Linkovi
Blog.hr
Croatian metal and rock
Internet Monitor

dakle..ak je neko kreativan...
najdrazi pjesnik
nekaj kaj se nemre opisat
najdrazi konj



****************************
"sagradio sam tako predivne
dvorce u oblacima
da se na zemlji
zadovoljavam sa rusevinama...

nekad ovo bijashe zabavno


HALI GALI HALID-SAMO NOCAS DA ZABORAVIM TUGU

Nocas je na nebo otrovan mjesec izašao
A ja sam slomljena srca ispod njega stao
I gledam zvijezde kako trepere
A tijelo i dušu mi bol vene

Doci ce kraj i nevolji što nas prati
Dohvati cu i ja jednog dana dugu
Samo nocas da zaboravim tugu

***************************
OBDUKCIJA-SATAN PANONSKI



Ulazim u prostoriju hladnu,

želim vidjet' tebe mrtvu jadnu,

đelat hladnjak ogromni otvara,

preda mnom tvoja grozna pojava.

Tvrda si i poluukocena,

gola potpuno, hladna, ledena,

trbuh ti naduo, puna jesi vode,

voda ce suknuti kada te ubode.

Zašto si rano život sebi uzela,

u mutnu rijeku mlada skočila,

ružni su ti unutrašnji organi,

a pušit si ga pocela tek od lani.

1985.."

***************************


svi smo mi kreteni svoje vrste

17.07.2004., subota

soundtrack za moj zivot...

eto.. ja sam si uzela vikend off da se maknem od svih i svega..
nemrem vjerovat kak moji briju..
ja velim da se rastajem a oni meni vele da mora da sam u nekoj sekti :D :D
Ja reko jes ..ofskroz
uglavnom.. na moru sam.. kriziram jedino od manjka neta :D
al i to bum nadoknadila uskoro.. sam da mi se vrati moj prešus komp mado :)

- 14:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

12.07.2004., ponedjeljak

..........

"brod mojih misli ima predubok gaz, da bih plovio njime uz obale svakodnevnice, tu je previše plitko ... i putujući još neispisanim rutama svog srca, nalazim se uvijek u trenutku, središtu zbivanja, crpeći iz sadašnjosti svježinu i slatkoću života, ne zadovoljavajući se s ostacima ili polovičnošću ... tako se intuitivno ravnajući, obratih tvojoj osobi ... kao oazi mira, kao prepreci, kao kuriozitetu, kao neuhvatljivoj ptici, - ne znam, ali eto, tako putujem.. "


eto.. ovo dobih prije dva mjeseca od nekog nepoznatog...
ostala sam paf citajuci..

i ne znam zasto sam ju opet danas procitala..
krenula sam opet na jedan put..
da vidim gdje sam i sta sam..
ovaj put solo..
ostavila sam sve za sobom..
ostavljam i komp.. ( ironija da ja razmisljam o svom kompu uopce)
odlazim doma..
nakon 3 godine..opet se vracam tamo odakle sam krenula..
i ne znam sta ce bit..
prepustam se vremenu al se i borim..

dosta mi je vise kaosa emocija i dosta mi je vise patnje i tuge..
ne samo za mene, nego i za sve oko mene.....

gledam unazad... 6 godina..
5 godina srece, smijeha i veselja..
sve polako odlazi bespovratno...

i nema idemo to popravit..
moze se jedino ispocetka..

al ne znam......dal bi uspijelo

polako zatvaram jednu debelu knjigu..
i da.. strah me je ic dalje..
no ovo sad nema smisla..

obostrana patnja i tuga..

uzhas..

u trenucima bih voljela da nisam nikad upoznala da postoji ljubav na nacin na koji ju sad vidim.. bila sam full sretna i mislila sam da imam sve sto mi je potrebno i da ne postoji vishe od toga..

i onda rez..cut..

sve je nestalo.. ostala je navika i poznavanje situacije i strah izaci iz iste
no sad sam na rubu vjerovatno zivcanog sloma i moram otic..
moram bit solo..

razjasnit sama sebi sto zelim a sto ne..
sto me cini sretnom a sto ne..

i nije to sebicno..

nemam snage vise gledat osobu koju sam voljela kako pati uz mene.. kako me voli i kako bi podjelila sve sa mnom..

a moje i njegove zelje i snovi su postali odjednom nesto nespojivo :(

i da..znam.. takav je zivot..

zivot je kucka!



