nedjelja, 29.04.2007.

Seks i grad

Baš sam maloprije pročitao knjigu "4 PLAVUŠE". Počeo sam pisati već par različitih uvoda ali svaki završi psovanjem po dotičnoj osobi koja ju je napisala. Ali stvarno nemam ništa protiv nje, i zato mi nije jasno zašto tako počnem pisati. Pa ta baba, koja btw ima par dana manje od 50 g., prodaje prljavu filozofiju mladim djevojkama o seksu. Uz nju ispada da je šmrkanje kokaina i opijanje nešto sasvim normalno i prihvatljivo, kao i jebanje sa svim i svačim. Mislim da bi jednak vrhunac postigla i s rasvjetnim stupom.

Te plavuše su trebale ispasti pametne u knjizi, ili što?! Po meni su totalne biach.
Veći gušt mi je bio sjediti na travnjaku, otvoriti pivu i porazgovarati s tratinčicom, nego poševiti takvu ženu. Zar žene stvarno misle da im se ne može reći ne, čak i ako su zgodne?!

Upoznao sam preko prijatelja, jednu jako zgodnu curu. Nakon druženja tu veće dogovorio sam se s njom, kako bi se našli idući dan na kavi. Nakon ugodnog razgovora, i šetnje parkom sjeli smo na klupicu i nastavili razgovarati.
"Imaš li dečka?" pitam ju.
"Imam." odgovara, ali pomalo sramežljivo. Isuse koji komad, bilo bi čudno da nema dečka, pomislim.
"Ma da," kao iznenađen sam "pa zašto on sad nije ovdje s tobom?", a i ja isto znam ubiti atmosfeeru.
"Zašto pitaš glupa pitanja?"
"Pa zato što mi se sviđaš, i ne želim te dijeliti s drugima."
"E pa ukoliko me želiš, morat ćeš." WTF? O čemu ti curo?
"Da, želim te, ali ne i tvog dečka."
"Želim i ja tebe, ali ne mogu prekinuti s njim." Počela je onda nabrajati neke razloge i ponavljala, razumiješ? Razumiješ?I krenula prema meni, da me poljubi.
Valjda je mislila da ću se sažaliti nad njezinim razlozima. Što je najbolje ja ih nisam ni slušao, već razmišljao. Razmišljao o tome kako ukoliko nešto napravim s njom ide natrag svem dečku.Povukao sam glavu prema natrag i rekao:
"Ne volim to što pokušavaš, jer ne bi podnio da meni to učine."
"Molim?" ona sva zbunjena, jer sam valjda jedini koji ju je odbio.
"Ne želim biti s tobom, pod tim uvjetima."

Bila je sva izgubljena, nije mogla vjerovati. Što je najbolje, bilo je tu još odbijanja. Slijedeći put je ona mene odbila. Vjerovatno da mi napakosti zbog toga što sam ja nju odbio. U biti nije vjerovatno, već sigurno. Jer je kasnije pokušala sve izgladiti preko prijatelja, koji nas je i spojio.

Sad vidite zašto sam htjeo posvati po spisateljici, jer sam super curu povezao s njezinim "junakinjama" iz knjige. Koje varaju i šaraju po ljudima, kao duga po bojama.

- 22:43 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kažem..

A što da kažem? Vjerovatno ću ovdje napisati bilo što, jednostavno da popunim ovu rubriku boxevi. Glupo bi bilo da ju ostavim praznu, jer će onda blog izgledati prazno. Razmišljam kako bi bilo da ovaj tekst odvojim u dva odlomka.

Vjerovatno je sad, prvi, vizualni dojam prihvatljiviji za većinu posjetitelja. Baš fino, uspio sam popuniti ovaj box nekim tekstom i još k tomu je vizualno prihvatljiv. Nema veze, druge ću ostaviti prazne možda i njih kasnije popunim da vidim kako će izgledati. Ali za sad ostaje ovako.