nnnnda.....

30.03.2007., petak

kako je nama u toj školi?


- 22:30 - Komentari (91) - Isprintaj - #

25.03.2007., nedjelja

MaLo TrEbA zA sReĆu

ponekad nije dovoljan cijeli svijet za jedan osmjeh...
a ponekad samo riječ.
ponekad pogled.ponekad osmjeh.
ali onda smo sretni.
kao kad ti netko napuni baterije.

e pa ja volim punjače.
i želim da svi punimo jedni druge.

i da svi budemo sretni!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 20:38 - Komentari (72) - Isprintaj - #

23.03.2007., petak

kao što vidi te okupala sam nalicu...baš je bila slatka i morala sam te slike podjelit sa svima...hehe...ako obratite pozornost na jednoj slikici izgleda ko neki gangsta...baš je cakana...
uh bio je zanimljiv tjedan,sve u svemu brzo mi je prošao...kad ti je lijepo vrijeme leti...
našla sam neke fora slikice pa bi bilo korisno za vašu izobrazbu da ih pogledate i zahvalite bogu na tome što niste toliko (ne)inteligentni ako smatrate da niste...hehe



- 15:52 - Komentari (48) - Isprintaj - #

19.03.2007., ponedjeljak

najljepši zalasci sunca...mmm...


- 16:52 - Komentari (74) - Isprintaj - #

16.03.2007., petak

tjedan je na kraju...

fajnali,još samo danas i vikeeeeennnndddd!!!!

suta imamo prezentaciju 11.škole glume u 8 sati u kalvariji...pa ono...niste pozvani jer dolaze samo ODABRANI...ali morala sam spomenuti da se pravim važna...
i kako nam je prošlu subotu bilo SUUUPER...nadam se da će biti i ovu...ali ja i thule smo rekle da će nam ovu glavna bit HANG D DJ...zna se zašto...hehe...

drugi tjedan idemo na moooreee...jedva čekam...ful je lijepo i toplo...najdraži su mi ona sunčanja ispred škole...U know what i mean...hehe...
baš volim svoj život...

luv jaaaaaaa


- 10:22 - Komentari (61) - Isprintaj - #

13.03.2007., utorak

biti ili ne biti konj?

u današnjem svijetu teško je ne biti konj...
svi te vozaju i lažu.
ja ne volim kad me lažu.
i ne volim kad ljudi lažu ljudima.
i ne želim konje u svojoj blizini.
ni lažljive kobile.



ovaj post nije posvećen nikome.
ali svi se mogu naći u njemu.


- 22:53 - Komentari (36) - Isprintaj - #

08.03.2007., četvrtak


"Život se može razumjeti samo unatrag. Živjeti se mora, ali samo unaprijed."

"Koristite se dobrim raspoloženjem jer ono dolazi tako rijeko."

Ljubav je poput prometne nesreće, udare vas i obore, a potom preživite ili ne preživite.

Svijet je pozornica: dođeš, vidiš i odeš.

- 15:28 - Komentari (47) - Isprintaj - #

04.03.2007., nedjelja

toplo je,vani je 19 stupnjeva celzijevih,sunce ponovno prži,ja osjećam se haj,mozak baj baj!!!

Image and video hosting by TinyPic

i seve je zapivala o proljeću...

- 11:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sanjam o danu kada ćemo moći bezbrižno plutati u svijetu stvorenom samo za nas....