Jesam li dotakla dno ili mogu i niže ?


Niže ne može… ili može ? Je li to moje dno, onaj moj maksimum do kuda mogu ići sama sa sobom ili je to samo stanica na kojoj sam stala ne bih li uzela dah i zaronila još dublje ? Za mene više nema zraka, ne trebam ga niti ga zaslužujem. Najviše mi je žao osoba koje su tu uz mene i pomažu mi disati, jer upravo njih na kraju najviše povrijedim. Cijelo vrijeme glumim da sam jaka i cijelo se vrijeme trudim prikazati u prejakom svijetlu kako ne bih otkrila svoje stvarno emocionalno stanje, kojeg više niti nemam. Poput dijela tijela koje primi toliko udaraca da otupi i više ništa ne osjeća... Takva je upravo moja duša i moje srce... barem ono što je ostalo od njih.
Kad prije spavanja zatvorim oči, vidim sebe kako ležim na podu, nepomična, ostavljena, a svijetlo koje me obasjava sa prozora lagano se mrači. Budim se usred noći i nalazim mokar jastuk... Kada će to sve prestati ? Kada će doći vrijeme kada ću se probuditi bez ikakvih problema, bez podočnjaka i bez te velike rupe u grudima ? Koliko god pokušavala tu rupu na kratko sakriti, uvijek ju otkrijem kad se nađem sama. Gledam u nju, ona gleda u mene – tko će u koga upasti ?
Žudim za nečime što mi je nedostižno, a odbijam ono što me želi. Razlog kojeg vidim, ali ne želim priznati jest – strah. Bojim se toga dobroga i ne želim to vidjeti, jer duboko u sebi znam da to ne zaslužujem. Trčim za nečime što mene niti ne vidi... to shvaćam kao svoju kaznu, kao nešto što je tako određeno kako bih uvijek znala gdje mi je mjesto i gdje pripadam – a to je nigdje. Zaista sam u potpunosti izgubila vjeru u sve, a možda ponajviše u samu sebe. Znači li ona slika mene kako ležim nepomična u mraku da za mene nikad neće svanuti svijetlo i da nikad neće doći netko tko će me podignuti i poljupcem probuditi iz mog vječitog sna ?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


13.11.2007. | 20:26 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Alice in her wonderland,
her world is big but it's just pretend,
is there a day when we will understand,
this circus we call life

I keep on heading time and time again
If we won't listen
then our world will end,
we don't say it just to make amens,
listen through the script of prayers


It's not necessary for an eagle to be a crow,
the circle of life is here
and respect we must show


Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life


Would you believe there are better ways,
to justify what the people say,
nothing seems unique these days,
in the circus we call life

I've heard the line that I'm just a man,
nothing changes we must make a stand,
and if that means to fight we can


it's not necessary for an eagle to be a crow,
the circle of life is here
and respect must be shown


Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life


Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be


"Sam sebi idem na sprovod u jesen u sumrak magleni! Kroz Grad, ja nosim Cvijet kroz Grad! I to je to : ja nosim Cvijet kroz Grad i taj moj Cvijet sja k'o fosfor krijesnice! Blatno je, svijetli oblaci gasnu u daljinama. Jutro je pred svitanjem, a pijetlovi udaraju krilima i viču : Sve je brodolom u tmini. Ja umirem "


Free Site Counter
Get a Free Site Counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MSN: leja_a@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


I bez obzira je li to Vama jasno ili ne, svemir se razvija točno onako kako treba. Zato, budite u miru Božjem, ma što on za Vas bio, i ma kakvi bili Vaši zadaci u ovoj ludnici, sačuvajte mir u svom srcu. Sa svim svojim prijevarama, sa svojom istrošenošću i promašenim snovima - ovo je još uvijek predivan svijet. Čuvajte sebe. Uložite sve što imate i što jeste i budite sretni.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj život nije samo kratkotrajna epizoda dostojna prezira i osude mistika, nego ozbiljna djelatnost koja čovjeka u potpunosti angažira i čini dostojnim nagrade na drugom svijetu.