design made by: Jinxie™


< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

αjαjα

Myspace Emo Icons
Myspace Emo Icons
Frσzεn in †imε чεαrning fσrbiddεn ωishεs.
Dαmnεd αnd divinε.
Scαrs σf mч brσkεn kissεs
.


Myspace Emo Icons

I givε чσυ mч hεαr†...ρlεαsε dσn'† brεαk i†...

Myspace Eyes Icons

More Icons at IconKiss.com


More Icons at IconKiss.com

MySpace Icons
Myspace Icons

MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network
Topicons.net - Your icons network








M3


Mч nαmε : Vαnεssα
Nicknαmεs : Hσnεч, *MαLεnα*, Nεssα...
Mч friεnds : Иikki, Mαricα, Čučα, CυLŁч i σs†αlε iz 8d...Vivi, †omε, Lσvrič, Rσbч, Lυnα, Njσfrα, Kσbilα, An†ε, Kυnjσ, Milε,Ninσ,GαLŁч...

ponedjeljak, 31.12.2007.

N3$$@ & N&kk&

Sada je moja mawa Nikki kod mene...odlucile smo skupa napisat post...hehe...a ca cete kokoske...hihi....Veceras kod Nikki imamo ~tulum~!!!!hehe...cekamo Novu i onda gremo grad a ja cu ostat spat kod nje....yippe....Imamo cuge ko u prici...(necu komm da san se prije 45 min onesvjestila..diiivno)....I ca san ono otila rec:,,,aha da...ja obozavan moju mawu Nikki..e....Nismo mi bas onako skroz zdrave ali to van je normalno...bolešćina teska...Iiii da poludila bi bez nje i tako to...i sada cemo veceras ucint cirkus(ako se opet ne onesvijestin)...Bit ce to prijetnja...hahahah....party party party nut naughty party party smokin njami fino smijeh ....haha,...i tako...Nikki ce danas .... hm...mawi vivi.....hehe...a vit cemo...a lipi moji mawi....hihi...a zezan...yes wink .....ajde cujemo se i SRETNA VAN NOVA od nas dvi suske....hehehehhe....WOWIMO VAS....

- 13:18 - K (2) ~ Print ~ N3$$@ & N&kk& ~ Da/Ne


utorak, 25.12.2007.

Merry X-mas

Sretan vam i blagoslovljen Božić,ne radite gluposti i uzivajte...dobro se naklopajte pa posle svi skupa na dijetu...hehe...WOWIM WAS I DOBRO SE ZABAVITEEE!!!

- 12:54 - K (5) ~ Print ~ Merry X-mas ~ Da/Ne


srijeda, 19.12.2007.

me again...

Allo ljudi...zadnje vrime san se latila pisat vamo...Sutra gren kupit haljinicu i stikle za Novuuuuuuu....neznan ocu crne ili bele cizme...Jedva cekan subotuuu,....ja i lovrič slavimo rockas...pocinju prazniciiii....sve je suuper....zakljucila mi je hrvatski 4!!!!!!!!jeeee!!!!...i tako...prosjek mi je 4.3!za mene super...Namucila san se s ovim glupim ocjenama ali san zadovoljna jer san među boljima u razreduuu...iman petice iz engleskog,turizma,ugostiteljstva,prehrane i poznavanja robe,daktilografije s poslovnim dopisivanje,vjeronauk=),tjelesni=) i biologijuuuuu!!!!bravo ja...popravila san se u odnosu na 8. raz...hehe...a i svi moji frendovi ce super proc u skoli...ne racunajuc nikki...haha...Jooo poludit cu do suboteeee....jos samo sutra prava nastava,petak skraceno i zezancija...joj,,..danas je bila ludnica va skoli...ma kada ni?...a nis samo san van otila javit da se spreman na uzivanciju...heheheh...a poludila san...puse svima...wowim vas...hehe....(p.s.-dug se povecao i određena osoba morati ce dati sve od sebe da vrati dug...u suprotnom osobi se nadodaju kamate na iznos duga...ako osoba odbije vratiti dug-ne odgovaram za posljedice...hehe)

- 21:17 - K (4) ~ Print ~ me again... ~ Da/Ne


ponedjeljak, 17.12.2007.

da nebi bilo lipo...

