...the mirror lies...ana*

26.10.2005., srijeda

znaci... :)

danas sam,do sada rucala,pojela sam 1 tanjur kao neke manestrice i fetu i pol integralnog kruha..... oko600kcal,recimo.

samo da razjasnim,da iako zelim smrsati,ne zelim poststi opet totalno anoreksicna,tako da svoje hranjenje zelim drzati na normali...(tj.koliko je to potrebno)

jucer sam si izracunala da je meni za smrsaviti potrebno na dan,tj. pozeljni unos od 1200kcal.
naravno,meni se to cini puno,i vjerojatno necu mrsaviti koliko ja bas zelim,ali tako kazu nutricionisti. u svakom slucaju...necu se udebljati.

i ne,nemam namjeru bas se drzati toga da tolikoi kcal na dan konzumiram.

danas cu jos vecerati,salatu od 3 rajcice (+malo maslinovog ulja i octa) i 2 fetice integralnog kruha.
a nakon toga idem na aerobic. (- oko400 kcal) ;)
hm....sad kada gledam ,s takvim nacinom prehrane sam dosla do 42 kg,prije.... cak sam jela i malo vise...
ali to su bila vremena kada je moj organizam bio potpuno zdrav i metabolizam "ne taknut"--gubila sam po pola kile na dan i bez aerobica.

sada,na talost,to nije vise tako....

p.s.bas mi je drago da ste uz mene i nadam se da cete i vi uspijeti u tome.

citamo se jos...
kiss!

- 15:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #

25.10.2005., utorak

...grozno,GROZNO...

...ok,neda mi se pisati cijelu povijest...
samo-imam 55 kila i nikako ne mogu skinuti te2 kile...
joj...
jako sam tuzna...
a nikako se ne mogu prestati prejedati,a s time i povracati...osim danas,kada sam se PREJELA i naravno,nisam povracala!
pa ja ne znam...nikada necu smrsati...
pojela sam puno,oko 2 tanjura kao necega od sira (slozenca ili tako,u svakom slucaju JAKO MASNOG),1 i pol fetu kruha sa sirom,kikirikija,par bombona i 1 jabuku...
i sada sam uzela 4 laksativa i tako.
lose.lose. i pogorsala sam se u skoli.

ali odlucila sam! moram smrsati 2-3 kile i nije tako strasno.
bas cu svaki dan dolaziti tu i napisati sto sam sve pojela taj dan. SVE!

ako mi se netko zeli pridruziti je dobro dosao!
podrzavati cemo jedna drugu i ohrabrivati dok ne dodemo do cilja...
javite mi se!

hvala vam na lijepim rijecima i iako sam i sama sebi vec dosadna-nemojte se ljutiti sto se bas u zadnje vrijeme na javljam,ali sam malo u badu zbog tih kila i tako...

volim vas!
- 19:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

12.10.2005., srijeda

hey....
evo nisam se bas javljala ovih dana jer moglo bi se reci da sam malo u badu...
jednostavno....ne mogu smrsaviti...tj,da...smrsavim,pa se udebljam p,pa opet,pa opet,pa opet....
nisam se ni sad htjla javiti...ali ovi vasi komentari su me bas "potaknuli2 na to...
ne znam,mozda ce se ciniti da pretjerujem...ali,kako da kazem,srce mi se napunilo srecicom kad sam vidjela toliko podrske! :)
hm...mozda bas to sada trebam.... u svakom slucaju,bas ste me rezveselile... :,)
i nemoj te se ljutiti ako vas ne komentiram,ali nisam uopce imala srca doci na blog,jer bih se glupo osijecala da nesto ne napisem,a ne zelim napisati da imam 55 kila...pa...eto.

znaci da,imam 55 kila...

ne zelim vise o tome...sta bude,bude...

a sada jedna dobra vijest...ok,meni dobra. neki dan sam bilas mamom kupiti traperica...inace sam i to izbjegavala,jer sam se bojala da cu morati kupiti veliki broj jer sam se UDEBLJALA,ali bio mi je tocan "moj broj"-26 u replayu...(nekeko mi svaka marka kao da ima drugacije brojeve,pa zatokazem kamo)
joj,bila sam bas zadovoljna...ali sada opet imamfeeling,kao da mi i ne stoje bas najbolje...joj. ma ne znam...

i da,mozda brzo odem na neke tretmane,kao "skidanja celulita" sto mi nije toliko zbog samog celulita,jher ga i nemam bas puno,ali ce moi se suziti opseg,ghm,straznjice i bedara... ;)

ha,to je vec bolje...

zao mi je sto se nisam toiliko javljala,zaboravila sam koliko mi znacite,i bas mi je zao...

puno vas volim!

ako imam kavih pitanja,izvolite.. hi hi!
- 20:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #

07.10.2005., petak

:(

55!

- 11:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

05.10.2005., srijeda

...da se malo javim...

...ovako,nemojte se ljutiti sto me nij dugo bilo,ali...ne znam....
nisam bila bas od volje za pisanjem,jer jedno vrijeme ne bi imala sto napisati osim da se prejedam...

no,nakon toga "perioda",odlucila sam da moram smrsati,te da cu onda biti na miru...i tako sam par dana vec na dijeti....
nisam se vagala i niti necu dok ne mislim da cu biti zadovoljnija rezultatom...
nisam dugo na to "dijeti"-3 dana,ali i to je nesto...

trenutno se osijecam malo slabo i "dizzy" bi se reklo,ne znam kako da se izrazim na hr. (osamuceno?)...
i tako...

upisala sam se na aerobic pa bi mi to trebalo pomoci u dijeti,iako sam bila samo jednom do sada...

nista,javim vam se cim se izvagam,a to ce nadam se biti brzo....ne zelim nista obecavati da se ne zeznem...
mrzim kada tako nesto napisem ili kazem pa to nenapravim...

sretno svima sa vasim "dijetama" i nemojte se, molim vas, ljutiti sto ne komentiram bas puno u zadnje vrijeme...!
stvarno mi zao i nadoknaditi cu!

velika pusa svima!
- 10:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi