< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

secret mission

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Evo vam malo glazbe
















GLEDAM VAS,HAHAHA!!!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



OVOLIKO VAS JE DO SAD BILO NA BLOGU:
Hit Counter
Hit Counter

Images for your blog

Images for your blog

o nama...

we are, hmm..., hmm..., hmm..., šta te briga!!!!!!!!!

Dok gledate ovaj ljepi blog molim vas da KOMENTIRATE!!!!!!smijehsmijehsmijeh
Sada malo poznatih!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

istražujemo činjenice, događaje o ljudima oko nas.
Istraga, na novoj tv, četvrtkom u 19:30! A i na našem blogu, svaki dan, u svako vrijeme!
(LAŽ)


image hosting file

image hosting file



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo





adopt your own virtual pet!



MySpace Layouts

MySpace Layouts







MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts





Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace




Samo uživaj
myspace layout

myspace layout




Za sjaj i čistoću
Myspace layouts

Myspace layouts





Evo našeg prijatelja iz kluba
image hosting file

image hosting file




Pljesak mladim akrobatima
MySpace images

MySpace images





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Friendster images

Friendster images











Za kraj ljepo sanjaj

nedjelja, 18.03.2007.

Neznam niti koji naslov da stavim!!!

E pa ljudi ja jaako dugo nisam pisala i samo sam htjela napisati novi post (tek tako da nešto pišem!!!)deaddead Ali ja stvarno neznam o čemu da vam pričam!!nononono Jednostavno neznam!!nono E pa i po naslovu i po onome što pišem u ovom postu ste najvjerovatnije skužili da ja NIŠTA NEZNAM!!!nononononono

Pa daaaa!!smijeh Vidi stvarno!!smijeh Nečega sam se sjetilathumbup, nečega što se jučer dogodilo i nešto za što bi ubilabangbang profu iz tjelesnog: ona nam je lijeeepo rekla da od 17.3. počinjemo opet s odbojkom (inače idemo subotom u jutro na odbojku u školu(a meni ovo 1. put)) i naravno nije došlapuknucupuknucu i sad bi trebali imat u ponedjeljak 7. sat, a mi več imamo nešto drugo u ponedjeljak 7. sat, a ja između ostalog ne mogu 7. satnamcornamcor zbog treninga, pa svaki 2. ponedjeljak izostanem sa treninga, ali ovaj put ja jednostavno ne mogu jer moramo izmislit do kraja tim (inače ja treniram sinkronizirano plivanje), i u subotu imam natjecanje!! PA KAKO ČU JA VIŠE!!!!!!!!!!burninmadburninmadburninmadburninmad

Potpis: Paula



| komentari (30) | print | # |

subota, 17.03.2007.

SKIJANJE

SKIJANJE JE TAKO FORA I GUSTzujozujo A POGOTOVO KAD JE SNIJEG TVRD ( MOJI NAJDRAZI) I KAD SU HUPSERI SA STRANE STAZEnutnut ALI POSTOJI I LOSA STRANA SKIJANJA A TO JE DA SE MOZES RAZBIT !!!!!!
MRZIM KAD ONI SNOWBORDERI JURE PO STAZI KO MUHE BEZ GLAVE PA STALNO MORAS PAZIT DA SE NETKO NE ZABI U TEBEmadmad ALI NEKI PUT MI DOĐE GUST TAKO DA NITI NE PAZIM NA NJIH!!

MOLIM PUNO KOMENTARA ZA OVAJ POST!!!!naughtynaughty


POTPIS: DRUGA TINAmah



| komentari (8) | print | # |

povratak....

dragi čitaoci bloga talpe,
žao nam je što ste razočarani nastavkom bloga ali mi, članovi udruge nemamo vremena pisat postove jer su nas zatrpali kontrolnima i ispitivanjima.... pa moramo stalno učit...
nadamo se da će i to uskoro završiti pa da se možemo ponovo posvetiti blogu a do onda... puštajte komentare sa primjedbama i kritikama.... yesyes
članovi talpe
pozdrav i pusa


by: tina



| komentari (3) | print | # |

nedjelja, 11.03.2007.

Cuca

Evo,danas sam odlučila pisati o mom kučnom ljubimcu, o mojoj maci Cuci. ime joj je Cuca ali ima nadimka ko u priči: Cuceka, Mujsa, Štakorić, zloća, luđakinja, Mici i Biserka(Biserka ju zove ponekad moja mama(strašno)). Ima tu još nadimka ali se trenutno nemogu sjetiti.
Upozoravamvas,to vam je LUDA mačka. ludludludludlud(to je jedan razlog zašto je zovem Luđakinja). Na slici koju ću staviti izgleda potpuno nevino, to i jest ali ne svaki put.(zato je i zovem Zloća). u karatko ću je opisati po izgledu. Ima zelene oči (ko svaka mačka), ima krzno crno-bijele boje i..................to je to. Uglavnom sam vam je opisala ko jednu zločestu mačku no ona je slatka, dobra i NAJBOLJA.

ŠTA NIJE PRESLATKA??????????????(nije baš nešto ispala na ovoj fotki ali......)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andrea



| komentari (4) | print | # |

subota, 10.03.2007.

