Image Hosted by ImageShack.us


"Doživiš li stotu,ja ću živjeti jedan dan manje od sto godina,
tako da ne moram živjeti bez tebe."


Image Hosted by ImageShack.us


"Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje;
Vrijednost mu se prepoznaje tek kada se izgubi."


Image Hosted by ImageShack.us


"Ljubav je najbolja melodija u glazbi života.
Bez nje čovjek bi zauvijek bio neusklađen u
ogromnom zboru čovječanstva."


Image Hosted by ImageShack.us



Ja inače jako volim te ljubavne poruke, pa sam ih odlučila podijeliti s vama, možda vam budu koristile npr. za poslat dečku ili curi, ili simpatiji!!! ko zna.....

Ljubavne porukice:

Oči su ti umorne
kao da si plakala,cry
usne su ti crvene
kao da si ljubila,kiss
ne laži malena,
nisi ga preboljela,
ostao je trag
koliko si ga voljela...tuzan



Ne daj da se gasi naša ljubav,
ne daj da se ruše naši sni,
počnimo ljubavi iz početka,
ponovno zagrli me ti!!!namcor



Ne traži da Sunce uvijek sja.
Ne može,postoji noć!
Ne traži da čovjek vječno živi.
Ne može, postoji smrt!
Ne traži od mene da ne volim.
Ne mogu, postojiš ti!!yes



Ne znam kako da pobjegnem
od sna, i ne znam voli li te
itko kao ja, ali ne bi ova noć,
tako boljela....da te nisam
voljela!!!!!cerek


Neki dani su duži od drugih dana,
neko vrijeme je bolje od drugog vremena,
neki snovi su ljepši od drugih,
a moj najljepši san upravo čita ovo!!!sretan


Noćas sam sanjala anđela
kako ljubi moje usne na kiši,
noćas sam vidjela u zagrljaju
daleko odavde, noćas sam
sanjala TEBE!!!!yes



Ponekad mi toliko lutaš mislima
pa se pitam kako te noge ne zabole!!


Svi su mi rekli da te zaboravim,
ali mi nitko nije rekao kako!!!



Tražila sam neke druge oči
ljepše mego što su tvoje,
ali kako da ih nađem
kad takve oči ne postoje!!!no



Voljeti nekog, a ne biti s njim,
je kao biti kažnje,
a ne biti kriv!!!!



Znam mali moj da si daleko od mene.
Znam ja to, ali zašto me onda tvoje
oči na svakom koraku prate????



Ako me ikada zaboraviš,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikada ne zaboravljaju one
koji su ih zaboravili!!!!



Ako se ikada poželiš javiti,
javi se, sve je ostalo isto i broj
i adresa....samo mi je ime promijenjeno,
jer otkad si ti otišao iz mog života,
moje ime je tuga!



Eh da mogu,u sitne sate,
kada me misli navedu na te,
da tiho,nečujno,svratim i tebi
se za ljubav obratim.



Hej ljubavi u dalekom gradu,
čuvaj mi se da te ne ukradu,
čuvaj ljubav da nam ne uvene,
čuvaj sreću za tebe i mene!!!yes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ako umreš prije mene,pitaj možeš li povesti prijatelja."

Image Hosted by ImageShack.us


Još samo jednom želim
u toploj proljetnoj noći
pod poljupcem tvojim vrućim
zanosno sklopiti oči.
Još jednom samo kažem
da divlji kesten miriše nad
tvojom i mojom glavom
još jednom i nikad više!


Image Hosted by ImageShack.us


"Voli me kad to ne zaslužujem, jer tada mi je ljubav najpotrebnija."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Večeras ću rano ugasiti svijetlo
(kao mi nekada)
Zatvorit ću oći i osjećati tebe.
Ležat ću tako dugo, dugo do jutra
i tada shvatiti da sam opet
varala sebe.


Image Hosted by ImageShack.us


"Idemo različitim životnim putovima,
ali svejedno kuda idemo nosimo dio jedan drugog."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Prijatelj je onaj koji poznaje pjesmu tvog srca i može ti ju otpjevati kada zaboraviš riječi."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ne hodaj ispred mene,možda te neću slijediti.
Ne hodaj iza mene, možda te neću voditi.
Hodaj pored mene i budi mi prijatelj."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Prijateljstvo je jedan um u dva tijela."

Image Hosted by ImageShack.us







Moja mala abeceda....

