Objavljeno: petak, 28.09.2007.

Sreća je tamo gdje si ti



Ljubavi, ljubavi mi daj
podjeli sa mnom ovaj san
i neka zavide nam svi
sreća je tamo gdje si ti.

Nježnosti, nježnosti mi daj
podijeli sa mnom svaki dan
i neka zavide nam svi
sreća je tamo gdje si ti.

Zauvijek sa mnom ostani
zauvijek samo ja i ti.
Vjeruj mi, vjeruj ljubavi
zauvijek samo ja i ti
vjeruj mi, vjeruj ljubavi
sreća je tamo gdje si ti.



swwet girl


Objavljeno: petak, 14.09.2007.

RECEPT ZA SRECU


POTREBNO :

4 salice LJUBAVI
2 salice ODANOSTI
3 salice PRASTANJA
1 salica PRIJATELJSTVA
2 zlice NJEZNOSTI
4.5 l VJERE ( u dobro )
1 bacva SMIJEHA

POSTUPAK :
Uzmite ljubav i odanost i pazljivo ih mijesajte s vjerom. Pomijesajte ih sa ljubaznoscu, njeznoscu i razumijevanjem.
Dodajte prijateljstvo i ljubav. Poprskajte s obilnim smijehom.
Pecite na suncu. Posluzite svakodnevno u obilnim količinama.


sweet girl


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>