Malo o meni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ja sam Lorena...
imam 14 god...
idem u 8.raz...
iz Zagreba sam...
volim sport,muziku,zgodne dečke,čokoladu...
nevolim licemjeru i dvoličnost,grašak,mrkvu...
obožavam hamburger,sprite i TENIS!!!
slobodna sam....(zasad) =)
od muzike slušam tehno,house,hip hop,r'n'b pa čak i narodno...
a neslušam rock i metal...
best frendice su:Romana(super cura,pozz),Andreja,Klara,Maja,Petra,
Iva,Donna,Antea,Lara(seko pozz) =),Ana,Tjaša...
best frendovi:Jura(naravno),Ante,Jan,Zvonko,Tomi...
Ovo je moj msn:
lorry993@hotmail.com




A sad malo pjesmica =)











< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:DiZzZ By: NeRiCa

A sad malo slikica...

Maria Sharapova!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic



Maria Sharapova

Maria Sharapova

M. sharapova

Rafael Nadal!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ana Ivanović




















nedjelja, 15.07.2007.

I'm in love!!!

Nisam pisala 5 dana.Nije mi se dalo,al ste mi falili.140komova!Šta da još kažem?!HVALA!!!Cilj mi je bio doći do 100 al ste to prešli tako da sam mogu reć tnx!(sam tak nastavite)Ivan mi je još u petak otišo.šmrc,šmrc...
Već mi fali!!!Ps.poljubili smo se!!!kisskisskissČujemo se svaku večer.thumbupthumbupthumbup
Jučer smo pričali čak do 2h prek moba i još se dopisivali prek chata!cool,al ni sam znala da dečki mogu radit dve stvari u isto vrijeme!winkwinkwinkbila sam jučer na turniru u metalčevoj.Igrala sam predkolo.puknucupuknucupuknucuKud baš ja?!?No nema veze,jer sam pobjedila.Dok sam u drugom meču izgubila.I to na knap,s tim da me cijela dva meča bolio trbuh,BEZ PRESTANKA!!!Neznam kak sam to izdržala?A da sve bude još bolje,taj dan sam zaboravila čarape!!!bangdeadA parove smo dobile,jedva,jel smo se previše zezale.Danas smo igrale finale parova.I opet smo izgubile,makar me nije bolio trbuh.Stime da smo vodile 7:4!!!bangbangbangI još sam igrala s tuđim šuzama,koje su mi bile male.Zato kaj sam ja pametna svoje ostavila kod kuće.A ponjela sam čak dva para čarapa!Stvarno mislim da sam se zaljubila.Baš me zanima kaj ču sutra zaboravit...(možda reket?!)Još ču vam javit.U srijedu možda odem u kino s frendom i frendicama,al bez ivana.Gledali bi transformerse,jel mi je baš do akcije!!!(haha)A pred kraj tjedna bi trebala ić kod bake.A to znači 10dana bez bloga!Bez vas!A još i bez ivana!Ajme majko božja!Kak ču ja to izdržat!!!
Mislit ču na vas!!!Obečajem.Niš idem,jer imam u 8 trening,a i sad me zove ivcan!cerekcerekcerekcerekcerekBook!!!
I velika pusa s borongaja!!!



| …SAMO... (169) | ...PLJUNI… | # |