A - arogancija- mrzim to
B - Barcelona- hoću tamo!!!!!!
C - cipele-obožavam ih
D - dečki....=)
E - Enrique Iglesias....zakon.....
F - filmovi...l jubavni... komedije....
G - glazba...nemogu bez nje....
H - hrabrost....bez toga danas nemožeš.....
I - igračke....(plišani medjvjedići)..obožavam ih....
J - jagode...njami....
K - krevet...mogla bi cijeli dan provest u krevetu....
L - "Letva"...moja best frendica
M - motori.....nema boljeg od vožnje na motoru.....
N - novac...
O - oblaci....fasciniraju me.....
P - ples.....obožavam plesati......
R - .....jedan mali.....***** =)
S - shopping....
T - tenisice.....svakodnevica.....
U - učenje....jaoooooooo =(
V - vožnja...jakoooooo brzo....
Z - zmije.... užasno ih se bojim.....


Volim te i uvije ću te voljeti
jer ti si bio moja prva ljubav,
moje prve smeđe oči,
moj prvi osmijeh,
moja prva utjeha u noći!!


Image Hosted by ImageShack.us


Ne, ovako ne može se više
jer za ljubav treba dvoje,
a nas je troje.
Netko otići mora,
otići zauvijek.
Ti ostaješ, to se zna,
otići mora ili ona
ili ja.....

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Image Hosted by ImageShack.us


"Sklopio sam mirovni sporazum s vremenom;
niti ono progoni mene niti ja bježim od njega,
jednog dana naći ćemo jedno drugo."


Image Hosted by ImageShack.us


"Nikad ne idi utabanom stazom jer vodi tamo gdje su drugi već bili."

Image Hosted by ImageShack.us


NOĆAS:mjesec tužno sja
NOĆAS:bez tebe sam ja
NOĆAS:moj svijet vene
jer ti ljubavi
nisi uz mene!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


"U ljubavi uvijek postoji kapljica ludosti,
a opet u ludosti uvijek postoji kapljica razuma."


Image Hosted by ImageShack.us


"Vrijeme je vrlo sporo za one koji čekaju,
vrlo brzo za one koji su uplašeni,
vrlo dugo za one koji jadikuju,
vrlo kratko za one koji slave.
Ali za one koji ljube, vrijeme je vječnost."


Image Hosted by ImageShack.us


Ja osobno:

sretan Hy!!! Zovem se Silvija, imam 16 godina i živim u Križevcima!! Idem u 2 srednje-komercijalnu i imam super razred o kojem ću vam isto pisat, ali malo kasnije!!!
Hm.....šta još reći o sebi???
Pa ono....imam plavu kosu i plavo-zelene oči, jako sam temperamentna osoba i vrlo iskrena što ponekad i nije baš dobro....Ne volim umišljene ljude zato jer ni ja nisam umišljena i ne volim škrte osobe!hehe sretan
Po horoskopu sam lavica wink, i zato sam jakooooo hiperaktivna!!!! Oni koji me znaju složit će se s tom rečenicom! hehe belj
Imam jednog psa i 6 mačaka, ali ja bi htjela malog pekinezera!!! To su mi preslatka bića....baš su slatki, skoro pa manji od mojih cipela!!! haha
Što se ljubavnog života tiče....da sam ovaj blog pisala prije jedno pol godine bilo bi jako negativno, ali sad je super!!!
Mislim da bi to bilo dosta o meni!!! Još ćete svašta saznat iz postova o meni pa nebi onda sad duljila!!! kissach cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pustit ću te u sobu,
al' na krevet ne,
pustit ću te na krevet,
al' na sebe ne,
pustit ću te na sebe,
al' sa sebe ne!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Mnogi ljudi gube male radosti nadajući se velikoj sreći."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ništa ne može poučiti čovjeka,ali može mu se pomoći da nađe odgovor u sebi."

Image Hosted by ImageShack.us


Ne volim suze
Al' plačem zbog tebe
Ne volim piće
Al' pijem zbog tebe
Ne volim život
Al' živim zbog tebe
Ne volim sebe
Al' volim tebe


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Ima ljudi koji nam govore ali ih mi ne slušamo;
ima ljudi koji nas povrijede i ne ostavljaju traga,
ali ima ljudi koji se jednostavno pojave u našem životu
i ostave zauvijek trag."


Image Hosted by ImageShack.us


Volim tvoje oči,
volim njihov sjaj
volim samo tebe
i to dobro znaj!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Život se može razumijeti samo gledajući unatrag,
ali se može živjeti gledajući samo naprijed."


Image Hosted by ImageShack.us


Stalno si u mom srcu
stalno si u mislima mojim
ako te izgubim
toga se bojim
ma što radio,
ma gdje bio,
znaj da si
mi srce zarobio!!!!


