poliamorija

srijeda, 21.03.2007.

brak i partnerstvo

Je li ovo brak??

Tko me tjera na brak? Mama, tata, skola, drustvo, crkva,... Zasto? Necu brak. Ocu ono sto je meni sveto. Zvalo se to partnerstvo, cokolada ili kako god, hocu da smo moj partner i ja sretni i da se drzimo onog sto smo definirali, obecali. Tko kaze da ne mogu imati djecu ili da su mi djeca manje vrijedna ako ne proizlaze iz braka?? Tko kaze da su brakovi sveti? Vidi ovo sto se zbiva oko nas. Mladi ne zele vise brakove. Zele pobjeci negdje i zivjeti bez zenidbe jer osjecaju da ih nesto prisiljava na to. Pogledaj oko sebe. Koji mladi covjek zeli brak, bas brak?

21.03.2007. u 13:36 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 08.03.2007.

Ovo sigurno znate kad smo kod zena..

Samo zato sto sam djevojcica moram umrijeti?!

Indijska vlada pokreće program strateškog raspoređivanja kolijevki za djecu diljem zemlje što bi trebalo spriječiti ubijanje ženske djece
Indijska vlada pokreće program strateškog raspoređivanja kolijevki za djecu diljem zemlje. Programom bi se trebala spriječiti praksa pobacivanja i ubijanja ženske djece, u zemlji koja još uvijek prakticira takve običaje.

Iako je u Indiji još 1994. zabranjeno roditeljima djeteta reći kojeg je spola nerođeno dijete, ta se zabrana ne poštuje. Čak se oko saznavanja spola djeteta razvila prilično jaka industrija. Zbog toga se mnoge žene odlučuju na abortus ako saznaju da nose žensko dijete.

Tradicionalno indijsko društvo favorizira mušku djecu, a posljedica toga je da se djevojčice, osim abortiranja, često ubija direktno nakon rođenja. Imati kćer jednostavno nije financijski moguće u nekim krajevima zemlje, koja je velikim dijelom ruralna i siromašna.


A na proputovanju nedavno Indijom sam razgovarala s mnogima koji imaju žensku djecu i to nije izmisljotina uopce. Zenska djeca imaju katastrofalne uvjete (ako uopce) za ikakvo i daljnje skolovanje (bez obzira ne sposobnosti i nadarenosti!). Skoro sam na aerodromu u Bombayu zamolila jednu majku da posvojim jednu djevojčicu! Trebali bi to svi zapadnjaci vidjeti...

08.03.2007. u 10:58 • 1 KomentaraPrint#

Dan žena

Dan žena?

Probudiš se i nose ti ruže ili poklone jer si žena. Turbo..baš i nije.
Nisam baš sretna što sam žena ako se borim na ovaj način za svoja prava. Ili ako je to borba za moja prava. Slave te na "taj dan" i podsjete te da se imas itekako za sto boriti iz dana u dan. Seksizam, diskriminacija posvugdje. Ali bitno da dobijem cvijece. Sutra opet isto...Upucavaju ti se i misle duboko u sebi "ah glupo zensko".

Najvise kao zena sto mogu uciniti je boriti se da imam svoju kicmu, svoj osjecaj da ja zaista jesam ravnopravna iako ima toliko malo zena vodja! Da stvorim karizmu..
Ako imas kao zena vise veza prostitutka si, ako imas kao muskarac, faca si! Ako kao zena pricas o "zabranjenim" zonama isto vrijedi.
Volim i aute i nogomet i sportove i mobitele a nisam musko. I ne zelim postati kao ceste feministkinje isfrustrirana i gotovo s muskim hormonima i tijelom!
Feministkinja jesam, ali prirodna.

08.03.2007. u 08:59 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 07.03.2007.

Rođendan

mi je bio jucer! Nekako se osjećam puna energije i ludo!
I idem se šišati danas i dosta mi je duge kose..
Tijelo mi je nekako živo od pilatesa i joge i mogu spavati 6 sati i biti živa i zdrava uz sve obaveze!

07.03.2007. u 10:55 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 05.03.2007.

pospana sam

Poslije vikenda i zaspala jutros..
Gledala jucer Grudena, Stulhofera, etc... Srednji vijek..
Da ne vježbam pilates svaki dan ne znam sto bi..nono zezam se..
Liberalna zemlja, a i da nije liberalna, zasto ne pustimo da zive oni koji nikom ne žele nauditi..
I kako to da se psihijatri, sociolozi i ne sjete spomenuti da cisto znanstveno gledano i muškarci i žene imaju određenu razinu muških i ženskih hormona i da npr. ja u ženskom tijelu mogu biti totalno "muška"! I kao takva biti privučena ženama koje su totalno "ženske"! Nije kod mene slučaj, ali ima takvih dosta!

05.03.2007. u 12:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Poliamorija i monogamija u Hrvatskoj

Supergirl
You can tell by the way
She walks that she's my girl
You can tell by the way she talks she rules the world
You can see in her eyes that no one is her Chi
She's my girl my Supergirl

And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And she'd say it's allright I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
And then she'd say that nothing can go wrong

When you're in love what can go wrong
And then she'd laugh the night time into the day
Pushing her fears further along

And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And she'd say it's allright I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
Then she'd shout down the line tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry

Then she'd scream in my face tell me to leave leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly
She's a Supergirl a Supergirl

She's sewing seeds she's burning tree
She's sewing seeds she's burning tree
She's a Supergirl a Supergirl
A Supergirl my Supergirl