- 06:52 - Komentari (7) - Isprintaj - #

06.07.2004., utorak

i opet....

i opet osciliram s emocijam i to mi vec tak ide na zivce..
nemrem se skoncentrirat
nemrem misli poslozit
nemrem nist
i zivcira me to kaj se nemrem trznut
i kaj nemrem nastavit sa zivotom
ustvari, to je idiotizam..
nakon svega kaj se izdesavalo u zadnje vrijem ni nemrem nastavit..
moram sve ispocetka..
a neda mi se..
dosta mi je svega..
fakat mi fale jaja za neke stvari i ponasam se kao da je kraj svijeta....
ma nek ide sve u kurac...
mozda se ja osjecam ovak zato kaj mi je brzdej.. uvijek me opci neka depra za rodjendane, blagdane..
svi happy a ja u komi..

bit ce bolje...

totalno debilna recenica

- 14:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.07.2004., nedjelja

djevojacka...nekaj..

iju iju iju ju.... bijah jucer na djevojackoj... mili Bozhe...kakav uzhas...
babe nikak da se dogovore..pa kad se konacno dogovore odosmo mi u som juru, a seka od buduce gosopodje luda jer ona oce ic u fontanu na narodnjake!!!!
no..ajde.. som jura.. da sam znala.. no way da bi tam isla.. i vise me tam nema..
dosli mi, narucili cugu.. decki sviraju kao nekaj strano..ja reko ok.. mozhe..
ove babe nja nja nja nja..narodnjaci su bolji.. ja ne vjerujem..
popijem dulu stock colu da mi bude bolje..al no...
dececi kaj tamburaju su odjednom poceli tamburat narodnjake.. i sad ja izbezumljena i bespomocna sjedim i ocajnicki trazim konobara da mi donese toliko potreban alkohol..
nadjem ga..
doneso je opet duplu, palim pljugu i nemrem vjerovat da svi oko mene cupkaju i znaju rijeci?!?!?
al svi!!!! ja neam pojma koje su to pijesme.. nemrem se dic sa stolca i opustit.. fatal error u mom mozgu..
i mislim si ok.. promjenit ce..svirali buju valjda nekaj drugo..
pauza!
mir za usi.. u pozadini neki poznati glasovi..nina il tak nekaj.. nina je u tom trenu bila melem za usi :D
i ajd opet dececi krenu svirat i ajde..lipe cvatu.. mozhe.. motori.. mozhe.. jesi mala ljubila do sada.. mozhe.. i blokada.. lane moje?!?! vjestico nekaj?!?! pijem vino ti si s drugim?!?!?
arghhhhhhhhhh...
konobar.. duplu molim...
i ne pomaze alkohol..no way..nema toga kaj je meni moglo pomoc da se ja uzivim u to! nema! ninajjace droge mi ne bi pomogle..
jedina misao koja mi je prolazila korz glavu.. od ove vrtse muzike moj kvocijent inteligencije pada! ujutro cu se probudit glupa ko kurac i totalno tupa!
al ok.. pustila sam si nekaj stranjsko..i sad je ok..
slusam mtv.. sad bi mogla slusat i STINK i njihov 365.. ma bilo kaj..
moje usi su ozljedene i prag podnosljivosti na vrste muzike je oso kvragu..

eto..lose djevojacko...
steta.. a bilo je perspektive...
blah...

