Komentari Da/Ne

code design by Moonspell visual desing by Damir

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešt o meni

Ime:Damir

Prezime:B........

Raz:8.a

Rođen: 15.4.1993

Opsjednut sam: Pojavom da nisam doma bitno je da se nekud ide al ne sa starcim, kompjuterom, msn-om,muzikom, i .....

Volim : Muziku (metal) nekad poslusam i rock i punk al
većinom mi se u playeru vrti metal u zadnje vrijeme gothic metal,power metal i hladno pivo.
-Bicikle (bivša opsesija sad je samo ljubav lol)
-Parkove (pogotovo ak je neko samnom)
-i mnoge druge stvari kao šta su alkohol...........

Nevolim ili mrzim: e sad šta da tu stavim nemrzim ništ osobito npr. ne mrzim cajke sam mi žao ljudi koji to smeće slušaju ja ih nemogu slušat al nek se seljaci zabavljaju.Mrzim jedan ogavan tip cura a to su umišljene kurvice ( ne kurve one su još normalne bar moš iskoristit ak ništ drugo makar i one naživciraju sa svojim sranjima) a to su vam one cure koje su opsjednute s tim koja majca ide uz koje čarape i ta sranja i cjeli dan pričaju šta su kupile i šta če kupit,a dok to nerade onda se ulizuju okolo i kopiraju jedna drugu.
ima par jako dobrih prijatelja i dvije frendice kojima mogu vjerovata neču nikog imenovat.

Ljubavno stanje: to će iko teško reć koje je moje stanje al nemam curu

Msn: Damirado@hotmail.com, mail mi je isti taj




Nešt malo o iron maidenu

Iron Maiden

Iron Maiden, danas sinonim heavy-metala, osnovan je 1975. Njegov osnivač Steve Harris, osim frontmena ima i ulogu basista, uz gitariste Adriana Smitha, Dave Murraya i Janicka Gersa, bubnjara Nicku McBraina te pjevača Brucea Dickinsona. Ukupno su izdali 25 albuma, od toga 5 live-albuma, 5 best of, 14 studio i jednu PC-igru (Ed Hunter) s nekim njihovim izvedbama. Njihova maskota, Eddie, ne može se svrstati niti u jednu skupinu "čudovišta". Izgledom podsjeća na spoj kostura i zombija.

Nešt malo o metallici

Metallica

Metallica je iznimno uspješan američki thrash metal sastav, aktivan od ranih 1980-ih.
Nakon sticanja vjernih slijedbenika tijekom svoje uloge u razvoju Thrash metala u osamdesetima, sastav je uspješno proširio publiku u 1990-ima, stičući pritom brojne nove obožavatelje. U skladu s tim, sastav je postao komercijalno najizloženiji primjer metala tijekom većine tog desetljeća. Međutim, ogromni porast u njihovom komercijalnom uspijehu je bio popraćen stilskim promjenama koje su neke njihove dugotrajne obožavatelje potakle na optužbe o komercijalizaciji.

U 2003. Metallica je izdala St. Anger, zbirku najagresivnije glazbe koju su napisali tijekom desetljeća, o kojoj mišljenja i kritike jako variraju, dok je komercijalni uspjeh vrlo ograničen.

Nešto malo općenito o metalu

"Metal" je glazbeni pravac za koji je karakteristična upotreba električne gitare i brzi ritmovi.

Iako to nije široko poznato, metal glazba je najčešći oblik glazbenog izražavanja na svijetu. Metal bandova ima izuzetno velik broj, iako su u usporedbi sa ostalim "mekim" žanrovima glazbe medijski bitno slabije eksponirani. Slabija eksponiranost je tu poglavito radi često vrlo agresivnog glazbenog izražaja i teksta u pjesmama.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


Moonspell
Fallen_Angel
Lana
Ovo morate posjetitiAndjeli
Ines i Tena
Janick_Gers_fanovka
×DaRk BiTcH×

Demanad

amazing hit counters
NutriSystem Coupon


hit counters





- Metallica Lyrics




Como Estais Amigos Lyrics




- Metallica Lyrics




Dance of Death Lyrics




Fear Of The Dark Lyrics




No More Lies Lyrics

Playlista

Story Of The Year
Atreyu
Bullet For My Valentine
Korn
Evanescence
Hammerfall
Hladno Pivo
Iron Maiden
Korpiklaani
Lordi
Linkin Park
Metallic
Nightvish
Within Temtation
Prodigy
Sum 41
Yellowcard
Cradle Of Filth
Dimmu Borgir
Cannibal Cropse
Morbid Angel
System Of a Down
Guns 'n' Roses
H.I.M
Divlje Jagode
Crno Perje

petak, 25.01.2008.

................:::::::::::::::::..................

.............Došla si u moje snove preko jednog pogleda..............
.................................oči u oči i vatra je buknula.............................................
...............taj tren nestao je iz stvarnostio i misli na nekoliko trenutaka...........
.........................no vrtio se je često u mojoj glavi u mojim snovima................
..............onda ona glupost je prestala nastupila je samoća...........................
...................samoća bolja od onog sranja jer ipak si ti moja...........................
................................u snovima si se još uvijek vrtila......................................
................................ali nijedna misao te nije vidjela.......................................
....................dok se kao lik, kao biće nisi u mojoj blizini pojavila.....................
....................nisam nti osjetio ali u meni je neka vatra buktala........................
....................svi su pokazivali nesto al savjest me tebi vukla..........................
....................kada si se nakon nekog vremena upet pojavila...........................
....................moja savjest me jednostavno do tebe odnijela...........................
.........................priča je počela u mom životu nova stranica............................
..............................moj duh se zaljubio duša te zavoljela................................
....................moj duh i tijelo uznemiri samo doziv tvoga imena........................
............................. a jednostavno me oduzme tvoja pojava............................
.................................molim te nomoj otići molim te ne nikada........................
................................voli te duša moja tebe moja malena................................

| komentari (14) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.