nnnnda.....

20.06.2007., srijeda

Image Hosted by ImageShack.us

nekako...
čovjek nikada neće biti zaista zadovoljan s onim što ima....
mislim,uvijek treba težiti nekom višem cilju...

ali u trenutku kada ga ostvariš-uživaj!

jer htjet ćeš se vratit

i shvatit ćeš da je kraj tebe prošlo toliko savršenih trenutaka,
a nisi ih bio svjestan....

ma ja ću uživati.
i biti svjesna.

i plakati kad prođe.
žaliti i htjeti se vratiti....

ali znat ću da se desilo........

da sam proživjela-

i zaista bila svjesna

moje trenutne sreće.....
Image Hosted by ImageShack.us
- 11:07 - Komentari (34) - Isprintaj - #

11.06.2007., ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us

napokon sam uspio postići rekord vrijedan divljenja...

bilo je zbog tebe....

poletio sam i uživao sam

disao sam punim plućima

jer si ti bila tu,
ne zastvarno,
u mojim mislima

ti si bila moj let...

sada samo čekam dan da se pojaviš na mojoj obali

i da zajedno lutamo beskrajnim bespucima

sami

ja i ti


galeb i njegov let.

mi smo jedno.
Image Hosted by ImageShack.us
- 12:01 - Komentari (29) - Isprintaj - #

01.06.2007., petak

kako dalje kada dalje na možeš?

zamisli da je pred tobom ogromna stijena koju ne znaš možeš li preći čak ni u snu...
a iza nje je sve što čekaš već duže vrijeme...
iza nje se nalaze ostvarenja tvojih najvećih snova i životnih ciljeva...

hoće li te ta beskonačno velika stijena spriječiti da dođeš do svog života?
do života kakvog ti želiš a ne života kakvog netko drugi želi za tebe.

postoji riješenje da se ju jednostavno preleltiš.
sa slomljenim prstom ili bez.

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:42 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sanjam o danu kada ćemo moći bezbrižno plutati u svijetu stvorenom samo za nas....