Super....divno....do sad san se svađala s materon...sve bolje od boljeg...da ona vidi kako san se ja prominila i tako...pa normalno...bilo je i vrime..ali neee....ona misli da ja sad njih omalovazavan i tako to....da ni normalno da neki nasih godin stoji do 3 ure gradu....ca je najgore nisan je nikad do tad ni pitala...ali svi ki znaju do kad moren odit znaju da bas i ni fer...aliii....oni mislu da ce se meni nesto dogodit,da ce me vit ljudi ki i h poznaju pa in rec kako ja va svojin godinama moren odit tako kasno van....boli me glava....stvarno nisu fer...i sad san joj rekla da ne ucin za sebe nego da oni budu zadovoljni jer mi se skola ku san upisala uopce ne sviđa!nikad u zivotu,nadan se,to necu radit...jedino ako mi nis drugo ne ostane....tj. ova skola je dobra...ali to ni ono ca me zanima...ja ni neznan ca me zanima....gimnazija mi je bila bezveze jer ki zna ako bi zavrsila i ca bi se do tad sve dogodilo i bi ja sla dalje...a bez faksa?ca san?nis....neko vrime san i mislila poc ali...neznan...stvarno nisan bila spremna riskirat....jako mi je tesko sad kad zna da ja ne ucin za sebe....dobro,nemoren rec da uopce ne ucin za sebe,ali to ni to....trudin se jer znan da su bili ljuti kad san va osnovnoj sve zasrala jer san prolupala neko vrime...i na kraju ona meni kako ja triban vise ucit!!!!!!!!!!!!!!ma daj molin te....jedini mi je problem matematika,ku nemoren skuzit...pa ca cu sad jbt...glupa san ca se tice toga i ca cu sada?ubit se??ko ca su neki ucinli?ali ne...jer to ni nikakvo rjesenje...ili ko ca neki cinu gluposti da dobiju paznju....ja nisan takva...ja cu rađe trpit da mi govoru kako ne valjan i to nego cint gluposti da prestanu,jer nikako drukcije nece...ma boli me briga...ja san svojin ucenjen zadovoljna,i ako san ja tribali bi bit i oni....i rekla san joj da me zivcira ca se toliko brinu ali ona meni govori da si nemore pomoc...i ca cu joj ja sada?otac mi nis ne vjeruje...a brat mi je cera rekal materi da nisan sla na misu nego s cucon...i ona je ljuta boj da mi vise nemore vjerovat...eee pa da me pustila ja to nebi ucinla!ako me nigdje ne pustu mislu da ce sve bit super,divno i krasno..ali ne jer je meni tada jos gore....i zalagat cu kad tad...ali oni to pazu sa skroz drukukcije strane...ma poludit cu....i da kad s njon razg da se drukcije ponasan...pa kako necu kad mi pocne o nekin glupostima za ke zna da ja na to ne gledan tako...i ca.,..opet nemoren nis...ma....jooooooooooooooooooooooo....i sada lipo va skolu vako ljuta...ma ja cu lipo po mom starom...kad ti se place smij se...i uvik upali...i kad mi je najteze ja cu se pocet smijat...ma...jedva cekan subotu i da mi zavrsi glupa skola!.......ajde ciao....sorryte ca davin ali moran reeeeeeeeeeeeeeeeeec!pusa...p.s.-samo podsjecam jednu osobu da ubrzo mora vratit dug=)
Myspace Eyes Icons

- 12:08 - K (5) ~ Print ~ da nebi bilo lipo... ~ Da/Ne


subota, 15.12.2007.

Sweet fifteen

Danas,1992. godine sam se rodila.Dan prije nije me bilo.Baš je čudno kad se o tome razmisli.Osvrnula sam se malo na prijašnje godine,ono čega se sjećam.Od toga da sam se rodila prerano,skoro umrla,ali evo me sad!Od toga da sam uvijek bila zvrkava i od najmanje dobi kad sam na tepihu u kući presađivala cvijeće ili u kišobranu vrtila kilo brašna.Eee da mi je to bilo vit...hehe...Mrzila sam kolica i stalno sam nekud trčala i skakala što je zapravo očito...U prvom razredu sam odmah postala "šefica" i oduvijek sam se sa svima družila.Dosta puta sam se razočarala u prijateljstvu od 1.-4. razreda,tako da sam neko vrijeme teško vjerovala ljudima.U 5. razredu sam upoznala my best friend Nikki!Moj razred je bilo legendaran i nikad ga neću zaboraviti!I sada mi je Nikki best friend.U 7. razredu sam na župnom vjeronauku upoznala veći dio mojih sadašnjih frendova.Vivach,Tome,Kobila,Roby,Luna,Gušle,Ante Trava...Počeli smo se nekako družiti i to se nastavilo na ljeto...Pa na 8. razred dok mi stvarno nisu postali naaj frendovi.Ne mogu zamisliti život bez njih...a tako ni bez Toma...da...od ljeta na osmi razred me je počlel izluđivat onin svojin okrutnin pogledon...Počeli smo se bolje upoznavat priko ICQ-a...i tako...I et sad,hehe...Zadnjih godinu dan skoro je sve povezano s njin...a da...A moja mawa Nikki...ah...Kad sam prvi put razgovarala s Vivachen da san se baš otvorila vidila san da je skužil ca govorin...Zato sad more očekivat da mu se češće pojadan...hehe...Jadan on s manon.Isto tako ljeti sam se družila i s Ćući(i prije i još),Mary,Lucy,Dodon...ke su mi i sad suuper...Ako usporedin živote sa zvijezdama na nebu,moja zvijezda bi vjerojatno sada blistala kao nikad do sad.Iako mi život nije savršen,i više je nego solidan....Sretna sam...iako nisam uvijek bila....ali molim Boga da ovo ptraje i da zauvijek imam SWEET FIFTEEN...

