te divne osamdesete

...
Stara adresa, prvi blog



piskaranja jedne (informatički polupismene) mame teenagerakissludburninmad i supruge pre(ne)zaposlenog mužakissgreedy........(ovo je bilo napisano prije prvog posta, dakle 26.02.2007. neka tako ostane mada......teenager to odavno više nijesretan)



"POSAO NIJE PIMPEK,
MOZE STAJATI I DVA DANA "

...iliti, kako bi rekla Mayday:

''Blog nije fejs
post može stajati i dva dana''



Ispričavam se svima koji pišu poeziju što ih ne komentiram. Nemam vremena za kvalitetno čitanje i komentiranje, a da vam pišem reda radi ......wave.



Djeci dajemo dvije stvari- korjene i krila.



Prijatelj- to je onaj koji zna sve o vama, a ipak vas voli.


Uspjeh nije nikada ne pasti, već podići se svaki put kad padnemo

(Konfucije)


Kad rat mine sokole,

Pobjednik je ko nije ubio.
I onaj, ko tuđu svetinju nije opoganio.
I onaj, ko je neprijatelja poštedio.
I onaj, ko se tuđem zlu nije radovao.
I onaj sinko, ko je sobom vladao.

Pobjednik je ko zlu moć nije umoćio.
Ko sam sobom može nasamo u mraku ostati.
Lako je poslije rata pred cara,
Ali treba izaći pred majku
i Tvorca

('ukradeno' sa bloga Afrika )

Image and video hosting by TinyPic
sretan

Volim skoknuti na "čašicu" razgovora kod:
slatko grko i obratno
slonic
ista
eurosmijeh
nitko nije otok
Pjesma
sacher
otkucaj
čiovka
pegy
kikicarodjkica
kenguur
koraljka
MiniMaxine
zaštita bilja
grintavac
Rib@rnica
zvrk
catcher
carla_bruni
dona
sanja
7dana
salvetna tehnika
Katja
gustirna
dordora
kora
bellarte
Wish
neni
nacugivara
smotani
bedwilka
svijet je lopta šarena
kojotica
brod u boci
mamish
cistiliste
piton007
slatka paprika
Decy
Gajo
kizzy
superžena
mayday
mecabg
valcer
fra gavun
da ti kažem
modrina neba

Dnevnik.hr
Blog.hr

...i ovo sam ja (rječju i notama)

Vatra i vrag ja sam andjeo u paklu
i donosim spas, vatreni znak
kada letim putem zvijezda
osjecam strast

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ne znam za poraz pobjedjujem sve ljubavi imam za cijeli svijet

Oaze snova me cekaju
tihi trenuci srece koji me opijaju
munje i grom zadrzat' cu zvjezdanim nebom svoje snove zagrlit' cu

Kad nesto zelim dobijam to
kad zelim dobro pobjedjujem zlo
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

(Oaza
snova - Denis&Denis)





Mudrosti moje babe...
'Neće se prekinut vrijedan čovjek nego onaj lijeni'

'Okolo kere pa na mala vrata'

'To ti je sve šuć-muć pa proli'

'Neće mu puknut kurcu rebra!'

'I pas legne dok se jelo slegne'

19.01.2018., petak

Led, just - led oliti ice

Ovakav oblik leda nikad nisam vidjela, pronašla sam ga sa južne strane kanala....

