srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj bivši blog bio je zezantica11,ali odlučila sam da ću napravit novi.

Ostavljajte mi komentare!!!

Linkovi


Ovo je stranica u kojoj ćete vidjeti nešto o mom zboru.

Moj zbor

Posjetite ovu stranicu i ta cura će vam napravit dizajn za blog.Ovaj dizajn koji ja imam mi je ona napravila.

Janchy

I pogledajte ovu stranicu ispod.To je moja prijateljica iz razreda koja isto radi odlične dizajnove!

Ana


Nešto o meni

Bok!!!

Zovem se Anđela.
Rođena sam 9.12.1995 u Rijeci.
Imam 12 godina.
Najviše slušam Kiss, Gunse, a Pepperse malo manje.
Od domaćeg slušam Gibonnija i nešto malo Hladno pivo. Par pjesama...
Družim se sa svima iz razreda.Svi iz razreda smo spaljeni i volimo zabavu.
Sviram gitaru,bratić mi je posudio električnu, i tako.. volim heavy metal i rock...

Stvari koje volim i mrzim

Najviše volim svirat električnu gitaru.
Volim svoje prijatelje i svoj razred... ajde dobro.. neke iz razreda ne volim...
Mrzim umišljene i bahate ljude. Volim nabijat muziku i takve stvari.
Obožavam Kiss i Gunse.

© Svakakve stvari!!!





Skype

Ej ljudi instalirajte svi skype i msn.Preko skypa i msn se može besplatno razgovarat i gledat ako imamo kameru.Odite na google i napišite skype.I onda ga sknite.Onda odite na google i napišite msn.Kad vam se otvori kliknite ono prvo,i kad uđete na stranicu kliknite get it free.Adresa na msn mi je ankara_5589@hotmail.com,a na skypu se zovem delinquent6 i piše mi da dolazim iz hrvatske.Javite se!!!lud





20.07.2007. u 15:20

| Recite neštooooo!!!!! (4) | Da/ne | Isprintaj | # |






Igrice

mah

Znate li možda stranicu gdje mogu skinut cijelu verziju igrice Neighbour from hell 2

Ako znate molim da mi odgovorite u komentarima.Za sve informacije koje vam trebaju javite se na moje dvije adrese.

mah


20.07.2007. u 11:00

| Recite neštooooo!!!!! (1) | Da/ne | Isprintaj | # |






Vratila se ja

eeknut Ej ljudi!

Od nedjelje do srijede sam bila u Oazi.Super smo se proveli.Vratila sam se prije nekih pola sata.Tako smo se zabavljali da je većina njih još htjela ostat.Pozz,komentirajte!!!
kiss


18.07.2007. u 14:12

| Recite neštooooo!!!!! (5) | Da/ne | Isprintaj | # |






Bitefiht i druge stvari

Evo u ovom postu ću pisat o igrici koju obožavam i još neke druge stvari.Igrica koju obožavam se zove bitefight.Sve o njoj saznat će te kad posjetite stranicu bitefight
Evo kliknite na ovo ispod pa ćete vidjet nešto smiješno!!!

Ja nešto radim

Ukoliko vam još nešto treba pomoći javite se na dvije adrese:

ankara_55@net.hr
ankara_5589@hotmail.com

Uvijek sam za dopisivanje preko msn pa se javite na msn.Slat ću vam svoje slike i tako to!!!


15.07.2007. u 16:17

| Recite neštooooo!!!!! (2) | Da/ne | Isprintaj | # |






Puna kuća i Pod istim krovom

Tko gleda Pod istim krovom i Punu kuću???

U Pod istim krovom mi je najbolji Steve Steve.Makar me Steve živcira po meni on najbolje glumi u toj seriji.Da njega nema od serije po meni nebi bilo ništa.Naravno,ostali glumci isto super glume,ali Steve...

U Punoj kući su mi najbolje one blizanke.Nemogu shvatit kako ta djeca od 3,4 godine znaju tako dobro glumit.



Najbolja tv seriha:

Puna kuća!!!


15.07.2007. u 15:50

| Recite neštooooo!!!!! (3) | Da/ne | Isprintaj | # |






Knige

Obožavam čitat.Znam da neki ne vole.
Ja vam preporučam da pročitate knjige od Sedam tajanstvenih i Pet prijatelja.
Te knjige su pustolovne i baš su zakon.







14.07.2007. u 20:01

| Recite neštooooo!!!!! (0) | Da/ne | Isprintaj | # |






Nešto o mojem zboru

Moj zbor se zove Mići boduli.Posjetite blog:

supermama44opet i tamo ćete vidjeti sve o našem zboru.Evo vam neke pjesme od zbora:

Sanjan



Nova vokalna skupina



Help



Daš



Lipa mala






Evo tu se naše pjesme.Više toga možete saznati na Youtube


14.07.2007. u 19:52

| Recite neštooooo!!!!! (2) | Da/ne | Isprintaj | # |






Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.