Image Hosted by ImageShack.us


"Zašto ponavljati stare greške,
kad je pred nama još mnogo novih pogrešaka."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Kad bih se mogao vratiti u maldost,
učinio bio opet sve iste greške,
ali malo ranije."


Image Hosted by ImageShack.us


Pruži mi ruku, zagrli me u tami.
Želim biti s tobom,
želim da smo sami,
više od svega ja te volim
jer ljubav se zove
imenom tvojim


Image Hosted by ImageShack.us


Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim,
da te mazim,
da te cijele noći pazim,
da te čvam od svih
zala jer te volim,
srećo moja mala!


što volim, a što nevolim?????

VOLIM:

*iskrenost
*ples
*jednog malog
*pravo prijateljstvo
*glazbu
*svoju obitelj
*shopping
*spavanje
*brzu vožnju
*zabavu s frendovima
*izlaske
*smijeh
*vesele ljude
*plišane igračke
*cvijeće
*ljeto
*more
*Sunce
*vožnju biciklom
*rolanje
*šalu
*pse
*ljubavne filmove
*komedije


NE VOLIM:

*umišljene osobe
*škrtost
*bahatost
*zimu
*hladnoću
*kišu
*svađu
*tučnjavu
*lažno prijateljstvo
*ružne životinje
*trilere
*ić ujutro u školu
*aroganciju
*laganje
*žesticu



Sjeti se očiju plavih
i srca što boli,
sjeti se jedne male
koja te iskreno voli!


Image Hosted by ImageShack.us


Reci svojim prijateljima
da nisam bila lijepa
da nisam imala oči
ni smeđe. ni zelene, već plave boje.
Reci da nisi volio mene
al' reci da sam živjela za tebe!


Image Hosted by ImageShack.us


Ležim sama u sobi punoj nemira.
NIz lice se slijevaju suze.
A sjećaš li se ti da si rekao zauvijek?!?!?!

četvrtak, 28.02.2008.

Što je istina, a što laž??????????

Ej ljudi...evo mene......
Ovaj se postić nadovezuje na onaj o prijateljstvu....dio sam isto morala izbrisati jer neke osobe nisu uopće vrijedne spomena, a ne da ću o njima onda napisat cijeli post....
Kak je to jadno da godinu dana živiš u zabludi i smatraš nekog frendom i na kraju te sj***.... On meni u životu ne predstavlja ništa tak da me baš briga...imam frendova koliko hoću....i ja sam sretna......
Ali ko što sam već rekla nije vrijedno spomena pa neću više o tome....

Danas sam se posvađala s best frendicom......Morali smo raditi neki zadatak sa onim etiketama s odjeće.....i profa rekla da radimo u paru....
i sve super....ja napišem....i počnem ljepit etikete u bilježnicu i ona na mene počela napadat da zašto ja to ljepim u bilježnicu kad treba predat na A4 papiru.....i bla bla...a ja sam to samo lagano zaljepila da se vidi kad bude ova pregledavala da odma može vidjet o čemu smo mi to pisale i da može reći ako nešto nije dobro....i tak me naljutila, ja se izderala na nju da svi tak rade i bla bla....i onda se je ona na mene naljutila.....i nismo pričale sve dok nismo pisali test.....trebalo joj je riješit par pitanja i naravno ja sam joj ih riješila...i nakon tog sata nismo opet pričale......
Meni je to baš jadno......onak....dobra sam dok treba nekaj pomoć.....
Mislim...nije meni žao šta sam ja njoj pomogla....naprotiv......uvijek joj pomognem...kad god joj nekaj treba ja joj pomognem.....ali takvi neki njeni postupci...dođe mi da se zapitam jer je ona meni best frendica ili kaj......i ona mene smatra best frendicom...ali ne ponaša se tak.....ima osoba u razredu s kojima se nisam niakd posvađala.....a nisu mi best frendovi....a ona koja mi je best frendica, s njom se svađam skoro svaki dan.....
Stvarno više neznam šta da mislim......
danas je bilo županijsko natjecanje iz košarke...ja i frend nismo išli na zadnji sat....nije nam se dalo...bili smo na košarci....sad ćemo dobit neopravdani, ali kaj sad....to mi je 1.ove godine.....hehe
Ali najzanimljiviji dio dana mi je bio kad sam išla iz škole.....
Bilo je baš nice........I jučer je bilo isto baš supač....samo moram malo narasti....hehe
Isuse koji post......trebala bi ja završit polako...hehe
Idem...ajde kommmajte mi puno puno...........
Kisssss svima......
A najveći kisssss Robinu =)



| Ap0l0g!z3 (127) | T00 Lat3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.