Malo o meni

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ja sam Lorena...
imam 14 god...
idem u 8.raz...
iz Zagreba sam...
volim sport,muziku,zgodne dečke,čokoladu...
nevolim licemjeru i dvoličnost,grašak,mrkvu...
obožavam hamburger,sprite i TENIS!!!
slobodna sam....(zasad) =)
od muzike slušam tehno,house,hip hop,r'n'b pa čak i narodno...
a neslušam rock i metal...
best frendice su:Romana(super cura,pozz),Andreja,Klara,Maja,Petra,
Iva,Donna,Antea,Lara(seko pozz) =),Ana,Tjaša...
best frendovi:Jura(naravno),Ante,Jan,Zvonko,Tomi...
Ovo je moj msn:
lorry993@hotmail.com




A sad malo pjesmica =)











< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:DiZzZ By: NeRiCa

A sad malo slikica...

Maria Sharapova!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic



Maria Sharapova

Maria Sharapova

M. sharapova

Rafael Nadal!!!strong>

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Ana Ivanović




















petak, 06.07.2007.

Opet novi post!

Da se pohvalim,nabavila sam broj od onog dečka.tj.on je mene tražio moj broj i sutra idemo van.Jupii!!!Ostalo je sve po starom.Pol mojih frendova nema u zagrebu,al su ipak najbolje frendice još tu,sam neznam do kad?Što dulje to bolje.Bila sam danas na treningu i opet je bilo odlično.Zezali smo se,pa opet malo poljevali i tak.Ma bilo je ok.Vani me frendica upoznala sa svojim dečko.Baš je ok,a moram priznat da je i sladak.A kaj češ,u zadnje vrijeme su se svi zaljubili.ŽIVJELA LJUBAV!Sretno svi zaljubljenima,a i onima koji to nisu.(ali bit če,kad-tad)!
Kasnije smo se gađali kaladontom,tak da mi je sva kosa bila zamršena.burninmadMa bilo je odlično.A sad idem,imam sutra turnir iz stolnog tenisa opet ono za sportske igre mladih.Jedva čekam,jer oni koji su prvi idu u split!A do tad book!!!mah