led4

led5

led

led2

led3

Prvi pokušaj preko Flicker-a, hvala @More ljubavi sretan


- 08:12 - Komentari (15) - Isprintaj - #

17.01.2018., srijeda

Vrijeme leti

Već i ptice na grani znaju da ja najbolje punim baterije uz Koranu ili na nekom brdu/brdima uz neizostavni fotoaparat. No, rijetki znaju da 'rame uz rame' šetnji ide i drijemanje poslije ručka zijev. U sezoni, kad radim, ne mogu ni jedno ni drugo pa sad koristim priliku da nadoknadim propušteno. No, imam problem zubo. Jutra mi nekako brzo prođu, kava-komp-cigareta i eto taj čas je 10 sati! Pa onda malo pospremam (još uvijek nisam počistila sve ono što se zapustilo proteklih mjeseci). Nisam pošteno ni krpu zamazala - već je vrijeme za kuhanje ručka! Onda ručak a poslije ručka nastupa dilema - u 'horizontalu' ili u šetnju? Ako je ružno vrijeme, dileme nema rofl. No, ako je lijepo.... Ja stvarno ne znam kako, ali, uglavnom pobijedi krevet zubo Možda po onoj 'što je bliže oku bliže je i srcu'?
Poanta priče je: fotke koje slijede sam snimila pretprošle zime jer se ove još nisam naspavala rofl.









UPDATE: da da da na pravoj ste adresi, to sam ja Suncokretica samo sam 'under cover' nut! Promijenila sam dizajn jer su mi fotke opet sa onim bile odrezane iako sam stavila opciju 'originale'....ne da mi se više mučiti se svaki put kad stavljam fotke! puknucu. I tako....nakon puno godina 'Gravitacija' ode u mirovinu
- 06:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #

08.01.2018., ponedjeljak

Iz arhive


Stoje mi ove fotke u kompu, zajedno sa stotinama drugih, boljih i lošijih. Sad sam u fazi kad o fotografiji znam da ništa ne znam i nekako nemam hrabrosti objavljivati ih pod imenom i prezimenom na fejsu, a opet žao mi da stoje tako - neobjavljene. Pa eto...i, ne, ne pišem ovo da biste ostavljali komentare tipa 'divno' 'krasno' prekrasno' rofl









- 21:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

01.01.2018., ponedjeljak

Miris oktana

Pa, dragi moji blogeri, sretna vam Nova, sretni vam Božići i sve ostalo vam sretno bilo!
Meni je trenutno sve ok, naime, na godišnjem sam belj. Do daljnjeg, vidjet ćemo do kad. E, tako ti je to kad si sam svoj gazda - mo'š kako 'oš rofl
A svašta čovjeku padne na pamet kad nema obaveza! Pa je tako mom Lavu palo na pamet da organizira društvo pa da odemo na karting. Doduše, ne bi to njemu palo na pamet samo tako da nam se karting ne spominje u kući barem 3-4 puta tjedno - Jedinac se zadnjih mjeseci jako zagrijao i valjda bi i spavao u kartu da može (i da ima novaca) rofl.
Mene je veselilo što ću ih gledati i fotkati. Naivna ja, mislila da ću sa svojim fotićem uspjeti išta dobro poslikati! Nešto jesam a nešto sam i naučila - za takvo fotkanje treba 'malo jača' aparatura tuzan No, dobro,nešto se 'uslikalo' :

Ako netko slučajno ne zna što su kartovi:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Treba napomenuti da su ovo potpuni amateri i da ne voze brzo, ovo su samo krugovi zagrijavanja rofl

Image and video hosting by TinyPic

5 vozača i jedna vozačica na startu kvalifikacija....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I...priprema, pozor....

Image and video hosting by TinyPic

....kreni! Utrka je počela! Dobili su pohvalu da su najbolji ikad viđeni potpuni amateri na stazi thumbup

Image and video hosting by TinyPic

Pobjednik? Očekivan a poredak nije ni bitan, dovoljno je što su neki rekli da im je to doživljaj života sretan

Umorni vozači baš nisu bili oduševljeni, ali, mi koji nismo vozili, nismo htjeli propustiti priliku i 'otići u Rim a ne vidjeti Papu' hoću reći: 'otići u Zagreb a ne otići na Advent' belj Pa su nas vozili još sat i nešto do garaže (inače treba cca 20 min) al' smo mi pojeli kobasu i popili kuhano vino na Trgu zubo. Vidjeli nismo puno jer je vrijeme bilo zaista kratko što mi je žao jer je prekrasno, volim Zagrebcerek.
A onda smo još morali pozdraviti neke poznanike u Vinceku...i, naravno, pojesti koji kolačićnjami

Sve u svemu - ugodno proveden dan! sretan














- 21:36 - Komentari (10) - Isprintaj - #