Ayllah.SkaterGirl^^ nesporazum - sweetspider - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
nedjelja, 01.11.2009.

nesporazum

ej ljudiwavetnx na komovimakissbilo ih je puuuno...evo,sry kaj se dugo nisam javila...nisam imala vremena,al sada je konacno dosao vikendpartypa krenimo na post...
posvadala sam se s jednom frendicom...tj.bivsom frendicom i onda je ona rekla jednoj curi u skoli koja je "popularna" (mislim...ima u nasoj skoli ko i svuda grupica od 5 cura koje su kao nes popularne...puse,piju i te brije) ugl. ta moj bivsa frendica je dosla toj curi i rekla joj da sam ja rakla da ta cura izgleda ko svinja i zenska ja poludila i htjela me je soratyesi jos smo taj dan imali zadnji sat zajednonutal hvala bogu da je to bio vjeronauk pa smo gledali neki film pa sma ja otisla s frendicom ranije...al je onda dosla ta cura i skuzila nas pa se zaletila na mene da me sora...al je moj decko stajao pored mene s biciklom pa sam uzela njegov bicikl xD i otisla...ja sam nazvala svoju bivsu frendicu i zderala se na nju kaj ona ima srat o meni lazi...i onda smo se dogovorile da ce ona rec toj curi istinu da ja to nisam rekla...drugi dan sam dosla u sk i ova cura je jos bila ljuta na mene i rekla da cemo razgovarat poslije skole(to znaci da ce bit sora poslije skole) i ja dodem poslije ispred...i dode meni frend da je ta cura otisla i da me pozdravilanutja sva zbunjena al oke...ugl.zovem ja svoju best frendicu na tel i nes razgovaramo bzvz i ta cura koja me htjela sorat je bila kod nje i dode meni moja bf da ta cura oce razg samnom...ugl.normalno je razg samnom ko da nis nije bilobelj
ta moja bivsa frendica je preglupa...dode ona meni da me mrzi od 5.razza..a stalno se pravi da se druzi samnom i kad smo se posvadale ona me je htjela zasamarat al je slabija od mene i zna da bi ju ubila pa je namjerno srala toj curi da me ona istuce umjesto njenamcoral na kraju je ona najebala vise od mene...tak je i zasluzilapjeva



| Komentari 87|


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


SkaterGirl^^ BlogSkins^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

rawr.^^

kolko vas je bilo od 11.mj.:
FunBox - WebCounter


IME:sara

GODINE:13 i pol

LJUBAV:skoro sretno zaljubljena xD

MJUZA:sve osim cajka...rock <3 pop,house,techno,r'n'b...

FILM:milijunas s ulice

ZABAVA:blog

HOBI:ples


under the sun

VAŽNO!!!!!!!!!!!
puno komajte jer sve vračam!!!
ne pišem post dok ne dobim 70 komentara.
i ako imate neki savjet za moj blog ili ako vam se nešto ne sviđa slobodno javite u komentarima.
i puuuno komajte!!!
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




ImageChef.com
Glitter Symbols - ImageChef.com
ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Glitter Symbols - ImageChef.com

over the moon

NE VRAČAM ODBROJAVANJE!!!!!!!!!!

Fräulein Marta :)
skaska
Pauk s Marsa
anime freak
LadyRi
(= O.o {.׊arena.×.} o.O =)
smiLe :D
•PurpLe Photography•





Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name 
Age 
Za kog ćeš se udati: Kaka
Gdje će ti biti vjenčanje: u crkvi
Koliko će ljudi doći: 300
Koja će vam pjesma svirati za prvi ples: Nada Surf-Always Love
U koje godišnje doba ćeš se udati: jesen
Gdje ćete ići na medeni mjesec: Hawaii
This cool quiz by Nicky666 - Taken 1227 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!





Get your Cootie Catcher!







adopt your own virtual pet!













ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


kakav vam je moj blog?
prepredobar
ok
tak-tak
koma
  
pollcode.com free polls


koja vam je najbolja vrsta glazbe?
hip-hop
rap
pop
rock
metal
cajke
  
pollcode.com free polls


koji am je najbolji sport?
nogomet
tenis
kosarka
ples
  
pollcode.com free polls


slike:
go ahead and out









www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


slike:
















glitter-graphics.com









www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


SJAJNE FOTKICE:


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

BEDZEVI:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

sweetspider