<body> ...dreams always come true... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*design: Lucija ^^

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga


ovo je blog jedne cure
koja mašta o svemu i svačemu
koja ponekad želi nestati
iz stvarnosti


btw moj blog je bio:
¤http://thisisthewayiare.blog.hr
¤http://muppetdesign.blog.hr


by: Tanja

O meni:-ja
by: Tanja

by: Tanja

zovem se Tanja
idem u 8 razred
imam 14 i pol godina
best frendice: Martina & Ana
best frend: Lovro
imam brata Luku
volim:
fotografirati
slikati na platnu
crtati
pjevati
plesati
ne volim:
laži
izdaju
neko povrće
učenje
živim blizu
Zagreba

by: Tanja

Image and video hosting by TinyPic
xXx Linkach! xXx

Letilica bubašvaba
Drolja
Little miss sunshine
Just me 13
Mala zivcana
Josipa
Rainbow girl
Plawa
Luda čika
Zakon noktici dizajni


ako želite
biti u mojim
linkachima samo
mi jawite i odma
vas stavljam


by: Tanja

x pročitajte cijeli post
x ostavite svoje mišljenje,
komentar na post
x ostavite najviše
10 komentara

x ne ostavljajte lance
sreće
x ne odbrojavajte
x ne piši ono "super blog"
"swrati na moj"
x rađe napiši u jednom
komentaru svoje mišljenje
x to je to!smijeh

Malo za dopanje...hehe









by: Tanja


ponedjeljak, 30.06.2008.


hooy...nevolim naslove..tak da ih nikad ni neću stavit...bilo je vrijeme da napišem post...stvarno nisam dugo napisala...i nisam se nadala ovak puno komaća za prvi put...stvarno svima hvala pogotvo Letilici bubašvabi..looooll...ovaj vikend kod mene doma je bila velika guuužva...došla mi jedna rodbina,pa druga pa treća...uhh..ali volim male sestričnice i bratiće i velike..al manji su mi draži..hiihihiih...i tako sam kod sebe doma organizirala kućnu kreativnost..izrađivali smo svakakve stvarčice od gline..radili nove majce od starih...lakirali si nokte sa svim mogućim ukrasima koje sam imala za notke i baš je bilo zabavno..i onda se nas 6 tiskalo u jednom bračnom krevetu..e to je bilo dobročudno..kako bih ja rekla...hiiih...a dobro sam se provela..al zahvaljujem svojoj sestrični marijani kaj mi je otkrila jednu preprepreslatku pjesmu..stavit ću je da svira na blogu...baš mi catka..poslušajte ju do kraja...ja na more idem tek 15.08. ovu subotu i nedjelju idem u gardaland...jooj jedva čekam...obožvam sve tam..već sam bila tam 3 puta u životu...i fakat se nauživam tam...=)...neidem sa starcima nego sa frendicama martinom,lanom,ivom,julijom i marijom..e cure bit će na ludooo...ajme jedva čekam...znam da je ovo preglup post al napisala sam ga tek tako...da znate kaj ima kod mene novog...idem sad..sam ću vam još neke sličice stavit..
by: Tanja

by: Tanja

baaay



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.