Na obalu rijeke Korane sjela sam i …


Primorana spletom okolnosti vezano uz prisustvo i neprisustvo na nastavi i čekajući da digitalni zapis vremena na mom mobitelu prikaže odgovarajuće vrijeme, sjedila sam i već refleksivno posegnula u torbu za cigaretom. Tako sjedeći i uvlačeći nikotin u svoje vene ugledala sam neznanca kako zadivljujuće trči prema meni. Došao je, svojim rukama dodirnuo moje i poljubio me. Ispočetka sam mislila da pripada nekome, jer se tako nešto ne nalazi svaki dan. Bio je veoma sladak i odmah je u meni probudio radost. Sjeo je pored mene i jednostavno šutio. Gledala sam ga, dragala po brkatom licu i jednostavno se otvorila. Pričala sam mu o svemu, imala sam potrebu za olakšati dušu i znala sam da je on taj koji će moj teret moći uzeti i uništiti ga. Tako je i bilo. Cijelo me je vrijeme slušao i nije niti riječi progovorio, što se meni, u neku ruku, činilo vrlo dragim. Jer, prihvaćajući tuđi teret, ne bi li imao pravo na to da i vlasnik tog tereta prihvati tvoj. On tako nije mislio. Ispričavši mu svu svoju sudbinu, jedino što je napravio jest pogledao me duboko u oči. Iz tmine njegove duše upila sam neobičnu energiju preživljavanja, neobičnu energiju volje za životom, koje sam se u jednom trenu i uplašila. Naglo sam ustala i krenula prema školi, nadajući se da neće krenuti za mnom, no njegove stope čvrsto su pratile korak moj. Pratile su me skroz do ulaza u školu. Naglo uhvativši vrata ušla sam u školu i pohrlila prema zahodu. Utrčala sam u kabinu i zatvorila se. Je li zaista bilo moguće da sam se prestrašila, da sam se htjela povući u četiri zida svoje sobe u kojoj sam provela cijeli svoj život ż Otvorila sam vrata kabine i pohrlila van. Njega više nije bilo, no još sam uvijek mogla osjetiti njegov miris. Iako sam očajnićki još jednom htjela uhvatiti njegov pogled i još jednom upiti njegovu energiju – shvatila sam da mi to više nije bilo potrebno. Shvatila sam što mi je htio reći i što mi je htio pokazati i na tome ću mu biti vječno zahvalna. Znam da ga više nikada neću vidjeti, no njegove tamne oči i nevjerojatna životna snaga zauvijek će ostati urezane u mome sjećanju.


11.10.2007. | 01:20 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Alice in her wonderland,
her world is big but it's just pretend,
is there a day when we will understand,
this circus we call life

I keep on heading time and time again
If we won't listen
then our world will end,
we don't say it just to make amens,
listen through the script of prayers


It's not necessary for an eagle to be a crow,
the circle of life is here
and respect we must show


Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life


Would you believe there are better ways,
to justify what the people say,
nothing seems unique these days,
in the circus we call life

I've heard the line that I'm just a man,
nothing changes we must make a stand,
and if that means to fight we can


it's not necessary for an eagle to be a crow,
the circle of life is here
and respect must be shown


Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life


Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
lost in our way of life,
Earth, wind, water and fire,
seems like we've lost our desire,
to fight for what we know is right,
the Elements of life

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be

Colours and fountains and mountains and trees,
take just a second to stop and to think,
God was an artist painted pictures to see,
look how beautiful life can be


"Sam sebi idem na sprovod u jesen u sumrak magleni! Kroz Grad, ja nosim Cvijet kroz Grad! I to je to : ja nosim Cvijet kroz Grad i taj moj Cvijet sja k'o fosfor krijesnice! Blatno je, svijetli oblaci gasnu u daljinama. Jutro je pred svitanjem, a pijetlovi udaraju krilima i viču : Sve je brodolom u tmini. Ja umirem "


Free Site Counter
Get a Free Site Counter


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



MSN: leja_a@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us


I bez obzira je li to Vama jasno ili ne, svemir se razvija točno onako kako treba. Zato, budite u miru Božjem, ma što on za Vas bio, i ma kakvi bili Vaši zadaci u ovoj ludnici, sačuvajte mir u svom srcu. Sa svim svojim prijevarama, sa svojom istrošenošću i promašenim snovima - ovo je još uvijek predivan svijet. Čuvajte sebe. Uložite sve što imate i što jeste i budite sretni.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj život nije samo kratkotrajna epizoda dostojna prezira i osude mistika, nego ozbiljna djelatnost koja čovjeka u potpunosti angažira i čini dostojnim nagrade na drugom svijetu.