< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

hellooo pipli
msn:flame_still_burn@hotmail.com

bolesnozbunjena
beno
sole15
karaula
zemo
mare
martensica
iva(mtk)
pavić


ponedjeljak, 21.05.2007.

nađi vremena da budeš sretan

Evo mene konacno he,he…..pa kako ste mi ljudi???Ev ja sam super samo me stalno boli glava, prehlađena sam, a i spava mi se neprestano od subote…naime bila sam na koncertu Zabranjenog pusenja u Makarskoj, ali uz njih jos su bile dvije predgrupe među kojima i Pleska Blues….bilo je fenomenalno….htjela bi rec da su bili odlicni iako oni to i sami znaju….samo jedino sto je bilo grozno je to sto sam dosla kuci u pet ujutro, uzas vec svane, a ja dolazim kuci, krevet me zove samo tako ne znam kako sam uopce hodala…E sto da vam jos kazem vozili smo se u auticima…kul hi,hi cak smo dobile i jednu voznju gratis zahvaljuci Ružici i meni..he,he pa nisu mogli odbiti onako sarmantne face,he,he….danas je bio stvarno odlican dan, a ja sam prespavala cijelo popodne, a sta se moze sna nikad dosta…iii sta da jos pisem, nemam vise inspiracije…..sam da pozzzdravim…Andreu, Moniku, Tinu, Marinu, Josipu,Ružicu i ostaleee koji su bili u Makarskoj….Franku,Petru,Maru,Tamaru,Martinu,Marlenu i sve koji me znaju i neznaju et toliko od mene pa do skora…….pozdravljam was uz ovu lipu pismu….


Danas je dan da budeš sretan!!!
Ni jedan drugi nije ti dan kao današnji dan da živiš,
da budeš zadovoljan i radostan...
Jučer:već je prošlo….
Sutra:tek će doći….
Danas:jedini dan koji imaš u ruci….
Učini od njega svoj najbolji dan….
Ako ne živiš danas,izgubio si dan…..
Ne zamračuj svoj duh strahovima i brigama što će sutra biti…
Ne opterećuj si srce svim jučerašnjim jadom….
Živiš samo jedan dan:danas!

Ako danas ne možeš biti sretan, ne očekuj da se sutra dogodi čudo….
Da bi istinski živio, moraš živjeti danas…
Danas moraš biti sretan….

Nađi vremena da budeš sretan….
Ti si čudo koje postoji, koje živi,
jedinstveno čudo na ovoj zemlji, poseban, neponovljiv…
Zašto se ne diviš???
Zašto se ne raduješ samome sebi i svim ostalima oko sebe???
Zar ti je to baš tako, kao samo po sebi razumljivo što živiš,
što imaš vremena,
vremena za pjesmu i ples,
Vremena da budeš sretan???

Nakon ove lijepe pjesme htjela bi svim ljudima reći koliko je jedan dan kratak i neponovljiv, te da trebamo u svakom danu učiniti sebe sretnim i zadovoljnim u bilo čemu što nas na bilo koji način veseli….!!!!!!

Evo danas je mene usrecilo spavanje…he,he,he ajte bigggeeeeesssstttttt pozdravček pusa!



| CoMeNtIrAj (64) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>