< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow

o meni:

zovem se antonia
drugo ime mi je tonka
imam 15 godina
bavim se folklorom
idem u prvi razred
farmaceutske u kc
volim:
sve one koji vole meneyes,
čokoladu,kavu,nogomet,
svoje frendove,
svoje starke,nett,
a najviše volim jestinjami
nevolim:
preseratore,lažljivce,
fizikuburninmad


ja sam:
-"ISKRENA"
-POMALO TVRDOGLAVA
-OSJEČAJNAcry
-BRBLJIVA

hmm
i to je sve kaj
bi trbali znati o
meni wave kiss

Linkovi:

ANJAABELLA
FEŠNA
PYS
TEA & TAJANA
DADA
EMA
JELENA
ANČI & ENA
TIHANA

slikice:

VeSnA & jA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


kLaRa, Ja & VeSnA ( u vlaku )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moje starke

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




petak, 22.08.2008.

happy birthday to me...

što za vas znači rođendan...?eek
za mene je to jedan sasvim običan danrolleyes
jedina razlika između tog dana zvanog rođendan i običnog dana zvanog običan dan je to sto ču na dan koji se zove rođendan dobit malo para yes i to je to
jeli zaista to tonono
gdje je onaj osječaj kojem smo se radovali kao mali
sada si samo razmišljam kako sam starija godinu dana
žalim zbog nekih propuštenih prilika
htjela bi da se to vrijeme vrati....
naravno da ne
sad sam starija imam veča prava, ozbiljnija sam, više me ne doživljavaju kao djevojčicu
u tome se krije taj osječaj rođendana
mislim si još 3 godine i punoljetna
imat ću sva prava ovog svijeta
ali kad si bolje razmislim koje je zadovoljstvo poštovati pravila?
pa zar nije bolje biti maloljetan i imati pravila da ih možemo kršiti...?
thumbup
želim da mi ovih velikih 15 (petnaest) godina uvijek ostane u sječanju i pokušat ću uzeti sve što mi se pruža i nepropustiti ijednu priliku za bolji životparty cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (6) | Print | # |

ponedjeljak, 11.08.2008.

recite mi...

recite mi tko sam ja
recite mi imam li razloga za živjeti
recite mi jesam li glupa što jedva čekam školu
recite mi piše li se recite skupa ili odvojeno
recite mi jesam li se promjenila
recite mi žašto sam se promjenila
recite mi zašto se stalno svađam sa svima
recite mi zašto mi majka neda da budem duže od dvanaest
recite mi jesam li ja tomu kriva
recite mi što da učinim
recite mi zašto volim školu
recite mi što mi fali
recite mi zašto sam lijena
recite mi zašto volim tišinu
recite mi imate li i vi probleme
recite mi da će sve ovo proći
recite mi možete li mi pomoći
recite mi da nitko nije savršen


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




| Komentari (12) | Print | # |

subota, 02.08.2008.

"Teško je voljeti, još teže ne voljeti, a najteže je voljeti onog ko tebe ne voli nazad."

vjerujem li u Boga ili u izvanzemaljce? odgovor je samo jedan ili da ili ne?
ali vjerujem li u LJUBAV?
jesam li toliko naivna da vjerujem u "princa na bijelom konju", da vjerujem da negdje na ovoj kugli postoji onaj pravi za mene i da samo s njim mogu biti sretna?
hmmm...možda
neke je sram priznati , ali ja mislim da još uvijek vjerujem...
do kad?eek
dok me neki ne nogira i što onda? opet ispočetka tražiti svoju vjeru, svoje samopouzdanje, svoju sreću, svoj osmijeh koji je pobjego s mojeg lica...kada malo bolje razmislim što će mi LJUBAV ako uz nju, dobijem toliko problema, toliku tugu, toliko prolivenih suza cry...
ali što ću i bez nje? gledati druge kako gradom šeću držeći se za ruke; ljube na nekoj klupici u parku ili starćeka kako pomaže svojoj bakici nositi vrećice iz dućana?

jesam li toliko naivna da i dalje živim za LJUBAV? cerek

Image Hosted by ImageShack.us




| Komentari (7) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.