body =( - believe in love - Blog.hr body

nedjelja, 16.11.2008.

=(

pozdrav svima..

danas sam malo tuzna..
roditelji su mi otputovali u meksiko, pa sam doma sama sa bakom koja ima slomljenu nogu i sekom o kojima se trebam brinuti dva tjedna..
jos me i decko muci, tak da sam bas jako tuzna..

zapravo da vam iskreno kazem ne znam dal da se smijem il placem..mislim da sam na rubu ludila..zujo
hehehe lud

ugl. ne znam o cem da vam danas pisem pa nebum o nicem..pametnom.. zubo

hmm..sad me decko nazval droca..hehehe zakon thumbup
brata sam poslala dok mi ne pobegne u zagreb da mi kupi britvice i tako..neku biljeznicu da mogu vodit glupi dnevnik kojeg profa mora ocijeniti..
e da, nisam vam rekla da sam na predmetu VT-u poslovna tajnica..tak mi je super
svi mi pomazu, jer nemam pojma kaj delam, kao i uvijek.. hehehe lud
onda se motam oko svih i njima pomazem, a onog posla kojeg moram ja obavit ima preko glave belj

ah.. zakon.. zujo

to bi bilo to..jer fakat ne znam kaj da jos napisem..
valjda bu drugi post bolji... nut

pusabang

13:56 - Komentiraj ( 6 ) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (12)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA

o svemu cu pisati..ovisi kak me taj dan prime.. =)
nadam se da nebum dosadna.. =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OVAK PRVO DA NEKE NAPISEM O SEBI =)
zovem se Dora, volim sve slatko i kiselo, volim i kisu i snijeg, hladnocu i glazbu i ples..i jednog decka koji me ne dozivljava al nema veze..hihi..
katkad sam izgubljena u vremenu i prostoru, al uvijek se najdem.. =)
jako sad smotana i tvrdoglava.. =)

mislim da je to dovoljno da znate o meni..bar za sad.. =)

Image Hosted by ImageShack.us


A OVO SAM JA.. =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

OSTALI BLOGECI.. =)

just words
poison words
blondie lady
cudni novi svijet
bugga
mikimaus na koturaljkama
u snu i ljubavi
world wide woman


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

CREDITS

picture: deviantart
base code: sugarmeemee