myspace

m@rija

m@rija

srijeda, 29.03.2006.

Bok ljudi

Evo mene opet!!!!Veliki pozdrav i zahvala svima koji su ostavili kometar puno hvala,a sad je vrijeme da počnem pisat novi post thumbup
Bravo mi!!!!!rolleyes450 je dosta HVALA wink

- 22:17 - Komentari (27) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.03.2006.

REKORD

Sjetila sam se ideje! ajmo postavit rekord za komentare ja ću za počet,a vi ak želite komentirajte
Krećemo od sad!!!

I kaj da ti kažem osim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:10 - Komentari (458) - Isprintaj - #

Raj na zemlji

Zamislite da možete biti ovdje s osobom koju vi želite u svakom trentku, no ipak oni koji neće to iskusiti mogu bar na minutu gledajući i maštajući.Uživajte te živite svaki trenutak kao da vam je posljedni živite danas,a ne sutra!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pozdrav svima koji su komentirali ovaj blog! ;)


Evo još jedna slikica za kraj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 20:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

DUGAVE REPUBLIKA

Bez uvrede svima al ja ću pisat o svom kvartu koji je najbolji,a to su naravno DUGAVE

Evo malo slikica pa ak ste u mogučnosti posjetite ili jednostavno dođite u Dugave jer se nećete razočarati jer ima tu za svakog po nešto hehe

A sada dame i gospodo Dugave!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I za mir u svijetu jedan grafit

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 20:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.03.2006.

Magic numbers

Ne znam dali ste svi čuli za tu grupu no jedna pjesma me "zarazila" no da ja ne duljim meni je odlična ne znam jeli se vama sviđa no skinite si ju pa komentirajte,a skinut je možete klikom na ikonici ispod
UŽIVAJTE :)

ipak ne bu išlo no nema veze

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A evo vam njihova slikica i riječi pjesme :)

THE MAGIC NUMBERS LYRICS

"I See You, You See Me"

I never wanted to love you, but that's ok
I always knew that you'd leave me anyway
But darling when I see you, I see me

I asked the boys if they'd let me go out and play
They always said that you'd hurt me anyway
But darling when I see you, I see me

Its alright I never thought I'd fall in love again
Its alright I look to you as my only friend
Its alright I never thought that I could feel this something
Rising, rising in my veins
Looks like it's happened again

I never thought that you wanted for me to stay
So I left you with the girls that came your way
But darling when I see you, I see me
I often thought that you'd be better off left alone
Why throw a circle round a man with broken bones
But darling when I see you, I see me

Its alright I never thought I'd fall in love again
Its alright I look to you as my only friend
Its alright I never thought that I could feel this something
Rising, rising in my veins
Looks like it's happened again

You always looked like you had something else on your mind
But when I try to tell you, you'd tell me never mind
But darling when I see you, you see me

I wanna tell you that I'll never love anyone else
You wanna tell me that you're better off by yourself
But darling when I see you, you see me

This is not what I'm like [x4]
This is not what I do
This is not what I'm like
I think I'm falling for you

I never thought - This is not what I'm like
I never thought - This is not what I do
I never thought - This is not what I'm like
I never thought - I think I'm falling for you
I never thought -
I never thought -
That I could feel this something
Rising, rising in my veins
Looks like it's happened again

And it looks like
I feel this something
Rising, rising in my veins
Looks like it's happened again

- 21:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 10.03.2006.

Za maKy

Mare kako ga jako voliš i postuješ,a vjerujem da nisi jedina ovo je za tebe!!!


Vjerujem da slika govori i više od 1000 riječi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 15:33 - Komentari (32) - Isprintaj - #

Zrnca mudrosti

Evo mene opet,a sada vam donosim neki tekst koji sam našla na zidu:

Živimo na ovoj zemlji
kako bi tražili sreću,
a ne kako bi ju našli


- 15:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Dora 2006


Dragi moji čitatelji molim da na ovaj post ostavite brdo komentara jer želim znat kaj mislite o našoj pobjedničkoj pjesmi MOJA ŠTIKLA

Naime baš ta pjesma će nas predstavljati u Grčkoj blago nama :)
Split je na nogama i pita: 'Seve, pa zar ti to stvarno treba?'(iskon)

A sada riječi pjesme koja će nas predstavljati

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla
Dođi, dođi, hop, hop
Hajde pile moje
Tika taka oko pola tri
Štipnut ćeš me da se ne vidi
Znam ja dobro takve kao ti
Đavoli su tvoji kumovi
Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
Kuc, kuc kucaj nekoj drugoj
Sojčice devojčice daj obuci
čarapice
Ojda da, oj da da, oj da da da
Sssss sex
Hop, hop, mrk, mrk
Šic, šic, bježi nekoj drugoj
Cupa, cupa, zumba, zumba
Seno, slama, sir, salama
Cikla nikla, cikla rikla
Afrika paprika
Zlatan prsten tanki brčići....



Ovo su riječi s iskona
.....A Severini možemo samo poručiti: "Seve, ako si mislila da je ova pjesma zezancija, tada zaista nemaš dobar smisao za humor." ....

A JA KAŽEM: MILOST





- 22:36 - Komentari (4) - Isprintaj - #
a jesmo se usrecili s pjesmom... (Simply_red 04.03.2006. 22:42)

:) :) (fun_girl 05.03.2006. 08:32)

As we grow up, we learn that even the one person > that > wasn't supposed > ever > let you down probably will. You will have your heart > broken, probably > more > than once, and it's harder every time. > > You'll break hearts too, so remember how it felt > when > yours was > broken.. > > You'll fight with your best friend. You'll blame a > new > love for things > an > old one did. You'll cry because time is passing too > fast, and you'll > eventually lose someone you love. So take too many > pictures, laugh too > much, > and love like you've never been hurt because every > sixty seconds you > spend > upset is a minute of your friends in the next 5 > minutes and a miracle > will > happen tonight.. Find a guy who calls you beautiful > instead of hot, > who > calls you back when you hang up on him, who will > stay > awake just to > watch > you sleep. Wait for the guy who kisses your > forehead, > who wants to > show you > off to the world when > you are in your sweats, who > holds your hand in > front > of his friends. Wait for the one who is constantly > reminding you of > how > much he cares about you and how lucky he is to have > you. Wait for the > one > who turns to his friends and says, "..that's her.." > If > u open this you > HAVE > to repost it, guy or girl, or you will have bad luck > for the rest of > your > life.. if you > have a > lot of love for someone. copy and send this to your > whole list and in > five > mins your true love will call or message you. > Tonight > at midnight your > true > love will realize they like you. Something good will > happen to you at > approx 1:42pm tomorrow, it could be anywhere. So get > ready for the > biggest > shock of your life.. Send this to 15 people in 15 > minutes to carry on > the > chain...and spare yourself the emotional stress (free wild spirit 05.03.2006. 09:32)

sviđa mi se blog.......nice!!! (losssssss 05.03.2006. 13:55)

- 15:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.03.2006.

Nakon kvara

Ljudi evo i mene nakon kvara na blogu :(

Sam sam vam htjela reć da odete na jednu jako cool stranicu

hmmmmm

- 15:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv