srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


[Yes | No]



Design: NoBrain
Calender: < duckdz/ >
Picture:
Brushes:

Opis bloga

malo o meni....
ne bas sve....


Image and video hosting by TinyPic


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ona voli:

*svoje prijatelje

*jesti

*glazbu

*isticati se u gomili

*biti drugaćija

*rock, metal & punk

*čokoladu

*gledati kako se led topi




Image and video hosting by TinyPic



ona je

*kreativna

*orginalna

*čudna


Image and video hosting by TinyPic


ona ne voli

*kada joj sestra pjeva

*životinje [iz razloga što grizu,

sline, glasne su..ali kada su

male, slatke su...]




bendovi koje slušam:

*guns n' roses
*nightwish
*sonata artica
*haggard
*ramones
*SOAD
*apocalyptica
*evanescence
*hladno pivo
*iron maiden
*linkin park
*metallica
*nirvana
* itd.....




I want it back...

I gave you my heart
And said ''please don't drope it''
And you broke it!
You said you can fix it....
...you didn't...
I bleeded out.....

Image and video hosting by TinyPic

Now you cry on my grave....
And I asked myself
''Why did I gave it to you?''
I didn't have to......

Image and video hosting by TinyPic

Would you gave it back to me?
I need it....

When I pulled it out....
It really hurted..
And I want it back!!!


21.07.2008. u 18:33

[ Comments (5) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






ZASPI AKO MOŽEŠ!!!!

sad sam se probudila...
do negdje do 4 sata nisam mogla zaspati...
ne znam zašto..
oko 2 sam išla jesti, pa sam otišla u krevet i
slušala mp3. onda sam pokušala zaspat, ali NE....


Image and video hosting by TinyPic


poludila sam...
onda sam išla piti vode...bila sam žedna...
pa opet mp3...
pa lovac u žitu...
ništa!!!....
tek kad je sudnce počelo izlazit...
zaspala sam..=)


16.07.2008. u 11:03

[ Comments (3) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]








15.07.2008. u 17:38

[ Comments (1) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






PROŠLO BLOG OTIŠO U *****

evo mene na novom blogu...dada...
otvorila ja jučer svoj prvo blog...
sve bilo super..
isti kao ovaj....
kad idem ja napisati novi post, a
ono korisnicko ime krivo...
mislim da sam ga ja zaboravila.
sad sam si ga zapisala na papir...
nece mene nitko...

Image and video hosting by TinyPic

gladna sam.....
ja sam osoba koja jako puno jede, a 11 je sati,
a ja nisam doručkovala pa bi mogla nešto
otići pojesti...

Image and video hosting by TinyPic

e da...
ovaj blog pišem anonimno..
tako da...
možda u budućim postovima napišem nešto o sebi..
ali...
ne vjerujem...





15.07.2008. u 11:43

[ Comments (2) ][ Yes | No ][ Print ][ Up ]






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.