PUNKY DUCK

subota, 07.10.2006.

POVRATAK IZGUBLJENOG BLOGERA ili...

oi oi oi!

eto ipak je meni usfalio blogić, pa mu se nakon 3 mjeseca apstinencije, vraćam!!!
ah, šta ćeš, jednostavno ne možeš izdržat!!!

eto dogodilo se puno toga zanimljivog ali odlučila sam prestati s dugim postovima pa ne mogu sve prepričat!

prije točno sedam dana pozdravila sam azru, da..., onak vidim ju na cesti i..., ma šala, za sve vas koji niste bili, propustili ste sat i pol ludiranja uz dobru mjuzu pa nek vam bude žao!

e da, ovu sezonu postova otvaram sa zgodama iz poznatog plavog zet-a, pa ovako gdje da samo započnem, khm:

dan D broj 1, izvod iz dnevnika stranica 165304739, (kapetanica preuzima stejđ)
-ja-mali i preplašeni stvor u raljama zet-a, vozim se u školu i odjednom primjetim slobodno mjesto na onom djelu za 4-ero, i tako sjednem ja tamo ne sluteći da će to biti početak mojih noćnih mora, khm! nakon jedne prođene stanice, u bus je ušla ona, sva u bijelom i prevagnula bus na svoju stranu od silnih vrećica! tada sam začula taj predivan zvuk njenih teških koraka kako trče do mjesta nasuprot mene, ah koje li sreće! uglavnom, vozimo se mi tako kad odjednom žena zaspi, a gle dug je to put pa ajde, al nakon pet minuta žena je doslovce zaspala u mom krilu, jedna riječ "nooooooooo", ja sam odmah trznula nogu i žena se probudi ko da ništa nije bilo i još me onako krvnički pogleda a u očima joj piše - šta si me probudila! ups!!

eto neću duljit, pa pa

savjeti: čuvaj se žena u bijelom s vrećicama u zet-u
ak se smiješ dok si sam u busu ne znači da si lud
brani svoje starke od lažnih optužbi
be happy, sing bloody mary (alexić)
- 12:22 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>