Malo o meni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ja sam Lorena...
imam 14 god...
idem u 8.raz...
iz Zagreba sam...
volim sport,muziku,zgodne dečke,čokoladu...
nevolim licemjeru i dvoličnost,grašak,mrkvu...
obožavam hamburger,sprite i TENIS!!!
slobodna sam....(zasad) =)
od muzike slušam tehno,house,hip hop,r'n'b pa čak i narodno...
a neslušam rock i metal...
best frendice su:Romana(super cura,pozz),Andreja,Klara,Maja,Petra,
Iva,Donna,Antea,Lara(seko pozz) =),Ana,Tjaša...
best frendovi:Jura(naravno),Ante,Jan,Zvonko,Tomi...
Ovo je moj msn:
lorry993@hotmail.com




A sad malo pjesmica =)











< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:DiZzZ By: NeRiCa

A sad malo slikica...

Maria Sharapova!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic



Maria Sharapova

Maria Sharapova

M. sharapova

Rafael Nadal!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ana Ivanović




















srijeda, 11.07.2007.

Kolko dugo nisam pisala post!

Evo,več vam nisam pisala čak 3 dana.Užas,a neke moje frendice pišu čak dva posta na dan,a ja nisam u stanju napisat bar jedan.Al imam opravdanje,komp mi je bio na popravku jer je stalno šteko!burninmadburninmadI tak,puno se toga promjenilo u mome životu(mislim ljubavnome)!Pa od kud da počnem?!Onaj dečko o kome sam vam pričala,ivan,je reko da ima curu i to več od 9mj.E,pa neki dan mi je rekao da su prekinuli,jer kak on kaže ima i ljepših od nje.Nismo ne vidli prek vikenda,ali smo to nadoknadili sms-om.Ma dečko je stvarno ok.Jučer smo bili na stolnom tenisu.I pobjedila sam ga!smijehsmijehsmijeh
Na da je loš,ali nije ni dobar!haha...Kad smo bili vani pito me za hodanje,pristala sam,ali on se vrača u ogulin več u petak.UŽAS!!!headbangmadburninmadEkplodirat ču,zato što če mi falit!puknucuno
Ma nema veze ima još vremena do petka.E,da juučer dok smo bili zajedno me nosio kao na vjenjčanju i takvim stvarima,te me htio stavit na neke gume.Ma bilo je odlično.Kad te dečko tako nosi...
Mislim da sam ludo zaljubljenaaaaa!!!Sviđa mi se ,stvarno,iskreno...cerekcerekcerekA danas več u tri idemo opet na pingač,možda se poboljšo(vidjet čemo)!!!winkwinkwinkA u četvrtak me pozvo u kino.Išle bi moje dvijefredica i njena dva dečka,ivan i ja.Ma bit če nam ludo!!!thumbupJedva čekam.Idem sad na trening pa se vidimo navečer.Volim vas svecerek.Book!!!



| …SAMO... (142) | ...PLJUNI… | # |