You can't understand...

Toliko stvari se dogodilo u posljednje vrijeme. Postajem sve zbunjenija. Ne razumijem smisao ičega. Nije normalno...
Gledam svoj blog unazad nekoliko tjedana i ne mogu vjerovat. Svaki post je tako tužan.
Mislim, nadam se da nitko ni ne očekuje od mene da pričam o nekakvim veselim zgodama. Jednostavno, ovaj blog je onakav kakva sam ja. Kad sam ja pogođena nečim napišem to. Uostalom, zašto ja to objašnjavam? Jer su neki preglupi da sami shvate. Bila sam opet na sprovodu. I dalje se događaju sranja. Nedavno je jednoj mojoj super frendici koju poznajem praktički od rođenja poginuo tata. Još jednom, Iva jako mi je žao. Moraš mislit na mamu i ostale koji te vole i zbog njih ići dalje.


Image Hosted by ImageShack.us



Ljudi, dajte nemojte biti fejkeri. Slušam ljude. Zašto ljudi namjerno žele gledati sve pesimistično. Glume neke depresivce bez ikakvog dobrog razloga. Valjda misle da su "in" ili šta već... Bolesno... I ljudi kako možete pričati da volite groblja?? Pa Bože dragi, vi ne znate da su tamo drage osobe nekih ljudi? Vas to smiruje. Jebemu, vi ste poremećeni.
I još nešto.. Ono "Živim za glazbu".. Pa ljudi, šta vi nemate obitelj, prijatelje..? Nekoga za koga živite i koga beskrajno volite? Zar vam glazba zamjenjuje ljude?




LP- šta ti dečki rade? Volim ih ja i dalje, ne mogu zaboravit ono što su napravili prije. Ali šta sada rade? Igraju se stvaranja glazbe... Ima par ok pjesama a ovo ostalo..=(


Image Hosted by ImageShack.us




(mina101 predala)
Štafeta:
1. Izdvoji jedan trenutak života koji će ti zauvijek ostati u pamćenju…
2. Kada bi od svih mrtvih osoba na svijetu mogla vratiti jednu osobu to bi bila…
3. Što misliš( ali iskreno) kakvu sliku imaju o tebi tvoji frendovi/ce ??
4. Najtužniji trenutak u tvome životu …
5. Kada bi mogao/la vratiti vrijeme promijenio/la bi…
6. Izdvoji 3 najbolja prijatelja i sto kod njih cijeniš a što te iritira…iskreno…
7. Najveća glupost koju si napravio/la je….




1.Jedan trenutak... Ima ih puno.(oni najvažniji itako će biti spomenuti dolje) Ali izdvojit ću prvi dan škole. Kad sada pogledam sjetim se kako smo svi bili mali i smotani. Odrasla sam s tim ljudima i gledala ih 8 godina. Od tog prvog dana većina ih se jako promijenila. Neki nabolje, neki nagore.
2.Kada bih od mrtvih mogla vratiti jednu, to bi apsolutno bio moj najdraži brat Mario. Nedavno sam ga izgubila i neopisivo puno mi fali.
3.Mislim da moji frendovi i frendice misle da sam ok. Da to ne misle ne bi se valjda samnom družili. I vjerujem da misle da sam iskrena. Možda se varam...
4.Najtužniji trenutak u mome životu je bio kada sam saznala da mi je brat poginuo. To nikada neću zaboraviti. Sjela sam na pod i počela vrištati i govoriti da je to sigurno san ili film. Nažalost, nije bio... Taj "trenutak" još traje... Mislim da nikada neće ni prestati.=( Ali hvala Bogu postoji i nekvo svijetlo u svemu tome. Drugi brat je preživio nesreću i oporavlja se. A treći brat je u ovoj prostoriji i pričam s njime. Nasreću sada imam dva brata, i ne želim ih ikada izgubiti.
5.Promjenila bih neke situacije, ili popravila nešto što sam krivo napravila. Apsolutno bih spriječila braću da odu na posao onog prokletog dana.
6.Imam par bliskijih prijatelja ali ne bih željeljela nikoga izdvajati.
No dobro... To su: Tina, Tea, Dora prvenstveno... Jako ih volim i poštujem bez obzira na sve.. I spomenut ću još Ivu i Anu koje su ful fer, i koje su bile samnom u najtežim trenutcima.
7.Hmmmm... Ovo je teško.. Ima puno gluposti..

