za pocetak...yap...inace moje best frendice su: KITA&ČIĆE...one su mi najbolje,ali ima ih jos koje su dobre..kao npr:kikebang,anayes,emanjami,meaparty,DJANA-caricafino,zadrankamah,alena,marina,marinela...ma ima ih...neke sedmasice:iris,carevicka,barbara...ma ima ih...neda mi se nabrajat...al ok...nadam se da cete mi puno komntirat jer vi meni 20 komentara ja vama 25..i takoo...to vam je moj biznis...hh...yap...aj idem sad ca...malo uredivat blog...novi post ce biti tek nakon 150komentara...dosta za pocetak...aj sad stvarno idem ovo sredit...da lici na nesto...eto...pa svima saljem pusu...a posebno: KITIcerek,ČIĆIzujo, I DJANIthumbup!!!!E i zaboravila sam vam reci jednu stvar...ja i petra smo bile do neki dan navodno najbolje prijateljice...i kad smo se vracale iz grada...ja se derem njoj..bok,petra..ona meni nista ,a ja njoj ma ko te jebe...i ona se naljutila...zapravo bi se ja trebala ljutit,al ok...to je za men proslost...eto kissam vas svih...pufa......wave

Sljedeći mjesec >>