- 11:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

03.07.2004., subota

kako se igra kaladont za ....upucene :D

dakle.. ja nemrem vjerovat u ovo..
no.. copy paste.. pa da vidite kak to zgleda...
imena nisu bitna..

i btw.. nakon 16 kaladont topica..ovaj je nenadjebiv :D

A:Oni koji ne znaju neka NE igraju!!!
D:sad započni! napokon u miru!
di je GR?
idem po njega!
A:Ne, nemoj...sad sam ga natjerala da se pozabavi smajlićima...jedino ako će smetati, onda ga moramo izbaciti...
D:kakvim smajlićima, ma nek dođe ak hoće, pusti ga. samo se nećemo vrijeđat! ajd započni, ti si otvorila topic!
GR:A kako cete me to vi izbacit???
D:ajd ne seri! nema ni vrijeđanja ni ničeg! nemoj da moramo isprobavat! daj nek neko započne!
A:Pomoću trikova
_______________

Evo, započeli smo...
D:ajd, nek neko neš kaže ja ne znam kaj!
G:MSo ili nismo?
D:kaj?
S:a sad jos samo...

fali kaladont za neupucene
A:Pa ja sam započela...!
D:e, to nek napravi neko neupućen!!!
D:pa započela si, al ja nemam blage kaj da ti napišem
G:zanimljiva igra nitko nema pojma
D:da, stvarno!
S:
to je zato kaj je ovo kaladont..za upucene :D


i sad sljede upute....

A:hajde da probamo ovu novu igru:
Pravilo je da svako kaze po dvije rijeci.
Za razliku od obicnog kaladonta gdje se igrac nadovezuje na zadnja dva slova ovdje se igrac nadovezuje na zadnju rijec svog predhodnika.
(npr.
Boja noci...
Nocna avantura...
Avanturisticki film...
Filmska umjetnost...
Umjetni zub...itd)
Zub KALADONT i kraj, salim se ovo bi bilo nepravilno...

Samo treba malo mashte!!

Evo, to sam našla...na početku teme koja se zove NEW KALADONT

D:umjetni zub
G: zubno meso
D:kaj je sad ja sam počela!
S: karijes :D
G:pa ja sam nastavio
D:očemo normalno igrat il kaj?

mesnati garfi!!!!!!!!!!!!(haha)
A: A jebem vas ja razroke...piše da je za upućene, znači, igraju oni koji znaju, a oni koji ne znaju neka nauče pa neka onda igraju...!

Evo, ja započinjem!

________________________________________
Žuti cvijet
G: cvijetanje mora
D: pa stali smo na mesnatom garfiju
S : aj cvijetna nedjelja
ps.sad kad sam upucena idem off
D: nedjeljom u 2 (sjeca li se itko te emisije, ja je nisam gledo) :D
G: obraca se S: o cemu ti, nisi nikad cula za cvjetanje mora???
A: nedjeljni rucak
D: ocemo igrat il cemo se svadjat, mada ja ni ne igram nego samo komentiram
G: kaze D: ajmo stvarna igrat
DS: mora nocna
D: ajd, al igrajte, ja cu komentirat jer vas nemogu pofatat
G: a necemo se tako igrat
D :a jebemu onda me cekajte
S: nocna mora
D: more je plavo...

i tak...
al to nije sve.. al aj nemrem vise..
ja sam neupucena :D :D

- 02:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ono što jesmo, proizvod smo vlastitog razmišljanja.
**************************
One Lonely Visitor-Chevelle


Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?

Knew you were here,
Sister confirms suspicions,
And beside the note,
You left on my bed
Where I held you so close.
Did you think I'd forget?
Couldn't be more of a mess,
For to breathe,
Used to be another way,
I'd take you in.

Well it's time to wake up,
And separate feelings
That I keep falling into.
Each seem like good reasons,
That I feel a break down,
I don't care if it shows up,
I'm praying this for you,
'Til it's answered I'll say.

Now it seems there's a choice,
That began with a break,
So today,
Know that never again,
Will I know you that way.

Well it's time to wake up,
And separate feelings
That I keep falling into.
Each seem like good reasons,
I'm gonna break down,
I don't care if it shows up,
I'm praying this for you,
'Til it's answered I'll say.

Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
***************************
mail
ssuzyf@gmail.com

****************************
m.twain

da je covjeka stvorio covjek,
sramio bi se njegovog ponasanja!


ako se prisjetimo da smo svi pomalo ludi,
zagonetke nestaju i zivot postaje razumljiv.