- 08:49 - K (13) ~ Print ~ Sweet fifteen ~ Da/Ne


ponedjeljak, 10.12.2007.

zvoncici,zvoncici...

Nemoren docekat prazniciiiiiiiiiii........bit ce zakon....Doc ce nan ekipa iz Rijeke,....Nece bit skoleeee....uzivancijaaa....Jos malo rockas...hehe....Bas obozavan ovo sljokavo blagdansko vrime....sve se sjaji....najbolje mi je kitit bor...bas super...i onda posle na polnocku....Najljepsi su blagdani oni kad si s ljudima ki ti znace i ki su ti jako vazni...obitelj,frendovi bez kih nemores i jos po jedna osoba bez ne nemores....Kad imas to sve za blagdane ca vise mores otit....ja san ca se tog tice jako happy...Ja obozavan svoje frendove jer su zaakon..i mislin da nema sanse da postoji bilo ki slican njima...Njima moren sve rec...najvise nikki,cuci,vivachu....bas su mi svi super...na msn-u uvik razg s lucy,mary i dodon ke uvik moraju trpit moje izljeve osjecaja..hehe....a i jadan vivach i tome...Zadnje vrime napredujen..hehe...pocela san vise toga govorit doma....i skuzila san da je to bolje nego samo izmisljat...i bolje meni jer nis ne skrivan(skoro=))i bolje njima jer znaju da se ne tribaju brinut...jos cu na kraju postat dobrica...hehe...ali majka mi je ipak ostala zadnja na sastanku...ocjene super ali tude je uvik onaj moj visak energije....ma nema veze....Takva san kakva san...i ca...Uglavnom otila san rec da jedva cekan praznici da uzivan,najvise s mojim mawim frendovima koje svih jaako volim...pusa svima ....VOLIM VAS....jakko puno...svih...cmokachi

- 22:13 - K (6) ~ Print ~ zvoncici,zvoncici... ~ Da/Ne


srijeda, 05.12.2007.

Hm....

click to comment
Za 10 dana mi je rockas...Napokon 15.....Od prije pol godine puno san se prominila....Mozda postajen zrelija...hahahah...bas....Drukcije gledan na neke stvari...mozda san postala i gora nego prije....Ako mi se neki ljudi ne sviđaju...ne dozivljavan ih,a prije bi se samo svađala....Cak san u skoli bolja nego prije...Mislin da san osjetljiva za neke stvari nego prije...a to mi se ne sviđa....Totalno drukcije razmisljam nego prije....Sada imam osjecaj da mi nista nije zabranjeno...nemam pojma zbog cega....ali i rjesila sam se nekih losih navika....Ne sviđa mi se boja bloga....ali neda mi se prominit je...hehe...Primjetila sam i da su neki ljudi jako dvolicni....ne iz moje zakon ekipe....nego neki za koje sam prije imala drugacije misljenje....Trenutno sam bas sretna jer je i sretna moja mawa nikki...hehe...drago mi je ca san joj helpala....iako ona to bas ne kuzi....A i nije da sam samo zbog toga sretna....=).....volila bi da mi ovakvo stanje u zivotu traje zauvik....i da bude i jos bolje....Poludila san.....joooj....sad bi bas nesto....a jbg...moran se spremit za skolu....pusa...WOWIM VAS...(p.s.-a zna se kih najvise...hehe)......i jos jedan p.s.-hm...hehehe

- 11:56 - K (10) ~ Print ~ Hm.... ~ Da/Ne


nedjelja, 02.12.2007.

Antonija i Megi

Iako je proslo vec 4 dana sama pomisao na njih tjera mi suze na oci....I dalje neznam zbog cega su napravile nesto tako strasno,toliko da se nije moglo rijesit...Nase su prijateljice skoncale svoj mladi zivot skokom sa zvonika u zagrljaj smrti...Za sobom su ostavile bol i patnju u nasim srcima....Njihov poslijednji ispracaj bio je u petak 30. studenog....Njihova slomljena obitelj ohrabrivala je prijatelje koji jos uvijek ne mogu doci k sebi jer ne zele povjerovati da se to dogodilo....Jedino sto mozemo napraviti je cuvati ih u nasim srcima i obilaziti njihove grobove u kojima su samo njihova tijela,a duse tamo negdje gdje ce pocivati dok ih jednog dana opet ne sretnemo....

- 12:35 - K (8) ~ Print ~ Antonija i Megi ~ Da/Ne


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.