rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




srijeda, 27.09.2006.

Predomislih se...

...volim vas ipak sve! Bez iznimaka...sve vas volim jer ste dobri i pošteni mladi ljudi...heheh
Ja danas nisam jela tak da jedva pišem...al pila sam kaveee u Amsteru! Sa šlagom,i gore posipano čokoladom!! Kako bi Dijanče moje rekla...uh eeeej!! I sad sam hepi jeeeej!!
I da još jednom napomenem da vas volim,gamadi usrana :-P

Ovo za Ninu..sjećaš se oko Valentinova kad smo se dopisivale o onom kombiju kak ću ga našarat i ić na koncert i tak...a znaš! A one boleštine...o...heh,e evo ti slika kak bi (je) to trebalo izgledat..
Image Hosted by ImageShack.us



| - 18:01 - ...looking for.... (7) | the lost chord... | # |

utorak, 26.09.2006.

Samo bi vam htjela reći...

...da vas stvarno i iskreno mrzim...
Oni koje ne sutra mogu razgovarat sa mnom o razlozima.
Hvala na razumijevanju,a ako ga nemate...ko vas uopće jebe!
Image Hosted by ImageShack.us



| - 19:17 - ...looking for.... (4) | the lost chord... | # |

nedjelja, 24.09.2006.

Tužna činjenica

Ne možeš nekog natjerat da te voli.
To bi bilo to...mogu ja tu sjedit i filozofirat al čemu to? Opet bi se samo živcirala tim...bolje da si kupim čokoladicu i bijeli walter i sve će bit ok..
Ma neće! Kom ja lažem?! Ništa više neće bit ok! Nikad!
A da se vratim na temu....ne možeš,to je nemoguće i ne znam šta više da kažem..rekla bi da,da,sad počinjem srat...ajmo ovako...ako ne možeš,onda ni ne moraš,ak te ne voli ko ga jebe! Ima bar budala dovoljno za sve! Jelda? Mislim...ozbiljno,jebeš budalu.To u biti i nije važno al palo mi na pamet da pišem o tome..ne u biti važno je.Jako,i šta sad ak će ovo pročitat pun kurac ljudi...ma boli me kurac! Čitajte! Ne možete mi pomoć al možete se zabavljat čitajući moje prosere...pa ako mi već nema pomoći,drago mi je što vas nasmijavam :-)
Heheh..uglavnom,ovo sranje od posta je dosad najiskrenije pa...joj eto..kreveljite se nad mojim sažvakanim srcem...
Svima vam šaljem kizz,ne baš svima u biti,neke od vas mrzim iz dna duše...dakle,nekima šaljem kizz :-P



| - 22:16 - ...looking for.... (5) | the lost chord... | # |

srijeda, 20.09.2006.

Evo vam novi post!

He a ne znam o čemu da pišem...jutros sam ustala u 6 i niš skoro nisam spavala pa sam bila raspoložena za filozofiju a sad sam budna i ne da mi se :-)
Ajde,evo ja na računalstvu...u petak ne idem u školu...padala je kiša...u jebote baš zanimljivo jelda?
Da,sad dođem u dom i u pol 4 idem na razgovor s inspektorom,neću napisat murjak jer ovak zvuči više kuuuul,da i moram smislit šta da kažem..
Da ne mislite da sam opet naš sjebala,ja sam samo svjedok...ali ključni,mene ostavili za kraj,slušat moje prosere hehe ne bi mu bila u koži...
Tako ja nemam šta pisat jer mi život jako dosadan i monoton...jadnica.
E da...ono pretprošli post o stvarnosti i ta sranja..skontala sam!!
Ovako...meni se te stvari i sve tak čini da je obrnuto.Da.I sad ja znam šta je stvarno ak mi se čini nestvarno i obrnuto.Jel ko ovo može skontat?
Ne krivim vas ako ne...nut



| - 13:46 - ...looking for.... (5) | the lost chord... | # |

subota, 16.09.2006.

A tako je lijep dan bio...

E aj molim vas...ko od vas je uvijek kriv za sve?
Što god neko sjebe il zasere,Alex je kriva.Zašto? Jer je tako najlakše. Zašto tražit pravog krivca il uopće pomislit tražit ga kad se jednostavno može okrenit i uperit prst u mene...da.
Ne da mi se opširno o tome...nije u biti bitno uopće,samo navodim primjer kako mene svi jebu.




| - 17:55 - ...looking for.... (7) | the lost chord... | # |

srijeda, 13.09.2006.

Uvijek zašto

Zašto sve nestvarno u mojoj glavi izgleda tako stvarno...i zašto sve što je bilo stvarno sad je prestalo izgledat moguće?



| - 16:50 - ...looking for.... (3) | the lost chord... | # |

nedjelja, 10.09.2006.

Još naslov da pišem...fuck off

Ovako...ja sam napisala kilometarski postyes...o svemu šta je bilo jutros,što je bitnoyes...al ovo govno ga je izbrisaloheadbang.Ne znam kako.Znam da sam zamračilaburninmad.Jebem ti tipke i miša i monitor...namcor i podlogu za miša ti jebem!!
Zato ću ja skratit što je više moguće...u 5 ujutro mene budalu cipelići doveli u dom...ne da mi se ponovo opisivat kak je to sve izgledalo i šta je bilo...al stvarno...tak dobar post sam imala i sve je otišlo u nepovrat......ugl nije mi niko još vratio osobnu,nisam pričala još sa starom...kontam da me neće ni zvat,ni dat mi nikad pare...zato mi morate dat cigaru kad tražim yes
I sjebala sam se previše ovaj put...al ozbiljno.Kako mogu bit toliko gluuuupa?! Šta sad da radim...znam da uvijek sve ispadne ok al treba proć sranja da se to riješirolleyes
I sad ne znam šta da kažem...da,bitno,niš nisam napravila i nije bed što sam toliko ostala jer imam 17 godina al ipak...doveli su me.I to je za krepat...a mogli su me pustit...al kao brinu za mene pa su me sigurno doveli...da,da,od jednog semafora do drugog...ugl...
I glupača profa mi je zvala staru još u pola 1 jer nisam došla...i jedini problem,da budem jasna,je što sam umjesto u 11 došla u 5 i ne sama nego s cipelićima...jebem im mater razvaljenu!
I sad stvarno ne znam šta će bit...kontam ako me neko uopće doživi da će me strpat u neku kolibicu u šumi di ću morat čuvat sve vrste stoke šugave...i pit ću vodu iz neke bare a jest šta sama ubijem i ogulim...i tamo neće bit struje,neću moć pisat blog...odvojit će me od prijatelja....oduzet mi pravo na edukaciju u onoj smrdljivoj ribarnici zvanoj škola,koju ja jebeno volim,samo da napomenem,i neću vidit više nikog od ljudi do kojih mi je stalo....i neću više nedjeljom navečer sa Sanjom u Amster...ni na pijanu,a dobro,to i nije bitno...al što me najviše boli je što baš nikad više,nikad,nikad neću vidit ono slatko lice i čut jebozovni...zvuk otvaranja flaše Osječkog...

Naravno,ja sve moram napravit smiješnim,al ovaj post to nikako ne treba bit jer sam u kurcu i ne znam šta će bit...i bojim se.Al stvarno,bojim se.



| - 12:43 - ...looking for.... (8) | the lost chord... | # |

subota, 09.09.2006.

Idu oni gradom...hehehhe

To je neka glupa fora...a niko to ne konta jebote...
Sinoć trebala ić na pijanu i Dijana me doslovno prisili da idemo u jebeni Višnjevac hehe...i čekamo tramvaj i naiđu Stjep i Ivana i kao idemo zajedno! Dobro i ove se šveraju a usrale se...ugl nije uopće bilo zraka u jebenom tramvaju,svi se tiskali...da i došle tamo dosadnoooo.Al pile smo piva party!! I tako...vratile se na pijanu,bilo ljudi i baš dobro bilo,a ugl osrednje...svi se pokupili jebote u 11 i to baš onaj dan kad mogu ostat duže hehehhe kao to je smiješno...a ja pametna skontam da moram u jebeni dom za 5 minuta!! I još se ova glupača Stjep :-D vukla onak pijana ko krmača pa sam zakasnila :-(
I pozvonim ja onak,uzmem mob u ruke i kao čitam poruku,a ne neg gledam sliku MAJSTORA hhehehee,i ova gadost Ivančićka otvori,ja uletim i prođem...i zamisli ovo Alkohol se osjeti... A ja stala i gledam,de ubij se,i ne znam šta koji kurac da kažem..i onda smislim,pa ja i Dijana smo imale duži izlaz. Na šta će ona,a to da,i onda uzdah iz kojeg čuješ,ma ti si izgubljena,ajde laku noć! I ja krenem gore.I dođem kod Dijane u sobu i mi se kreveljimo...i ona kaže kako neko ima jebozovan glas..a ja ne smijem reć ko...i maloprije kaže da je baš dobar. Šteta što nikad neće bit s njim...no
I gledala ja malo po netu slike i našla nešto aaaa ak uspijem ostavit sliku...
Al naravno nisam burninmad!! Ugl na toj slici je jebeno ogromna prostorija puuuuna gitara u svim bojama...a ja ju ne mogu stavit! Jer mi niko neće reć kako a ja mutava za te stvari...e onda si sami tražite gitare.. :-P
Meni sad dosadno,cijeli dan na netu,oslijepit ću i Dijana pustila sweet child o mine,baš je majstor :-))
Ne da mi se ić nikud a ne na pijanu...još kad mi ne daju cugu u Buci...najbolje da odemo u Posh...i povedemo moju sestru hehehee yesbang



| - 15:24 - ...looking for.... (2) | the lost chord... | # |

četvrtak, 07.09.2006.

Mrzim naslove!!

I školu.Sad kad smo popodne jebeno je dosadno,aj prvih par sati dok ima ljudi,al kasnije...nikog! Izađeš van zapalit a ono sve prazno ko u nekoj jebenoj pustinjskoj zabiti a dobro...skoro da i je.A sve dosadno ne moš s nikim ni pričat jebote,dvoje,troje iz razreda i ništ...
I da,još kažu neš novo kao ići ćemo jedan tjedan ujutro,drugi popodne...šta?! Ko u osnovnoj! Ma sve tamo mutavo.I naravno,draga raska,koju boli kurac za nas a istina jer nam ne zna ni imena,nije nam stavila etiku uopće.Ni sat razrednika.Hvala na tome al zanima me jel ćemo bit neocijenjeni il ćemo svi imat 5 ko dosad..Naravno nije nam dala raspored za petak jer je kontala stavit nas ujutro.Niš od tog.
Da ne ispadne da sam serem o školi,idem o nečem drugom.Nažalost danas nemam inspiracije tj. poštedit ću vas sranja.Lijepo se vi meni odmorite prvi vikend i sve šta ide uz to...i ja vas cerek
Pisat ću kad budem imala o čemu!



| - 21:40 - ...looking for.... (4) | the lost chord... | # |

srijeda, 06.09.2006.

Izlet u Beli

Ovako...vidim da neki žele nove postove pa eto,bar imam o čemu pisat.
Nakon što sam došla iz škole,u kojoj je bilo sve jako smiješno ponajviše fazani,išle ja i Stjep na pijanu.
Ne daju pivo u Konzumu,naravno,al daju u Buci.I krenile na pijanu...s njezinim dečkom.I bilo dosadno. Njoj,ne meni.Ja pričala stalno s tim likom o Ozu i tak sranja,da,nema više Oza da napomenem,a Stjep bila nadrkana nešt al nema veze.I onda nam dosadilo sjedit tamo jer sam ja počela cvilit i uglavnom odemo mi do druge klupe,pozdravimo Čokija i tak...i odemo do klupe pored žicat pljuge a bilo već 15 do 10.I ja tak počela pričat neš s njima kad jebote ide Stjep u dom,ja onak ma neemoj a ona moooora,i ode.Ja ostala.Budala.Meni se ne da u dom u 10 i jebat ga! I onda smo poslije skupljali za pivo još i pljuge valda ak se sjećam..i bili tamo nemam pojma do koliko.I ja kao šta ću,mogu spavat kod te Ivane što sam ju upoznala il ostat na kolodvoru il se provlačit kroz jebenu domsku ogradu.I krenemo mi s pijane i David nas vozi i dođemo do mog domabang i ja kažem,pametna,idem ja u Beli! I tak da smo Ivana,Natalija i ja stopale na dravskom i neki likovi nas odvezli u Beli.I ja spavala kod Ivane.I ustale mi i otišle na kolodvor i eto ja busom došla u Osijeksmokin I sad idem u školu :-)
Osvrt na to sve:
Imam jebene sreće.
Kosa je odvratna nakon spavanja u tuđem krevetu.
Ujutro kad se otrijeznim pričam prebrzo i preglasno.
I ne trebam pit usred tjedna,spavat izvan Osijeka i zajebavat se općenito.Toliko od mene...mah



| - 13:05 - ...looking for.... (8) | the lost chord... | # |

ponedjeljak, 04.09.2006.

Prvi post na novom blogu u novoj školskoj godini

Kao to je bitno...da,danas počela škola.Kad sam ušla tamo i vidila razred pao mrak.Gotovo.Da je bar ljeto.Još jučer bio zadnji dan i bili na pijanoj,ne moram ni reć da je bilo jadno...ne da nije bilo ljudi al nekak dosadno...
Bar je piva bilo! I pelinkovca! smijeh
Uglavnom,zaboravila sam o čemu sam htjela pisat a ionako nije bitno tak da...ništa,išla s Ninom i Tihanom u amster,hvala bogu radio Marko i neki novi koji je strašno kul lik jer mi je reko da imam neš na nosu,a to je tak strašna fora bože,mislim da ću se udat za njega!! Aj ak nemate šta pametno reć,šutite.I bili gunsi na tv-u i kažem ja njemu nek pojača.I on pojača.I sjedi tamo onaj pederčina iz san francisca,onaj s ružnom kosom,tj. bez kose, i kaže AJ STIŠAJ TO.I onda ja mislim,aj si lijepo nađi zgodnog nekog seksi pedera i bavi se njim i odjebi od tv-a jer sam JA rekla da pojača a to nema apsolutno nikakve veze s tobom,prijatelju.Točka.I naravno,nije ništa ovaj novi napravio jer sam ja tražila da pojača.
A sinoć isto bili tamo i radio neki Marinko il kako god i ja se kreveljila cijelo vrijeme...
bilo nas 5 valda i baš sam se kreveljila i vriskala i naravno,njega živciram.A uopće nisam bila preglasna...i dođe on meni i reče:E aj se malo stišaj,može? Aha....kako ne.I nastavim.
A on isto uvijek sere kad staviš noge na stolicu,jebem ga zahtjevnog.
I baš ništa nisam htjela reć pametno danas. Molita se da preživim sutra,4 sata prakse i 4 crtanjabang



| - 15:03 - ...looking for.... (11) | the lost chord... | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.