https://blog.dnevnik.hr/img/hr/design_pics/004/bg.gif

the sun shall not smite I by day, nor the moon by night and everything that I do shall be upfull and right

29.02.2008., petak

žnj

evo recimo ja ču sad napisat post aahah
neču se ispričavat šo nisam dugo jer je zapravo bitno da ga ja sad pišem jer ga nisam namjeravala pisat sve do ovog trenutka.
err da
išla sam neki dan iz škole doma. i srela sam neku dalju susjedu. evo kako je tekao razgovor:
ja:boook
ona:bok bok miliću
ona:a znaš da nan nema žučota već dva dana.
ja:a jadan pas. valjda ga nije auto negdje pokupio.
ja:book
i reko JES jes jes jes jes
daga je baš pokupio auto. to je najprgaviji i najgluplji pas kojeg znam.
danas sam opet prošla pored te ograde i tete nije bilo a niko više nije lajo na mene. onako krvnički. kako samo on zna.
prije bi ga cimala pa bi bježo. il bi ga pogodila sa snjegom u facu. pa bi se sprdala s njim ko da smo na divljem zapadu pa bi izvukla gan a on bi mislio da sam ga stvarno izvukla i pobjego bi a ja bi se smijala.
i reko baš čudno. a da mi ne fali ahah
možda ga nije pokupio auto. možda se vrati.
i mješam jebeni šato več pol sata i nikako da postane jestiv. nikad to neradim sa mikserom jer zaserem sve oko sebe.
i jučer me tata vozijo na utakmicu i prošli smo kuču nekih naših obiteljskih frendova štatiga ja znam. i kaže tata vidividi kako su ljepo stavili fasadu. reko bi čovjek da je kuča nova.
i to je to.
vi tako svi brijete da nemate pojma.
ličnost kao faca tijelo ruke noge. to je samo predmet kojim mi upravljamo. to je predmet kojim dokazujemo da smo tu.
al to je samo to.
unutra je bitno. unutra je jedno stvorenje koje nema veze sa onime ša je izvana. nije bitno ovo samo pročitat. treba to shvatit da bi mogao nekog voljet.
...
ja nisam ovo što vi mislite da jesam.
ja sam nešto treče.
a kad upoznaš to treče skužičeš da ima i nešto četvrto.
i ful sam sretna šo me neko zna onakvu kakva sam u cijelosti. i volim tog nekog užasno.
i ovo je ful patetično AAHAH
i ful još mješam šato i pročitajte knjigu polupani lončiči.
moram izmješat sad šato i doč če mi aleksa pa čemo da igramo stolni da ga malo razbijem i tako to.
prvi dan prolječa je znači drugi rođendan ovog nečeg. bloga jel ahah
možda nebum više pisala jer mi je dosadilo.
vidičemo
ajde pozdrav i tako to. ahah

- 16:05 - reci aaaaa (7) - Printaj.. - wtf??

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

oš komentare/op! neš komentare

bla bla..



ivana
lidija
teja
layla
sanja
ida
sarah
lidija d.o.m.
nina
sara


emesen:
ana___banana@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

grčki šverceri
arapski studenti
negativni elementi
maloljetni delikventi
i bijesni psi

kućne pomoćnice
njihovi švaleri
napaljeni voajeri
pitome i divlje zvijeri
i bijesni psi

ponoćne pijanice
lijepe se ko pijavice
probisvjeti i skitnice
ubit će me zbog sitnice
i bijesni psi

bijesni psi
ganjaju me po parku
bijesni psi
vrebaju me u mraku
bijesni psi
prljavi i zli
bijesni psi

by tratinčica.


Image Hosted by ImageShack.us

Real situation
Check out the real situation
Nation war against nation.
Where did it all begin?
When will it end?
Well, it seems like total destruction the only solution,
And there ain't no use no one can stop them now.
Ain't no use nobody can stop them now.
Give them an inch, they take a yard
Give them a yard, they take a mile ooh
Once a man and twice a child
And everything is just for a while.
It seems like total destruction the only solution,
And there ain't no use no one can stop them now.
There ain't no use no one can stop them now
Ain't no use no one can stop them now
There ain't no use no one can stop them now.
Check in the real situation
Nation fight against nation
Where did it all begin? Wo-oo-o-o-oh!
Where will it end?
Well, it seems like total destruction the only solution.
Mmm, no use can't stop them
W'ain't no use ya can't stop them
Ain't no use no one can't stop them now
Can't stop them now
There ain't no use no one can't stop them now.
Everybody strugglin' ain't no use - ain't no use -
Ain't no use you even try
Ain't no use got to say 'bye-'bye!
Ain't no use! Ain't no - ain't no use no one can stop them now

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Take it as it comes
Time to live
Time to lie
Time to laugh
Time to die
Takes it easy, baby
Take it as it comes
Dont move too fast
If you want your love to last
Oh, youve been movin much too fast
Time to walk
Time to run
Time to aim your arrows
At the sun
Takes it easy, baby
Take it as it comes
Dont move too fast
If you want your love to last
Oh, youve been movin much too fast
Go real slow
You like it more and more
Take it as it comes
Specialize in havin fun
Takes it easy, baby
Take it as it comes
Dont move too fast
If you want your love to last
Oh, youve been movin much too fast
Movin much too fast
Movin much too fast

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samo za taj osjećaj
Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjecaj

Samo za taj osjecaj….

Free Image Hosting at www.ImageShack.us