Natjecanje iz skijanja

Ovu srijedu sam krenula u Italiju, u Tarvisio, na natjecanje iz skijanja. Nije bilo puno snjega, a cijelo je vrijeme padala kiša...tako da nismo uopće skijali. Ali su nas zato 1. dan pustili u grad, i ja sam si kupila plavo-crne štucne, koje sam naravno (pod titulom najpametnijeg djeteta) zaboravila u hotelu i ljepo potrošila bezveze par eura (ne sječam se više niti koliko).
Dvije tipice koje su bile sa mnom u sobi su kupile piercing na magnet (možda netko nezna kako se to stavlja ali mi se neda objašnjavat) i jedna od njih lijepo progutala magnet i uplašila se da će se počet gušit, ali na sreću nije, sve je dobro prošlo...
Onda smo išle u neki market, il Pellicano, i kupovale svašta ali samo za jest... Pa sam se ja sjetila da bismo tako na najjednostavniji način dehidrirali, i odlučili smo se konačno da kupimo i nešto za pit. I tako to, to je bilo vrijeme provedeno u gradu.
Kad smo se vratili u hotel su nam dečki iz sobe do stalno krali i uzimali stvari iz sobe, i mi bismo ih lovili po cijelom hotelu, i kad bi ih uhvatili bi ih potukli na mrtvo ime, tako da oni konačno prestanu. I tako to...
Tu noć su dečki totalno naje.... jer su nam profesori bili pred varatima do 2 u noći, a oni (kao najveće budale) su u 1:30 izašli iz sobe a profesori ih uhvatili i morali su neznam koliko sklekova, neznam koliko čučnjeva, i neznam koliko čudnih vježba za kaznu napraviti, a poslje toga su skoro crkli od umora, a mi, pametne cure, smo ih lijepo slušali kako se muče...
Dan poslje, kad smo se trebali utrkivat, je vrijeme bilo još gore: kiša je ljevala kao iz kabla... Onda su nas odveli na neko predstavljanje saoničarskih pasa, i nije bilo niti dosadno, a niti pre zabavno.
I tako nam je prošlo vrijeme. Ne možete reč da smo se loše proveli!!

MOLIM PUUUUNO KOMENTARA ZA OVAJ POST!! HVALA!!




Potpis:Paula



| komentari (9) | print | # |

petak, 09.03.2007.

Škola

Ova profesorica iz glazbenog stvarno nas muči koda smo profesjonalni pjevači!!!! ludlud
Ja mislim da to nije baš normalno!
Profesor koji nam je bio prije (prvo polugodište) je na kraju dao svima 5yesyesyes ali dok je on bio samo smo pisali a nikad nismo pijevalipuknucupuknucu (o Mozartu , Bachu ...)

Tijelesni: u srijedu paula i još troje njih iz naše škole (još jedna cura i 2 dečka) išlo je u Tarvisio (ITALIA) NA NATJECANJE IZ SKIJANJA, ali na njihovu zalost padala je kisa i ništa od natjecanja tako da su se vratili par sati ranije nonononoPut se nije isplatiobangbang ali su im sve talijanske škole platile. Ha ha hasmijehsmijehsmijeh!!!!!!!!!!!


Potpis:druga tina



| komentari (8) | print | # |

Prokleti glazbeni!!!

Od danas MRZIM GLAZBENI,burninmad:burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad a sad ću vam objasniti zašto. Jednostavno zato što nam je naša glupa profesorica (iz glazbenog naravno)dala za zadaču naučiti na pamet 1 pjesmu na taljanski a 1 stranu( talijansku zato što idemo u talijansku školu)+ to što moramo napisati raferat o tim pjevačima+odpjevati je cijelom razredu i+podjeliti cijelom razredu riejči tih pjesama (na papiru naravno)headbangheadbangheadbang
Nekima je to fora ali vjerovatno onima koji znaju pjevat i koji nisu sramežljivi a ja sam sramežljiva i nisam baš neki pjevač(nisam ipak ja tako loša u pjevanju). Uglavnom MRZIM GA!!!!!!!!!!!!madmadmad

Moram nadodati da nam je prije nakoliko dana blog bijo puno ljepši ali netko u ovoj grupi ga je malkice uružnio,neču spominjati tko.namcor



POTPIS:Andrea



| komentari (1) | print | # |

četvrtak, 08.03.2007.

Spotovi za sve vas...

R.H.C.P.-Tell Me Baby


R.H.C.P.-Snow


B.E.P.-Shut Up


Evanescence-Bring me to life




Potpis:Andrea



| komentari (4) | print | # |

utorak, 06.03.2007.

WTC

U subotu smo ja i Paula išle u WTC vama poznatiji kako največi trgovački centar u HrvatskojnaughtynaughtynaughtyNo meni je poznat samo kao "šetalište". Za vas koje ga nikad niste vidjeli opisati ću vam ga: ogroman je!!!!!!!!!!deadAli ima na žalos neke jako glupe dučane kao na primjer Pitarello (to meni liči na jednu ogromnu placu(taj dučan(naravno))). Ma tko šiša Pitarello ima tamo cooooool dučana kao npr.:TehnoMax, T-mobile, InterSport i još puno, puno njih.yes
Ali ipak tamo ima previše dučana no ja se ponosim svojim gradom, ne može imati sve Zagreb.
Ma samo nas vi posjetite jer mi svo vam genijalan grad (hahahaha)smijeh

Morav vam samo najaviti da čemo se vjerovatno od sad potpisivatiwink

POTPIS:Andrea



| komentari (1) | print | # |

petak, 02.03.2007.

Malo ja i odbojka

Bok. Jućer je bilo super. Bili smo u Rovinju na natjecanju u odbojci i osvojili 5. mjesto.. igrali smo ja, Ana,Ana, Letizia, malo i Andrea, Odri, Dorotea,Mia, i druge.Cijelu utakmicu i bilo je super.
Danas sam opalila Tini (ne ovoj iz talpe nego nekoj drugoj (inače ima 3 atine u razredu)) šamarcinu jer mi je rekla da se palim u Spinčića i full mi je zbog toga drago. Ajde, čujemo se.... Boooook!!!burninmad burninmad burninmad



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors