moj kutak za trenutak :)

ponedjeljak, 21.03.2005.

SRETAN PRVI DAN PROLJECA

- 23:32 - Komentari (2) - Isprintaj- #

LJUDI KOJI VAM DIZU TLAK

Jednostavno neke ljudske mane toliko me izivciraju da bi o tome mogla raspravljat danima, ali bez rezultata jer neki ljudi ne shvacaju. ..Ovo je kratki popis i opis mana koje mi stvarno idu na zivce. Trenutno ih je 4, jer se ne mogu sad sjetit svih, al cim se ponove bit ce objavljene...Naravno mozete sudjelovati i sami tako da napisete sto vas zivcira....:))
1. Mrzim kad netko kasni!!! Zbilja ne kuzim koja je fora doc cca 15 min nakon sta se dogovoris s nekim, naročito ako je ta osoba koja ceka s autom pa nema di parkirat, pa joj svi trube..aaaaa grozno...
2. Mrzim kad netko kaze da ce se javit, a ne javi se...U biti, ako se ne mislite javit, nemojte rec da cete to ucinit jer to izaziva bijes...
3. Ne volim ni ljude koji su gotovani...tj. ocekuju da cete vi napraviti i svoj i njihov dio rada, ako radite zajedno (ovo me posebno ljuti jer pisem tri seminara istodobno - silom prilike, jer u dva slučaja imam gotovanku koja nezna ni koje su teme rada)...
4. Mrzim kad mi netko otkaze dogovor u zadnji tren...Zasto cekati zadnjih pol sata??..Problem je nazvati prije ili sta??? Ovo mi nikad nije bilo jasno....

- 20:43 - Komentari (5) - Isprintaj- #

nedjelja, 13.03.2005.

Tuzna sam...Neznam zasto... Oni dani u mjesecu kad mi sve smeta, rasplacem se za najmanju sitnicu i cijeli svijet je protiv mene...Osjecam prvu suzu u oku, a na srcu tezina cijelog svijeta. Rastuzi me svaka pjesma na radiu, sve slike u sobi nekako su tuzne, a svijeca koja me inace veseli svojim mirisom danas usamljeno svijetli plamenom kao da ce se ugasit za koj tren...Sve je tuzno, tuzno oko mene i u meni...

- 22:51 - Komentari (2) - Isprintaj- #

petak, 11.03.2005.

STRAST

Znala sam cim sam ga vidjela, sve je bilo u pogledu...Na prvi pogled,plavo-zelene oci, a malo dublje skrivalo se ono sto me privuklo,stalno me privlaci i vuce njemu... Nesto je proradilo u meni, postala sam nemirna i razmisljala sam samo kako ga zelim na svojim vrelim usnama. Htjela sam da me cvrsto stisne uz sebe, da njegovo tijelo bude uz moje..Da ga pohotno ljubim i izgaram od uzitka...Produbila se strast u meni, a osjetila sam i u njemu. Iako to nisam planirala, nisam se mogla oduprijeti, nesto je bilo jace od mene. Strast i zelja bile su jace cak i od mog tvrdoglavog temperamenta. Znaci li to da je strast sila kojoj se ne mozemo oduprijeti??? A i da mogu, kao da bi je se odrekla ...:)

- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj- #

srijeda, 09.03.2005.

VOLIM TE!!!

volim..volim..voooolim te...:))

Ljubav se ne može opisati, ona se može samo doživjeti.
Kada bismo godinama o njoj govorili,
rekli bismo malo...
Riječi nisu dovoljne za oblikovanje te božanske energije koja nas čini boljima, ljepšima, pametnijima, sretnijima, uglavnom čudesnim kozmičkim bićem...
Ljudska ljubav nije vječna,
al čežnja za njom jest...

- 18:31 - Komentari (11) - Isprintaj- #

utorak, 08.03.2005.

DAN ZENA ILI 8. MART

Sjecam se jos od kad sam bila klinka stari je jednom godisnje donosio isto cvijece doma. Bila su to pet karanfila... Tri crvena za mamu i dva roza za mene. Bila sam presretna... Cijeli tjedan krasili bi nasu kucu, a ja bi im brizno mijenjala vodu svaki dan, nebi li im boravak kod nas bio sto ugodniji. Sjecam se da sam uvijek pitala mamu: "Mama, mama kad ce onaj dan kad nam tata nosi nase cvijece?". Nasmijala bi se i rekla mi kako cemo sutra ona i ja kupiti to isto cvijece ako mi se sviđa. Drugi dan mama me vodila na sladoled i kupili smo ga... Bila sam odusevljena, sretna samo kako dijete moze biti sretno. Iako u mojoj obitelji slavimo Dan zena svake godine, meni niti ove godine nije jasno cemu ta gesta. Zar je jedan, jedini dan u godini posvecen zenama? Znaci li to da muskarcima pripada svim ostalih 364 dana (ponekad i 365) u godini??? Neke stvari nikada mi nece biti jasne, a ovo je jedna od njih.. Ukoliko ste zena i citate moj blog sretan vam 8. mart i razmislite o njegovom znacenju...;))

- 19:06 - Komentari (8) - Isprintaj- #

ponedjeljak, 07.03.2005.

HVALA BOGU RADNI DAN :))

Nakon mjesec dana dokolicarenja danas suzbeno pocinje drugi semestar na faxu. Yeeeeesssss!! Ok, da se razumijemo nisam streberko, al mjesec dana free je cak i lijencini poput mene previse, iako sam mogla i naucit koju stranicu, al o tom potom...:)
Bit ce vremena i za ucenje...Hm??? Mislim da ce ga ipak nedostajat, al danas je sretan dan i brige ostavljam za sutra...:)) Ajme sta je dobra ova kava, ko ce se sad opet naviknut na onu u kantini...

- 18:47 - Komentari (1) - Isprintaj- #

STRIPTIZ FITNESS

Ono sto nedostaje fitnessu definitivno je zanimljivost. Ima li sto dosadnije od stepera??? Vjerovatno ima, iako se hvala Bogu nisam jos susrela s tim. U zadnjih mjesec dana mediji nas bombardiraju vjescu da u nase omiljene fitness centre dolazi novi oblik vjezbanja, tj. striptiz fitness, koji ne samo da ucvrscuje misice i oblikuje tijelo, vec i jaca samopouzdanje svake zene. A kakvo veselje izaziva kod muskaraca kada im ponosno prezentirate svoje sexy tijelo koje se vjesto vrti oko stange? Zar je odgovor potreban??? :)) Oni koji ne vjeruju morat ce se strpiti da ova pojava dodje i do njihovog grada, ukoliko ne zive u metropoli koja ovakav nacin vjezbanja vec ima na raspolaganju. Striptiz fitness naziv je za sjedinjenje joge, plesa i erotskih pokreta (skidanje po vlstitom izboru i unutar svog doma)..:)) Ono po cemu se ovaj nacin vjezbanja razlikuje od ostalih je u tome sta naglasava zenske obline, dok drugi izavnavaju. Iako nije pravilo, u 95% slucajeva polaznici ovog tecaja su zene. Znaci li to da su muskarci konzervativni? Nisu u stanju izvest ono sta su zene spremne za njih ucinit ili ih odbija cinjenica da se spominje striptiz, a nema skidanja??? Procijenite sami... :))

- 18:47 - Komentari (3) - Isprintaj- #

GRANICA IZMEĐU SNOVA I MAŠTE

sweet dreams are made of tears...

Noćas sam sanjala ..nešto.., ali to nije bilo ono šta sam htjela sanjati. Probudila sam se, ali nisam se probudila iz sna iz kojeg sam se htjela probuditi...bez osmjeha na licu...Nisam bila sretna, zaželjela sam ponovno usnuti... nisam mogla...San nije htio na moje oči, nisam mogla promijeniti svoje jutro. Zatvorila sam oči, i počela sam budna sanjati...budna sam proživila svoj san, svoje nadanje...Bila sam sretna, a sada sam još sretnija..jer moj san blizi se ispunjenju...

