Taajni svijet

Pusti nek' traje sve dok traje, dobro je, ne obećavaj ništa ja te ne tražim ništa... lijepo je i to je sve

Ponekad se da pročitati da me doživljavaš kao spužvu, čim me dotakneš da ću se udubiti, ali tako i ostati, pa ako me znaš, već si mogao naučiti da sam dovoljno jaka...
Već sam odavno navikla na neznati, a ti si već odavno navikao na znati... spominjali smo tamo neke glumce i ražisere... što vrijedi kritizirati loše glumce ako kritičari žele dobiti oskara za glavnu ulogu...
Ti si sada "velik" i praviš se važan (zapravo preseravaš kao što si mislio da mislim o tebi na samom početku priče iako nisi dobro mislio da mislim).
Ti si sada ozbiljan i teško je uhvatiti tvoj pogled pravo u oči, to valjda još samo "djeca" rade i onda se čudiš bez čuđenja
Jednom sam meni dobro poznatom glumcu rekla "jebi se pičko!" pravo u oči, bez treptanja, iskreno i iz dubine duše, jer ja ju imam...

Znaš prema kome se treba držati distancirano, ne biti iskren, udaljavati se i koristiti riječi koje su hladne, pomalo proklete i bolne?
Pitaj neko iskreno dijete što će ti odgovoriti, ono neće komplicirati, neće tražiti logiku, i matematičku jednadžbu... samo na dječji način odgovoriti sa DA ili NE
...samo prema onome tko ti nije drag...

04.05.2012. u 21:06
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |