Žene su tajna,a tajnu treba čuvati :)

Sretna sam. Ionako nikog nije briga ako nisam.

Ja...nasuprot ogromnom svijetu koji me okružuje,tek sićušna kapljica u oceanu. Tako malena,gotovo neprimjetna ali ipak postojim. Sada,u ovom malenom dijelu vječnosti koji se zove život. Iako sam tek malena zvijezda u galaksiji,tek zrno pijeska u pustinji...drugačija sam od svih ostalih. Neobično je što od svih ljudi na svijetu kojih ima mnogo ama baš nitko ne gleda mojim očima,nitko se nesmije mojim osmijehom niti osjeća mojim osjećajima. Da,posebna sam,nimalo manje ali niti više važna od svih ostalih. U ovih 16 godina naučila sam koliko je život težak,koliko brzo prolazi i kako ga trebamo naučiti živjeti,naučiti ga voljeti. Naći vrijednost u malim stvarima koje su zapravo velike i svaki dan živjeti kao da je posljednji. Naučiti BITI SRETNI. sretan




" Prava je tajna sreće u tome da mnogo zahtijevamo od sebe,a malo od drugih."


Jedem nutellu i razmišljam kako mi to nije pametno,kasno je i te sitne slatke tvari poljepit će se po mom tijelu. Onda ću kukat kako mi se nesviđa moje tijelo. Ahh... takve smo mi cure. Nikad same sebi nismo onakve kakve bi trebale biti.


LAKU NOĆ! wave


noć je,nek te misli odvedu ondje gdje najviše želiš biti...

12.03.2014. u 21:36 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi