srijeda, 10.07.2019.

Bitna razlika

- Ajme, što ti je lipi onaj mali?
- Koji mali?!
- Ma onaj s kojim se vodaš.
- Teto, ja se s nikim ne vodam.
- Ma kako se ne vodaš ....... onaj lipi što te doveza sinoć...
- A taj! E, taj mi je teto prijatelj.....- uslijedi tupavi pogled tete koja se lagano podsmjehne.
- Je, je prijatelj. Svi smo mi prijatelji. Neka prijatelja, neka.
- Ali teto, on ne voli ženske....- uslijedi još tupaviji pogled kao da nije shvatila pa ja ponovim pomalo izmjenjenu terminologiju;
- Teto, on je homoseksualac, gay.....- teta bulji u mene stvarno ka tele u šarena vrata pa ja još prostije izvalim:
- Teto, on je peder.
- Ma, ...ma...ma- počela teta i mucati – ma što mi to govoriš?!!
- E, teto, on je peder....voli muške.
- Gospe moja...ti si poludila.
- Nisam teto, nego tako je to.
- I ti meni samo tako to kažeš.
- A kako ću kad je tako! Kako drukčije da kažem?
- A jadni mu roditelji!
- A zašto?- već sam pomalo iznervirana i nastavljam;
- Zato što je čovik, kulturan, fin, a i sami kažete da je lip. Zato što je osjećajan, empatičan, dobar drug i prijatelj koji je voljan pomoći u bilo koju uru...jel zato?!- teta me blido gleda, a ja ne odustajem i privodim razgovor kraju;
- Teto , bitna je razlika između pedera i pedera. Peder što voli osobu istog spola nije biti sramota, ali kad si peder od čovika- nema ti pomoći. Tad nisi peder nego prava pederčina- povišenog tona objasnim ja teti koja je bila pomalo iznenađena mojim rječnikom i sama sebi prommrlja u bradu i zaključi razgovor:
- Dite moje, uvik si bila čudna.......-i praveći se da nisam čula pomislih:- I neka sam, bar nisam falša...... a ti si teto, OSTARILA!!!!!!



- 09:32 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Opis bloga

Vesele i manje vesele priče jedne Šuše.

Skitnica srca

Oduvijek me privlačilo ono nepoznato i na oko nedostižno.
I onda kad to postignem prestaje mi biti zanimljivo.
To sam ja .
Vječito u traženju.
Vječito u lutanju.
Gladna znanja.
Gladna dobrote.
Gladna ljubavi.
Najviše ljubavi.
Ljubavi koju sam upoznala u stihovima nepoznatih pjesnika.
Ljubavi koju sam vidjela kod slučajnih prolaznika.
Ljubavi koju sam skoro dotakla, ali onda je izabrala nekog drugog.
I uvijek to tako meni biva. Ali ne ljutim se. Jer i Ljubav zna da ću je ja čekati.
I u žudnji i u čežnji da ću je poželjeti još više. I još jače. I uhvatit ću je.
A onda pustiti. I opet strepiti za novim prilikama. Jer to sam ja;
Vječna lutalica koja uvijek traži nešto više.
Strastveni kolekcionar lijepih riječi i gospodskih manira.
Riznica tajni i neispričanih priča.
To sam samo ja.

JEDNA MALA ŠUŠA

Linkovi

......moj prvi post

Važno je.....ne sekirati se!!!









Flag Counter

Od 25.07.2021.