Talasaj

petak, 02.06.2006.

TEDEZEOVCI SAD VEĆ I BOMBE BACAJU?

Prenosimo članak iz Večernjeg lista

Radnici TDZ-a osumnjičeni za podmetanje bombi
Autor IVANA DRAGANIĆ

Davor Jurić i Vinko Burić osumnjičeni su za podmetanje bombe članu uprave Adris grupe

Bivše radnike Tvornice duhana Zagreb Vinka Brkića i Davora Jurića policija sumnjiči za podmetanje bombe u vrtu kuće Plinija Cuccurina, člana uprave Adris grupe. Obojica su bila na obavijesnom razgovoru u Odjelu za organizirani kriminalitet i dala krv za DNK analizu. Podsjetimo, 13. travnja Cuccurin je u dvorištu svoje kuće u naselju Kukuletovici pokraj Rovinja pronašao ručno izrađenu eksplozivnu napravu koju je odnio u policijsku postaju.

Policijska uprava istarska provodi istragu, a od PU zagrebačke zatražila je da obavi obavijesne razgovore, potvrdila nam je glasnogovornica zagrebačke policije Aleksandra Ljuba.

U Istri prije 5 godina
– Dobio sam poziv od kolege Vinka kojega je istražitelj zamolio da mi uruči poziv i danas sam bio na razgovoru u Heinzelovoj. Prvo što me upitao bilo je je li mi Vinko nešto rekao. A zatim me počeo ispitivati kad sam posljednji put bio u Istri, imam li tamo rodbinu i prijatelje. Rekao sam da sam prije pet godina bio na koncertu Gibonnija u Žminju. Nakon ispitivanja upitao je hoću li dobrovoljno dati krv za uzimanje DNK ili će tražiti sudski nalog i privoditi me – ispričao je jučer Davor Jurić.

Njegov kolega Vinko Brkić, koji je na razgovoru bio dan prije, istoga dana kada je u TDZ-u u Jagićevoj bb isključena struja, kaže da je također dobrovoljno dao krv.

– Kazali su da je policija u Istri pronašla nekakve tragove te da razgovara s nama kako bi isključila osumnjičene. Odmah su me upitali kad sam posljednji put bio u Puli i u Istarskoj županiji. Odgovorio sam da sam bio prije dvije godine na ljetovanju u Ićićima – kazao je Vinko Brkić. Osumnjičeni radnici kažu da nisu bili ni blizu Cuccurinove kuće te da su u to vrijeme bili u tvornici.

Od početka u tvornici
– Od prvog sam dana u tvornici. Istražitelju sam kazao da su pred tvornicom dežurali policajci i da su nas snimali te da imam svjedoke. No, doznao sam da nas je policija pozvala na razgovor zato što smo bili hrvatski branitelji i imali oružje.

Za mene je konkretno istražitelj rekao da sam prije deset godina vratio u policiju dvije ručne bombe i nekoliko metaka – rekao je Davor. Stekao je, kaže, dojam da policija želi zastrašiti njega i Vinka te ostale radnike koji se 57. dan nalaze u Jagićevoj bb.

- 13:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #