PUNKY DUCK

srijeda, 03.05.2006.

Photobucket - Video and Image Hosting

ideš, bilo je to davno, još se sjećam kako sam sa velikim smiješkom ispratila u svijet! sada je već dosta narastao i odrastao, gotovo ga ne prepoznajem! isprva sam mislila da ću lagano preći na drugog, ali to nije bilo tako lako! sve mi je teže bilo viđati ga, znajući da više za mene ne postoji ni jedan drugi, pa ipak skupila sam hrabrosti i napokon utjehu pronašla u drugom postu, a onog starog sa suzom u oku ispraćam jer upravo pada u zaborav, so long and bye!!! samo da ne bi bilo nekih krivih tumačenja ovog friki uvoda, to nešto nepoznato je moj prošli post koji stoji na mom blogu kao prvi već predugo i vrijeme je da ga se napokon rješim pa evo ga novi post, woo-hoo!!!
znam, znam, nema me i nema, ali šta ćeš to je tzv "zov škole" ma dobro nije baš tako ali ne znam nisam imala inspiracije za neš novo!!!

eto ga, danas su nam naši dragi prvašići pisali državne ispite, ajoj, jadni!!! no uglavnom, mislim da ti ispiti zapravo nisu napravljani zbog provjere znanja koliko zbog toga da naši napokon dokažu koliko smo mi sposobni čuvati nešto!!!mi smo zapravo narod koji voli razne igrice, a ovo je zapravo bila igrica za odrasle!!! haha, sva ona napetost, hoće li blindirani kombiji uspjeti prevesti testove sigurno u škole bez da ih netko na putu napadne i oduzme testove za dobrobit svoje djece!!! zatim, kada su tu mission impossible 5. uspjeli obaviti došao je na red čuvanje testova, tako su naoružane kopije ramba stajale ispred zaključanog ureda(a ključ ima samo ravnatelj, no osim ključa za otvaranje vrata potrebna je ravnateljeva analiza zjenice na oku), pokušavajući spriječiti razne pokušaje otvaranja vrata na silu, i to je uspješno obavljno!!! zatim se netko dosjetio kako bi u ovo trebali uplesti i djecu pa su njima uvalili te testove! eh, tada je nastupila misija čuvanja učenika sigurnima u sklopu škole pa su zato odlučili dovesti policajce ispred svake škole kako bi se spriječio nasilan upad starijih učenika željnih da također pišu te testove, no i to su sve uspjeli održati pod kontrolom, te su stoga oni stariji učenici tužnih lica pošli na nastavu sa suzom u oku što i oni nisu mogli pisati neke testove (ali whhhyyy????) eto to bi bio kratki izvještaj!!! ma šala, evo želim svima vama prvašićima puno sreće sutra i prekosutra!

uglavnom, to nije sve za danas, jučer je naša gimnazija igrala protiv jedne druge odbojku no nisu igrali učenici već profači! e pa ovako ukratko bilo je predobro, a bilo bi i bolje da nismo već devetu godinu za redom izgubili, hm, eto u takvim se situacijama treba razmisliti o onom nepisanom pravilu da poštujemo tradiciju, mislim bilo bi lijepo jednom i pobjedit! no dobro, nema šta, dobro smo se držali, svi su bili super i eto tako, to je to!!

hm, da, još nešto! što mislite jel izgleda očajno ako kupite colu i odjednom nasred škole vrištite na strop da više dođe taj helić! pritom prolijevate colu po sebi, zatim gledate tuđe čepove ljuti što niste ništa dobili! uzimate naljepnicu oko cole i lijepite ju na sebe misleći da ćete možda tako privući onaj helić! ponovo pogled gore i tužne face shvatite da vam nije suđeno, šmrc! histerično bacate bocu i bježite daleko od nje!!! hm, dobro, sve je to netko (ona očajna strana mene) napravila ali iz šale, ne brinite, još to nije problem za žutu kuću!!!!

eto, još jednom sam gledala kosu, kako je film dobar, pogotovo kraj kad ovj odlazi na avion i počinje pjesma let the sun shine, ah!!! me inlove in that song no dobro to se zove drastično pretjerivanje ali ipak, ugl. film je predobar i obavezno ga pogledajte!!!!!! dont let me come and make you watch it!!

ideš, jel to dosta dugo, hahaha, eto nije dobro priželjkivat moj novi post, svaki puta je sve dulji a ovaj put i boring, hm "žao" mi je to vam to nisam napomenula na početku, ups!!!!

eto ga, tuto finito!!! pozzzić do ponovnog virtualnog susreta!!! love you!!!

Photobucket - Video and Image Hosting
- 20:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>