Image Hosted by ImageShack.us 

06.06.2006., utorak

Kamo dalje rođače?

Tito Kamo dalje
rođače
iz pijeska vire krunisane glave
šta to rade
prde u prasinu
čini mi se
rođače
da je standard pokvario ljude
jedu govna i sanjare
bit će bolje
rođače
skini medalje i napuni sale
ulici trofeja ponestaje snage
ostavljene djevojke
narkomani i bludnice
uzdaju se u tebe
blindirani brodovi
vozili te na četiri strane
zbilja si bio dosljedan
i velikodušan
rođače
raspolagati tuđom mukom
nije mala zajebancija.


06.06.2006.- 10:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #

02.06.2006., petak

Petak uz već uhodani karabit

Karabit Petak dan rezerviran za alkohol...

Par litara Yopinog vina (karabita) pomješano sa nekom plagijatskom Colom i eto ti veselja, već znam proceduru!!!

Kod mene u stanu do jedno 11 ili 12 a možda i dulje zavisi koliko ima karabita(vina). Svira neka glazba, imamo već uhodanu playlistu u winamp-u red Iron Maidena red The Cure-a, Nightwisha, Ramonesa, Balaševića, Zabranjenog Pušenja... Više nitko nikoga ne prati što priča i svako melje svoje i pokušava nadglasati najglasnijeg.

Polako počinje priprema za izlazak prave se "putne" flaše.

Image Hosted by ImageShack.us

Putne su zapravo isti taj karabit samo napravljen već za popiti do obližnjeg kafića ili nečeg sličnog.
Izlazi se van iz stana. Vika i galama nas prati cjelo vrijeme. Dolazimo do odredišta u već dobro pripitom stanju.

Ulazimo a kad unutra gužva i dim popijemo i tamo još koju...u četri sata se pale svjetla...ajmo raja fajrunat...i što sad?

Image Hosted by ImageShack.us

Dalje se ne sjećam ničega ali uglavnom dođem doma oko 8 ujutro a ponekad i poslije podne....

Image Hosted by ImageShack.us

I tako već 10 godina...DOSTA MI JE!!!!

02.06.2006.- 17:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ja ili oni?

Ako ja odem, tko će ostati; a ako ja ostanem, tko će otići?

Image Hosted by ImageShack.us
02.06.2006.- 14:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Što je čovjeku potrebno da bude gol

Jeli to on dao GOL? Zavaravmo li mi sami sebe kad hodamo obučeni, zar nebi bilo jednostavnije da budemo goli.
Kad bi svi bili goli bili bi savršeno, nitko nebi trošio uzaludno novce na odjeću, a koliko ih samo ima koji potroše cijelo bogatstvo svoje mame i tate na te skupocjene prnjke koje nose u posebnim trenutcima. Mogu oni misliti da su netko, mogu sebe podići u nebesa i reći da su uspjeli u tom svom Armani odjelu...ali, sve ti je uzalud, mogu misliti da su slavani!

Ali kad ostanu sami ostat će ionako goli i bosonogi i te njihove skupocjene krpice neće imati nikakvu vrijednosti...
02.06.2006.- 14:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Oj Dunjo rumena...

Dunjo oj Dunjo... Oj Dunjo moja Dunjo...kome li ideš ove godine?
Ideš li možda meni ili opet tebi kao prošle godine.
Svečano budeš bila uručena onome najzaslužnijem,
onome tko promiče tvoje interese.
Očel' te dobit predjednik ili možda njegov sljedbenik.

Na ormaru stojiš i prašinu brojiš,
brojiš li mene ili možda njega.
Imao te jednom mali Perica, imao te i Andrija,
Dal' češ meni ikad doći...Oj Dunjo moja jedina...

02.06.2006.- 13:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Razgovor čobanice Mare i vile

Čobanica MARA Evo za početak jedna kitica iz meni jako drage pjesme "Razgovor čobanice Mare i vile"

Svaki dan su sve novi arači
Siromahu kroje nametači.
Ja nemam ni kćeri ni sina,
Al ću kazati sve što je istina.
Kuća mi je u docu na sami
Nemam djece, da mi tko galami
Ja namako jedno pašče malo,
Za lovačkim nije mi ni stalo,
Neka samo prid kućom mi lane
Kad lisica u kokoši bane...


Nadam se da vam se sviđa....
02.06.2006.- 13:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Ponešto o meni

Image Hosted by ImageShack.us

Diplomirao sam 1948.g. na Sveučilištu u Zagrebu, Fakultet organizacije svadbi u Komarevu.

Magistrirao 1992. g. na Sveučilištu u Zagrebu, Fakultet organizacije svadbi. Tema "Objektno orijentirani pristup svadbama i vjenčanjima", mentor prof.dr.sc. Svadbenko Veselić.

Doktorirao 1957. g. na Sveučilištu u Zagrebu, Fakultet organizacije svadbi u Komarevu. Tema "Mjerenje objektno orijentirane svadbene opreme primjenom metrika uzoraka oblikovanja vjenčanja", mentor prof.dr.sc. Uzorko Tulum.



Držim se one stare izreke:

Vjenčanje nije vjenčanje bez
kolača i bez vjenčane torte.
Ovo je preporuka za bake,
mame ili tete koje nemaju vremena ...