- 18:46 - Komentari (3) - Isprintaj- #

MOJ PRVI SPOJ S NJIM I IBIZOM

Kad ga kupe sretniji su nego kad dožive orgazam, ego im se napuše, samopouzdanje nema kraja... Odnos prema vlastitom metalnom ljubimcu za njih je jedinstven, nama ženama neshvativ i koliko se mi god trudile ostvariti takav odnos s njima, čini se da je svaki pokušaj bezuspješan pa predlažem da radije odete frizeru, kozmetičarki tj. učinite nešto za sebe. Na takvog vjerojatno u životu naleti svaka, a "sretnicama" se zna desit i više puta. Nego kako sam ja to doživjela i preživjela slijedi..:))
Dakle bila je subota negdje oko podneva, a ja i frendice na prvoj kavi, živčane od shoppinga...Zvoni mi mobitel, vidim ON je.
JA: Molim?
ON: Ej šta ima?
JA: Ništa pijem kavu s frendicama, ti?
ON: Ništa, poliram auto. (reče ponosno)
Prokolutam očima, frendice umiru od smijeha.
JA: Nego šta si trebao?
ON: Pa...mislio sam možda, ako ti se da, tj ako si slobodna...
I dalje kolutam očima, a on nakon 15 min nećkanja NAPOKON izusti..
ON: ...pa sam mislio da bi mogli van većeras
JA: Može, di ćemo se nać?
ON: (presretno) Doć ću po tebe, imam novi AUTO, bit ces oduševljena
JA: Suuuuuuuper jedva čekam ( yea right, ccccc)
ON: Može u 22:30?
Ja: Ok, vidimo se!
POklopim i komentiram s frendicama, kako će ovo bit "zanimljivo". Umiremo, od smijeha, platimo kavu, za 10 min smo naručene u solariju, a još moram sa starom po neko cvijeće u cvjetarnu...
Bliži se večer, a ja kopam po ormaru. Traperice i top? Ne, to sam imala jučer... Suknjica i uska košulja? Ne to je prenapadno! Kaprice u kombinaciji sa mrežastim čarapama i štikle, a gore crveni top? Savršeno. Još samo ispeglat kosu i make up! Uuuups 22:30 je prošlo, kasnim!!! Još samo jedan pogleden u ogledalo, izgledam jebeno dobro, zadovoljna sam. a i on će bit zadovoljan, još mrvicu da popravim sjajilo, ok šaljm pusu ogledalu, okrećem se, trpam stvari u torbicu i trčim....Ponosno silazim po stepenicama, vidim ga zadovoljno se smješka. Sjedam u auto, kiss u obraz, bez komentara na moj izgled??? cccc!!! Ok, priznajem mrak je, ma vidi će on kad dođemo...
ON: Nego sviđa ti se moj novi auto?
JA: Da, fora je!
ON: A znaš ti koj je ovo auto?
JA: Da, Seat...
ON:Da, al koj Seat?
JA: (postaje mi naporan) Neznam, Leon?
ON: Ibiza!!! Zar ne vidiš da je Ibiza???
JA: (ufffff) Nisam skužila, slična je Ivanovom Leonu
ON: (pobješnjelo) Ivanov Leon se nemože usporedit s mojom Ibizom!!!
JA: Ok, nego šta ima kod tebe? (mijenjam temu jet mi tlak raste)
ON: Kako šta ima novo? Pa vidiš da imam novi auto!!!
JA: Osim toga?
ON: Ništa, planiram kupit novi mp3, ovaj mi se ne uklapa, vidiš kako sve svijetli crveno, jedino se on zeleni.
Ne samo da ima novi auto, već i novi smisao za boje, a uvijek kad bi ga vidjela mislila bih da je daltonist..:))
JA: Možeš malo pojačat ovu stvar, zakon je.
Uufff minuta tišine, prekrasno, ubrzo vidim stišava muziku...:(((
Pripremam se na novi krug informacija o Ibizi. (Nisam se prevarila)
ON: Nego, znaš ti koliko ovaj auto ima konja?
JA: Neznam (osjetim živci mi rade)
ON: 90 (ponosno)
Ja: Misliš 91??? (zbilja me naživcirao)
ON: Ne! koji auto ima 91, ili 90 ili 95
JA: u sebi: Tvoj!!!!! naglas: Aha nisam znala! (očito nije skužio)
ON: Ah, vi ženske stvarno ništa ne kužite oko auta (govori dok se parkiramo ispred Hemingwaya.)
Hvala Bogu!!! Stigli smo!!!Ulazimo unutra, a on se još par puta okreče, da provjeri kako je parkirao svoju crvenu ljubimicu...
Napokon, ušli smo, naginje se i govori mi na uho da sam mu baš sexy večeras!!! A tek istlačeno??? ;))

- 18:46 - Komentari (4) - Isprintaj- #