petak, 17.02.2006.

Evo spota....sta kazete......

Evo me............

Bokic svima!!!!!!!!
Sory kaj dugo nisam nista napisa al sam bio jako zauzet.........
PA evo damalo komentiram dogadjaji zadnjih par dana, kao prvo DINAMO je Razbio hajduk ko usranu picku TOOOOOOOOOOOOOOOOOO( hajdukovci bez uvrede ipak ja navijm za dinamo)!!!!!!!!!!!!! Ja sam imao u skoli informacije opet me je moja nova zamjenska raska zajebala pa sam u kao u nekoj vrsti kazne...........joj samo cekam taj dan kad cu zavrsit ovu usranu skolu i onda poslacu sve profesore lijepo u KURAC( osim par izuzetaka) he-he-he
Evo bilo je Valentinovo je super, ja sam bio lijepo sa svojom curom i bilo mi je prejebeno ( naravno ko i svaki put), ove godine valentinovo je bilo super!!!!!!!!!!!!!!! nEZNAM STA JOS DA KAZEM fakat mi je ponestalo inspiracije.... e da napokon dobio sam novi mobitel mislim nije nesto posebno al je ipak novi (nokia 6101) i skoro odmah kad sam dobio novi mobitel kupio saam si karticu od vipa jer dopizdilo mi je biti simpa, a i cura mi je na vipu tako da sada pricam s njom dan i noc. I eto ja mislim da bi to bilo to jase nadam da nisam nista izostavio iz svoga jako "zanjimljivoga" zivota..................
Aj pozdraf svima...........

ponedjeljak, 06.02.2006.

Evo novog posta.....al bez naslova.......

Bok svima cini mi se da vec dugo nisam nista pisao pa sam se odlucio da napisem nesto novo...........
Evo ponedjeljak pocetak radnog dana, vecer ja sjedim za kompom i tipkam nes(bog samo zna sta).....U skoli je bilo ubiti dosadno kao i svaki drugi dan, danas sam imao radionicke vjezbe jedna grupa nije imala profesora pa su ostali doma( jebem njima mater) al nije ni meni bilo tako lose sva 4 sata sta sam imao R.V zajebavao sam se i gledao na kompu neke reklame....=) Love nemam pa nemogu ic van, a i da imam nebi mogao jer sam jos uvijek u kazni zbog ocjena :-(, ajebiga takav je zivot............. Sad se svi brinu zbog svojske ovo ono(znam da ovo nema veze sa skolom al bas mi se da o tome pisat), lijecnicki pregled pa svi markiraju, svi bi isli u civilnu vojsku al ja mislim da je to totalno bez veze civilna vojska jer ako vec ides u vojsku onda ides u vojsku a nejdes nekim dedikima guze brisat............... He-he ja jos nisam dobio poziv za vojsku ali sam morao vec davno ga dobiti.....samo moiji iz razreda znaju zasto jos ga nisam dobio(al ne svi) =), he-he nemoram se zajebavt s time...........
Neznam nes mi secudno dogada poceo sam slusat teski metal npr. kao korn,helloween,manowar,s.o.a.d i.t.d mislim i prije sam to slusao al onako povremeno a sad nemogu se odvojiti od toga ( naravno uz to jos slusam i cajke jer bez njih zivot nebi bio zivot) i ono fakat mi nije jasno, al nije za me to uopce nikakav problem............
I eto ja mislim da bi to bilo to, koliko ja znam vise nemam o cemu pisat, znam da ovaj post se cini bezveznim al jebi ga sta ces........U biti ak vas jos nes zanima pitajte me i obavezno mi ostavite koji komentarchek........
ZaHRCA::::::::: Nemoj me zivcirat sa svojom sestrom jer nisam se njoj upucavao niti necu jer imam curu koju jakooooooo volimmmmmmmmm, ai tvoja sesstra me se bas i ne svida( maya bez uvrede)......
ciao svima..........

subota, 04.02.2006.

Je*** Skolu I roditeljski..................

myspace


Mislim fakat nije mi jasno tasto uopce postoje roditeljski sastanci i imformacije................
To je tako glupo, evo ja sam sada imao roditeljski ovaj cetvrtak mislim si sve ce biti u redu ali ne starci kak i uvijek nadu razlog zbog kojeg mi mogu srat. al ja nemam bas tako lose stanje s ocjenama, ali ne moja raska mnora doci i rec mojim starcima da sam se jako jako pokvario u skoli i da ne radim nista(koja kurva) i sad zbog te kurve ja sam lijepo u kazni, nesmijem ic van dok ne ispravim sulju koju imam........................................E da i jos glupa raska ona mojim starcima pokaze izostanke kaj ja nisam bio u skoli al sam to nekak opravdao(a starci naravno neznaju za to) i jos zbog toga su mi starci srali!! E da Zivot je sjeban...............

petak, 03.02.2006.

Evo slika........................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E da to sam ja he-he
Ostalo ne zelim komentirati samo cu rec da su mi to frendovi iz razreda....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i moj frend Kici
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i neka ekipa..............
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet ja(nazalost) koja budala drzim knjigu......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
he-he kako dobra ekipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
he-he beer Rulezzzzzzz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dva moja frenda deni(lijevo) I Hrc(desno)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
he-he dva metalca(kako se vole,a?)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aleksandar Vujic = Legendaran Covjek!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dream Team!!!!!!

srijeda, 01.02.2006.

Sranje.....

myspace


E da joj sta mi se dogodilo jucer.....prvo starci mi odu u metro pa se vrate i stara mi otide u garderobu i kaze mi kako zasto ti jakna smrdi po cigaretama(a oni neznaju da ja pusim) ja kazem pa staklno sam u bircevima zato i smrdi a ona mi na to da nebi ti tak smrdjeela jakna da nemas pljuge u njoj a ja nju pitam pa kaj si mi kopala po depovima a ona mi odgovara da mi je jekna opala napod pa kad ju je dizala ispali su mi pljuge iz jakne( a ja budala ostavio sam otkopcani dep di su mi pljuge) i nista ankon 15 min, sutnje stara me pita i sta nemas odgovora a ja njoj pa sta cu ti rec da su od frenda neces mi vjerovat........ ona je samo rekla na to da nekak cesto moji frendovi daju meni pljuge na cuvanje....al nije mutava naravno da je skuzila da pusim......al da me je danas opet pitala dali su to moje pljuge ja bi reko da jesu i da pusim al jucer stari je blizu pa nisam.........
I evo vec 3 dan pokusavam razbiti svoj stari mobitel i nista od toga jednostavno se neda..........a ja bi bas zelio novi mobitel, ja ovaj mob bacam svugdje po zidovima po podu i nisttaaaaaa, a joj ajme meni.......razmisljao cak i da ga bacim u vodu al to bi bilo previse ocito da sam to namjerno napravio.....
I evo to je sve od mene za danas.....sve sta mi preostaje je slijediti primjer ovg lika iznad i zivot bit ce superrrrrrrr
pozzzzzzzzzzzzzzz

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>