Taajni svijet

Opet si me probudio... (a uopće nisam uspavana ljepotica)

Najava - Noćas ću nekoga KOPIRATI :)



Noćas mi se osmijeh neda OPRATI s lica... e da, i BAŠ ME BRIGA!!


Netko mi je vratio osmijeh na lice, da, da... Netko


...a vjerojatno nije ni svjestan toga... u ovom trenutku... negdje je tamo, daleko... neznam točno,
ali znam da je ispod ovog noćnog neba kao i ja...
(negdje se pipnu naši mali svemiri, kada već pomislim da spavaš...)


... i znam šta bi mi sada rekao na ove riječi...
... i znam šta bi mi rekao da vidi kako mi se kosa trese dok se smijem... a ipak je podignuta...

REKAO BI MI... MA REKAO DA SAM NEKI ZADRTI... hehehe


...i znam šta bi mi rekao da pročita ovaj post...
rekao bi mi da se drogiram i da sam !!! ...i to jako...

i.... da, iako sve to znam... još bi više bila sretna kada bi to čula...
(al vidjet ćeš ti taj osmijeh u ponedjeljak... u rano jutro... kad se spustim s praznim vrčem na đeram... pa mi onda reci - Isusova majko, jel to zbog kiše koja je sinoć padala...
ma kakva kiša... to je isto zbog jedne prirodne pojave... zove se SREĆA)

Sretna sam ti, nakon dugo vremena imam onaj osmijeh na licu... heeeej!!
Znam da se zbog toga na fali, ali HVALA TI!


A sada ono KOPIRANJE:

Moj život je san... jedna kuća kraj crkve, snop žućkaste lape i zalihe tuge...

(sama sam, mrak je u svim sobama, osim u ovoj... u ovu sobu ipak dopire rasvjeta izvana, i baš je lijepo... prepuno Sreće, iako Sreća nikad nije kročila u nju...)


preskačem dio pjesme i odoh dalje...


Lud sam za tobom pače, ALI LUD SAM I ONAKO, tražm te otkako za sebe znam,
Budi moj ortak mače, nije mi lako da svu tu silnu lovu razbucam sam...


(a znam da želja postoji...
"Bolid F1 - ne postoji na slobodnom tržištu, u 10. mjesecu 2007. bolid od iste godine (točnije bolid koji je bio na stazi u Brazilu - na Interlagosu - zadnja utrka F1 u kalendaru) je koštao cca 3,5 milijuna dolara - na poklon ga je dobio vozač, one and only Michael Schumacher kao oproštajni poklon

...dobro ne moraš plakat što se nećeš obogatiti toliko da mi možeš to kupit...":)))

a sad ono usklično:

"Nešto sam načuo da sutra možda ne postojim, pa bolje da odmah probamo sve.
Za sitan groš kupi me, razmaži te divlje MALINE.
Lud sam za tobom, ali ovo jeste vreme ludih, i ja ću za nas osedlati strah,
A ti me ljubi do zla, dok ne izgubim dah..."


BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


P.S.
Znam da sam luda
Znam da sam čudna
Znam da sam sanjar
Znam da sam namćorasta, jer meni ništa osim nas dvoje nije valjalo...
Znam
Znam... i baš me briga...

Vpic

Znam, znam, znam...

i opet BAŠ ME BRIGA

i opet ću KOPIRATI:

Na jastuku... Bdim na ponoćnoj straži kao STARI POSUSTALI ratnik
Kom
svaki
put
od
riznice
neba
jedva
zapadne
mesečev
zlatnik...
Pod oklopom drhti košuta plaha večno gonjena tamnim obrisima straha
Koja strepi i od mirnih obronaka sna...

Nedostaje mi naša ljubav, mila... Bez nje se život kruni uzalud...
Nedostaješ mi ti, kakva si bila... Nedostajem mi ja... Onako lud...
Ja znam da vreme ne voli heroje... I da je svaki hram ukaljalo...
Al meni,
eto,
ništa sem nas dvoje nije valjalo...

Kad potražim put u središte sebe, staze bivaju tešnje i tešnje...
I skrijem se u zaklon tvog uha kao minđuša od DUPLE TREŠNJE...
Al uspevam da još jednom odolim da prošapućem da te noćas ruski volim...
Šta
su
reči...
Kremen
što
se
izliže
kad tad...

Nedostaje mi naša ljubav, mila... A bez nje ovaj KURJAK MENJA ĆUD...
Nedostaješ mi ti, kakva si bila... Nedostajem mi ja... Onako lud...
JA ZNAM DA VREME SVEMU MENJA BOJE...
I DA JE SILAN SJAJ POMRAČILO...
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije značilo...

PONEKAD JOŠ U MOJ FILCANI ŠEŠIR SPUSTIŠ OSMEH KO ČAROBNI CEKIN...
I TAD SAM SVOJ... JER MA KAKO ME ZVALI JA SAM SAMO TVOJ LIČNI HARLEKIN...
PONEKAD JOŠ... SUZA RAZMAŽE TINTU... I KO DOMINA PADNE ZID U LAVIRINTU...
TAKO PROSTO... PONEKAD JOŠ STIGNEMO DO NAS...

Nedostaje mi naša ljubav, mila... Bez nje uz moje vene puže stud...
Nedostaješ mi ti, kakva si bila... Nedostajem mi ja... Onako lud...
Ja znam da vreme uvek uzme svoje... I ne znam što bi nas poštedelo?
Al meni, eto, ništa sem nas dvoje nije vredelo...


P.S.S.
I neka je dugačak post... bar ga neće svatko čitati, a Netko će sve znati...

13.06.2009. u 22:22
| Šta ti misliš? (1) | Tko printa? |