I štafetu dobivajuuuuuuuuu:
Welcome to my system world
Theica



Image Hosted by ImageShack.us

Pozdrav svima, puno vas voli vaša HaRd.

30.05.2007. - 10:43 - Komentari { 41 }

No, No more sorrow...

Dakle, prošao je još jedan tjedan. Ništa se posebno nije događalo. I bolje, znam zašto to govorim.
Bila sam u petak s nekom ekipicom iz razreda na nekom koncertu. Mladi nekakvi bendovi osmih razreda. Bilo je nekoliko stvarno super stvari. I tamo se upoznala s još dvije cure, srela par budala i tako. A ne možeš ti izbijeći budale od toliko ljudi na trgu... Uvijek se nađe koja.
Da, moje kutchkice se vratile iz Novigrada. Tina je bila danas kod mene a Teicu još nisam vidjela. Budem.



I dalje mi On jako fali. Za one koji nisu u tijeku, ne govorimo nekakvom kretenu od dečka, govorim o burazu. Jučer navečer mi je pogotovo bilo užasno teško. Čula sam staru kako plače, i odmah ga se sjetila.

Image Hosted by ImageShack.us

Nekad,volim biti sama. Mogu razmišljati o svemu, sagledati sve opcije i proći sva pitanja zbog čega se sve to događa... Mogu si pokušati objasniti da je to tako. I da neće biti drukčije. A nekad, ne volim biti sama, onda kada me to počne gristi, kada ne mogu prestati razmišljeti o tome. Mrzim to. Pričam s nekim, a mislim o tome. I onda se osjćam površno, jadno. Kad ne mogu ni slušati što drugi govore. I ne znam, prošlo je mjeseci pol, a osjećam kao da su prošle godine i godine odkad ga nisam vidjela, ni dotaknula, ni poljubila. Valjda je moralo biti tako. Jednostavno je. Tuga s vremenom ne nestaje, mjenja oblik.


Image Hosted by ImageShack.us


Sljedeći tjedan će biti naporan. Jako. Baš svima kažem da moram malo potegnut, jer kraj godine je tu, kraj osnovnjaka. I ja nemam pojma u koju školu ću se upisat. Stvarno nemam puno ideja. Ima netko nešto za preporučit?
Ali doći će i to. Sve će bit ok.
Nadalje, novi album linkin parka je izdan. Već sam ga skinula. Dobar je, ali nešto se promijenilo. Linkin park je na neki način drukčiji. Ja sam ipak subjektivna, prosudite sami.
Puno pusaaaaaa: xtini (hvala tinčica na bezbrojnim komentarima), gojumu, tei, tini, dori... I svima ostalima (ne da mi se nabrajat).





given up-lp


13.05.2007. - 19:25 - Komentari { 107 }

You gotta live in your dreams, Don't make them so hard.

Baš sam si čudna ovih dana. Happy sam, ali ponekad me pjesme tako rasplaču. Ne znam zašto.. Dirljive su.
Nego, evo baš ovaj tjedan, konačno se riješih odvratnih ljudi, ljudi koje mi je žao što sam upoznala i što sam s njima kontaktirala, i onih koji nisu mogli podnjeti da ja ne mogu cijelo vrijeme biti sretna i nasmijana. Bolje da sam se takvih ljudi riješila.I know it was destined to go wrong, You were looking for the greatest escape
I
mam razloga za to, zar ne? Imam i pravo na to. Ovo nije neka tinejdžerska kriza ili depresija. Ovo je drukčije. BuRaZ vOlIm Te!
Nadalje, Tina i Tea su mi otišle u Novigrad, u nekakvu školu stvaralaštva.
Pa dalje, 5.5.07 HaRd je postala produhovljena. Aha, bila sam na krizmi. Sada je puno mudrija i pametnija, što znači da više nema šanse da ona opsuje neku. Bilo je ono ok, nije predugo trajalo. I da naravno spomenem da su svi bili tako lijepi i sređeni.


Evo i slikica, koje su btw malo obrađene, kontrast i to.


Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Jedno sam zabrljala, i ne da mi se ispravljat, dakle, cura u bijelom odijelu je Tina, ne Tea. sry

06.05.2007. - 14:08 - Komentari { 153 }

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.